Olenko raskaana?

kysymyksiäkysymyksiä

Elikkäs olen vasta 18v täyttänyt tytöntyllerö pohjois-pohjanmaalta.

Epäilen että olenko raskaana.

Noin 1½kk sitten harrastin seksiä tuntemattoman miehen kanssa, emmekä käyttäneet kortonkia, enkä syö pillereitä.

Nyt vähän aikaa sitten olen huomannut, että menkkani ovat kummalliset. Aamulla verta ei tule, illalla sitten parisen tuntia, yöllä ei mitään, aamulla ei mitään, ja taas illalla pari tuntia.

Minulla on kummallisia himoja, koko ajan tekee jotain mieli ja on kuin tavallaan pakko syödä vaikka ei halua.

Pissattaa koko ajan, käyn vessassa varmaan 10min välein.

Olen koko ajan väsynyt ja pääni on kipeä. Vatsaakin turvottaa jo viidennettä päivää putkeen.. Pahoinvointia on :(

Mietin kovasti että olenko raskaana. Testin aion käydä ostamassa, mutta olen todella köyhä opiskelija, joten senkin ostaminen jää kuukauden päähän..

Mitä mieltä olette? Millaisia oireita teillä oli kun olitte raskaana?
Asiallista keskustelua kiitos :)

7

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titu_vm

      no olikos fiksua hypätä tuntemattoman miehen kanssa sänkyyn ilman minkäänlaista ehkäisyä.. ? oireet voi viitata myös hormonihäiriöön, tulehdukseen tai sukupuolitautiin. tee se testi ja jos negaa niin käy gynellä ellei kuukautiset ala tulla normaalisti.

    • huoh...

      Hommaa nyt se raskaustesti, halvin maksaa alle 3 euroa!!!

      • ed.

        Ja testauta _kaikki_ sp-taudit. Osan nyt, osan myöhemmin


    • gypid

      NIIIIIIIIIN provo ku voi vaan olla. Kyllä jos omaa päätään osaa käyttää ja rahaa ei ole niin menee lääkäriin pyytää labroja. Ja älä sano että ei ole lääkäri laskuun rahaa koska aina voi lähettää sossuun sen sun laskun. Huhhu mikä typeryyden huippu!

    • leidi95

      Harmi kun kristallipalloni on huollossa, niin en voi kertoa oletko raskaana vai et.. sen sijaan voit tehdä raskaustestin. Niitä saa normaaleista päivittäistavarakaupoistakin ihan parilla eurolla :) pääsetpähän ainakin epätietoisuudesta.. ja jos testi on negatiivinen ja kuukautiset eivät ala tulla normaalisti niin kantsii tosiaan mennä testeihin, ettei ole mitään vakavaa :)

      • leidi95

        Niin ja tosiaan jos luulet olevasi raskaana/stressaat, saatat kuvitella nuita oireita :) Että kannattee vaan olla rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa, niin keho alkaa toimiin normaalisti :) joskus se toimii..


    • Maya5

      Perhesuunnittelu neuivolat ovat minulle aina olleet ilmaisia. Kerro siellä asiasi niin he auttavat sinua. Tekevät raskaustestit ja sp-testit ja kaiken muun tarpeelliseen. Sanomista saattaa toki tulla kun olet tuollei töpännyt, mutta ehkä se riski kannattaa ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe