Olenko raskaana?

kysymyksiäkysymyksiä

Elikkäs olen vasta 18v täyttänyt tytöntyllerö pohjois-pohjanmaalta.

Epäilen että olenko raskaana.

Noin 1½kk sitten harrastin seksiä tuntemattoman miehen kanssa, emmekä käyttäneet kortonkia, enkä syö pillereitä.

Nyt vähän aikaa sitten olen huomannut, että menkkani ovat kummalliset. Aamulla verta ei tule, illalla sitten parisen tuntia, yöllä ei mitään, aamulla ei mitään, ja taas illalla pari tuntia.

Minulla on kummallisia himoja, koko ajan tekee jotain mieli ja on kuin tavallaan pakko syödä vaikka ei halua.

Pissattaa koko ajan, käyn vessassa varmaan 10min välein.

Olen koko ajan väsynyt ja pääni on kipeä. Vatsaakin turvottaa jo viidennettä päivää putkeen.. Pahoinvointia on :(

Mietin kovasti että olenko raskaana. Testin aion käydä ostamassa, mutta olen todella köyhä opiskelija, joten senkin ostaminen jää kuukauden päähän..

Mitä mieltä olette? Millaisia oireita teillä oli kun olitte raskaana?
Asiallista keskustelua kiitos :)

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titu_vm

no olikos fiksua hypätä tuntemattoman miehen kanssa sänkyyn ilman minkäänlaista ehkäisyä.. ? oireet voi viitata myös hormonihäiriöön, tulehdukseen tai sukupuolitautiin. tee se testi ja jos negaa niin käy gynellä ellei kuukautiset ala tulla normaalisti.

• huoh...

Hommaa nyt se raskaustesti, halvin maksaa alle 3 euroa!!!

• ed.

Ja testauta _kaikki_ sp-taudit. Osan nyt, osan myöhemmin

• gypid

NIIIIIIIIIN provo ku voi vaan olla. Kyllä jos omaa päätään osaa käyttää ja rahaa ei ole niin menee lääkäriin pyytää labroja. Ja älä sano että ei ole lääkäri laskuun rahaa koska aina voi lähettää sossuun sen sun laskun. Huhhu mikä typeryyden huippu!

• leidi95

Harmi kun kristallipalloni on huollossa, niin en voi kertoa oletko raskaana vai et.. sen sijaan voit tehdä raskaustestin. Niitä saa normaaleista päivittäistavarakaupoistakin ihan parilla eurolla :) pääsetpähän ainakin epätietoisuudesta.. ja jos testi on negatiivinen ja kuukautiset eivät ala tulla normaalisti niin kantsii tosiaan mennä testeihin, ettei ole mitään vakavaa :)

• leidi95

Niin ja tosiaan jos luulet olevasi raskaana/stressaat, saatat kuvitella nuita oireita :) Että kannattee vaan olla rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa, niin keho alkaa toimiin normaalisti :) joskus se toimii..

• Maya5

Perhesuunnittelu neuivolat ovat minulle aina olleet ilmaisia. Kerro siellä asiasi niin he auttavat sinua. Tekevät raskaustestit ja sp-testit ja kaiken muun tarpeelliseen. Sanomista saattaa toki tulla kun olet tuollei töpännyt, mutta ehkä se riski kannattaa ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18