Pystyyköhän neiti M.Jokela vähään aikaan pelaamaan kun sai Tapparan kundilta pahasti turpaansa. Melart ehti onnekseen mennä piiloon, heh heh.
Jokela sai köniin
6
93
Vastaukset
- tappara divariin
Siltäkö se tekstitelkkarissa näytti ?
No, voi kertoa ettei kumpikaan edes kunnolla osunut:)))) - Köniin nääs
On se ihmeellistä että jos ei osunut neiti Jokelaa iskut niin nenä veressä kuitenkin, heh! Mää oon niin kauhiast hämmästynyt tuollaasesta, heh!
Jos tuomarit ei oi mennyt väliin niin eiköhän Jokela ois kannettu kentältä samalla tavalla kuin Ville P syyskuun ekana, heh.- jääkiekkokatsoja
miksi melart ei tee työtään,jokerit nauraa teille,kyllä kunnia koodistoon kuuluu lähteä jos kysyy niinkin ruman tempun jälkeen.ämmiä koko hifk
- redyellowjokerit
STADI ON PUNAKELTAINEN,JULLIT!!!!!!
Tuliko pikkasen pataan=)!8-1!!!Narri nauraa sydämellä!!!!
Punakeltaiset stadin YKKÖSET lalallaallaaallalallaaPUNAKELTAISET STADIN YKKÖSET.....jatkuuuuuuu!- Lätkätietämys
Jokela sai pataan oikein kunnolla. Ois vaan hannus puottanu lättyyn niin että koko sahajuhon täyttämä pää ois irronnu! Vieläkö joku muistaa kun rantaruotsalaisten lennu lätkäpää petrell tipahti lukkoa vastaan käydyssä pudotuspelissä joku vuosi sitten. valitettavasti vielä nousi vaikka nukkumatti tulikin.
- Kundiiii
Mä en kyllä muista yhtään rehellistä tappelua jonka HIFK:n pelaaja ois voittanut.
Ja mä oon sentään satoja matseja seurannut.
Nää viime vuosien "goonit" HIFK:llä on kyllä yleinen naurunaihe *tirsktirsk*))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987