Ilomäen Hautaustoimisto ja Kukka

ex asiakas

Enpä enään ikinä asioi liikkeessä. Paketoi Joulukukan alaarvoisesti. Paleltu lämpimässä autossa n.10 km matkalla.

9

1151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä käynyt ILOMÄEN LIIKKEESSÄ,sillä ILOMÄET ovat lopettaneet Hautaustoimisto ja kukkakauppa toiminnan useita vuosia sitten.

• Jännä homma

Miten kukka voi paleltua LÄMPIMÄSSÄ AUTOSSA ?

Jos joku paleltuu, siihen tarvitaan kylmää.

• Pari multasäkkii

Ilomän kukka ja ruumis puhelimessa ruumis miten voin palvella ?

• 30c

eikai se paketoijan vika ole jos sulla on jääkaappi autona,kuplawv

• Ei ongelmia

Minä ainakin olen saanut ERITTÄIN HYVÄÄ palvelua kyseiseltä liikkeltä. Lähiaikoina on meillä pidetty hautajaiset kyseisen liikkeen kanssa ja palvelu oli ERITTÄIN HYVÄÄÄ!!! En voi siis moittia liikettä, vaikka/koska omistaja vaihtui...edellinen helluntai...nykyinen? vissiin sama?
      Vaikka meillä on eri uskontokannat, niin kuitenkin palvelu on ollut HYVÄÄ!!

• vaikea kukka..

Taitaa olla kyseessä joulutähti? Ne ovat tosi arkoja kylmälle, vedolle, liialle kastelulle jne. Aina ei ole lehtien kariseminen paleltumisen syy..Kastelukin on tarkkaa, lautaselle ei saisi jättää vettä, tasakosteus sopiva. Joulutähdissä voi olla monenlaisia tuholaisia esim. erilaiset punkit ja kirvat. Huonelämpö pitäisi olla yli 18 astetta.

• hoxhoxhox

viksumpaa ois keskusteluketjua laittaa firman oikealla nimellä kuitenkin, kuten joku jo mainitsi Ilomäet eivät enää vähään aikaan ole ko. liikettä edes pyörittäneet

• uteliaskoira

Miten onkone jääskelät lopettaneet liikkeenpidon, kun kuulemma mainostavat olevansa työttömiä tätänykyvä?

• juupajoki

Ajat sitten rahat ja toiminta loppui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe