Olenko raskaana?

kysymyksiäkysymyksiä

Elikkäs olen vasta 18v täyttänyt tytöntyllerö pohjois-pohjanmaalta.

Epäilen että olenko raskaana.

Noin 1½kk sitten harrastin seksiä tuntemattoman miehen kanssa, emmekä käyttäneet kortonkia, enkä syö pillereitä.

Nyt vähän aikaa sitten olen huomannut, että menkkani ovat kummalliset. Aamulla verta ei tule, illalla sitten parisen tuntia, yöllä ei mitään, aamulla ei mitään, ja taas illalla pari tuntia.

Minulla on kummallisia himoja, koko ajan tekee jotain mieli ja on kuin tavallaan pakko syödä vaikka ei halua.

Pissattaa koko ajan, käyn vessassa varmaan 10min välein.

Olen koko ajan väsynyt ja pääni on kipeä. Vatsaakin turvottaa jo viidennettä päivää putkeen.. Pahoinvointia on :(

Mietin kovasti että olenko raskaana. Testin aion käydä ostamassa, mutta olen todella köyhä opiskelija, joten senkin ostaminen jää kuukauden päähän..

Mitä mieltä olette? Millaisia oireita teillä oli kun olitte raskaana?
Asiallista keskustelua kiitos :)

7

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titu_vm

no olikos fiksua hypätä tuntemattoman miehen kanssa sänkyyn ilman minkäänlaista ehkäisyä.. ? oireet voi viitata myös hormonihäiriöön, tulehdukseen tai sukupuolitautiin. tee se testi ja jos negaa niin käy gynellä ellei kuukautiset ala tulla normaalisti.

• huoh...

Hommaa nyt se raskaustesti, halvin maksaa alle 3 euroa!!!

• ed.

Ja testauta _kaikki_ sp-taudit. Osan nyt, osan myöhemmin

• gypid

NIIIIIIIIIN provo ku voi vaan olla. Kyllä jos omaa päätään osaa käyttää ja rahaa ei ole niin menee lääkäriin pyytää labroja. Ja älä sano että ei ole lääkäri laskuun rahaa koska aina voi lähettää sossuun sen sun laskun. Huhhu mikä typeryyden huippu!

• leidi95

Harmi kun kristallipalloni on huollossa, niin en voi kertoa oletko raskaana vai et.. sen sijaan voit tehdä raskaustestin. Niitä saa normaaleista päivittäistavarakaupoistakin ihan parilla eurolla :) pääsetpähän ainakin epätietoisuudesta.. ja jos testi on negatiivinen ja kuukautiset eivät ala tulla normaalisti niin kantsii tosiaan mennä testeihin, ettei ole mitään vakavaa :)

• leidi95

Niin ja tosiaan jos luulet olevasi raskaana/stressaat, saatat kuvitella nuita oireita :) Että kannattee vaan olla rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa, niin keho alkaa toimiin normaalisti :) joskus se toimii..

• Maya5

Perhesuunnittelu neuivolat ovat minulle aina olleet ilmaisia. Kerro siellä asiasi niin he auttavat sinua. Tekevät raskaustestit ja sp-testit ja kaiken muun tarpeelliseen. Sanomista saattaa toki tulla kun olet tuollei töpännyt, mutta ehkä se riski kannattaa ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe