Olenko raskaana?

kysymyksiäkysymyksiä

Elikkäs olen vasta 18v täyttänyt tytöntyllerö pohjois-pohjanmaalta.

Epäilen että olenko raskaana.

Noin 1½kk sitten harrastin seksiä tuntemattoman miehen kanssa, emmekä käyttäneet kortonkia, enkä syö pillereitä.

Nyt vähän aikaa sitten olen huomannut, että menkkani ovat kummalliset. Aamulla verta ei tule, illalla sitten parisen tuntia, yöllä ei mitään, aamulla ei mitään, ja taas illalla pari tuntia.

Minulla on kummallisia himoja, koko ajan tekee jotain mieli ja on kuin tavallaan pakko syödä vaikka ei halua.

Pissattaa koko ajan, käyn vessassa varmaan 10min välein.

Olen koko ajan väsynyt ja pääni on kipeä. Vatsaakin turvottaa jo viidennettä päivää putkeen.. Pahoinvointia on :(

Mietin kovasti että olenko raskaana. Testin aion käydä ostamassa, mutta olen todella köyhä opiskelija, joten senkin ostaminen jää kuukauden päähän..

Mitä mieltä olette? Millaisia oireita teillä oli kun olitte raskaana?
Asiallista keskustelua kiitos :)

7

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titu_vm

      no olikos fiksua hypätä tuntemattoman miehen kanssa sänkyyn ilman minkäänlaista ehkäisyä.. ? oireet voi viitata myös hormonihäiriöön, tulehdukseen tai sukupuolitautiin. tee se testi ja jos negaa niin käy gynellä ellei kuukautiset ala tulla normaalisti.

    • huoh...

      Hommaa nyt se raskaustesti, halvin maksaa alle 3 euroa!!!

      • ed.

        Ja testauta _kaikki_ sp-taudit. Osan nyt, osan myöhemmin


    • gypid

      NIIIIIIIIIN provo ku voi vaan olla. Kyllä jos omaa päätään osaa käyttää ja rahaa ei ole niin menee lääkäriin pyytää labroja. Ja älä sano että ei ole lääkäri laskuun rahaa koska aina voi lähettää sossuun sen sun laskun. Huhhu mikä typeryyden huippu!

    • leidi95