Rakastella naista

Höh!

15

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoohohoohoooooooo

      Sen pitäis kyllä olla "rakastella miestä"..

      • jaa......

        Riippuu kenestä on kyse. Tapsa tietää mistä laulaa


    • Vai naista? Joopajoo

      Lapsellinen kappale, suorastaan vastenmielinen. Vielä vastenmielisemmäksi sen tekee se tosiasia että sen "tulkitsee" kaapissa tiukasti lymyävä taiteilijatar.

      • Hetero oon!

        Mutta CesäCullit ok!!


      • .....^^.......

        Et sitten näköjään tykkää Bryan Adamsistakaan - hän siis on laulun alkuperäinen tekijä ja esittäjä.


      • Buahaahahahahaa homo
        Hetero oon! kirjoitti:

        Mutta CesäCullit ok!!

        Onko näitä ns. kesäheteroja sitten?


      • OK.
        .....^^....... kirjoitti:

        Et sitten näköjään tykkää Bryan Adamsistakaan - hän siis on laulun alkuperäinen tekijä ja esittäjä.

        Paremmin Tapsa tuon laulun laulaa, kuin Bryan Adams.


      • OK.

        Vai taiteilijatar ja HAH! Tapsassa lienee enemmän miestä kuin sinussa ( oletan että ole miespuolinen henkilö)


      • Näin sen näen
        .....^^....... kirjoitti:

        Et sitten näköjään tykkää Bryan Adamsistakaan - hän siis on laulun alkuperäinen tekijä ja esittäjä.

        Kyllä Bryan Adams on ihan OK. Laulajana, tekstittäjänä ja esittäjänä. Kritiikki onkin tod.näk kohdistettu tähän suomennettuun versioon, ennen kaikkea sen tulkintaan, sanoitukseen ja huoh! esittäjään....


      • moimoi!
        OK. kirjoitti:

        Vai taiteilijatar ja HAH! Tapsassa lienee enemmän miestä kuin sinussa ( oletan että ole miespuolinen henkilö)

        Niin no, kukapa meistä määrittelisi kuka on taiteilija ja kuka taiteilijatar. Kuka mies ja kuka nainen ja kuka kaikkea siltä väliltä. Itse arvioisin mainitsemasi henkilön miehekkyyttä asteikolla 0-10 seuraavasti: huomattavasti lähempänä lukua 1 (yksi) kuin 0 (nolla) mikä tekee mainitsemastasi henkilöstä aikaslailla enemmän "-ttaren" kuin "ei-ttaren". KomistusTAR hän ei missään tapauksessa ole mutta ei myöskään mikään kaunoTAR. Mikä hän sitten on? PääsiäisnoitaTAR, TaiteilijaTAR ja/tai androgyyniTÄRkö? Vastaa sinä kun kerran luulet tietäväsi.


      • joku vaan
        moimoi! kirjoitti:

        Niin no, kukapa meistä määrittelisi kuka on taiteilija ja kuka taiteilijatar. Kuka mies ja kuka nainen ja kuka kaikkea siltä väliltä. Itse arvioisin mainitsemasi henkilön miehekkyyttä asteikolla 0-10 seuraavasti: huomattavasti lähempänä lukua 1 (yksi) kuin 0 (nolla) mikä tekee mainitsemastasi henkilöstä aikaslailla enemmän "-ttaren" kuin "ei-ttaren". KomistusTAR hän ei missään tapauksessa ole mutta ei myöskään mikään kaunoTAR. Mikä hän sitten on? PääsiäisnoitaTAR, TaiteilijaTAR ja/tai androgyyniTÄRkö? Vastaa sinä kun kerran luulet tietäväsi.

        Miehekkyys lähtee ennenkaikkea asentesta (kuten naisellisuuskin). Että on rohkeutta ja selkärankaa ottaa vastata sanomisistaan ja tekemisistään. Tapani tekee ja sanoo joskus asioita mitkä herättävät joissakin pahennusta, mutta ainaskin hän tekee sen omalla nimellään ja kasvoillaan eikä huutele puskista ja arvostele ja mollaa nimimerkkien suojissa netissä muita, kuten täällä tehdään.


      • Jotkut ne jaksavat
        joku vaan kirjoitti:

        Miehekkyys lähtee ennenkaikkea asentesta (kuten naisellisuuskin). Että on rohkeutta ja selkärankaa ottaa vastata sanomisistaan ja tekemisistään. Tapani tekee ja sanoo joskus asioita mitkä herättävät joissakin pahennusta, mutta ainaskin hän tekee sen omalla nimellään ja kasvoillaan eikä huutele puskista ja arvostele ja mollaa nimimerkkien suojissa netissä muita, kuten täällä tehdään.

        Paraskin puhuja. "joku vaan". ylistystä (=p*rseennuolemista) nimimerkkien suojissa.


      • Mihekästä kanttia?
        Jotkut ne jaksavat kirjoitti:

        Paraskin puhuja. "joku vaan". ylistystä (=p*rseennuolemista) nimimerkkien suojissa.

        Munaa tulla pois kaapista?


      • Vai "mihekästä"?
        Mihekästä kanttia? kirjoitti:

        Munaa tulla pois kaapista?

        Mikä on "mihekäs"? Ja munat mielessä? Syö kuule sinä vain niitä sateenkaarivärjättyjä pääsiäismuniasi siellä kaapin kokoisessa kämpässäsi. Huoh...jos on maustemitalla annettu niin ei voi teelusikallakaan vaatia. Säälittävää.


      • Ronski homoilu ja
        Vai "mihekästä"? kirjoitti:

        Mikä on "mihekäs"? Ja munat mielessä? Syö kuule sinä vain niitä sateenkaarivärjättyjä pääsiäismuniasi siellä kaapin kokoisessa kämpässäsi. Huoh...jos on maustemitalla annettu niin ei voi teelusikallakaan vaatia. Säälittävää.

        hurtti huumori nyt avuksi artistille. Oma itsensä oleminen ja mahdollisten lapsellisten hihittelijöiden juttujen kuittaaminen hurtilla huumorilla. Näin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe