TCA happo-kotikuorinta?

pollyxxxx

Kuinka kauan annat hapon vaikuttaa iholla ennen pois pesemistä? Vai pesetkö pois ollenkaan ja annat vaikuttaa yön yli? Teksteissä sanottiin että olisi hyvä antaa 4vk aikaa ennen kuin uutta kuorintaa kehiin,mutta itse en malta odottaa, ja kuorinkin aina yhden osan kasvoista kerrallaan. Kuinka nopeasti te olette huomanneet tuloksia?

10

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lf2pmlfl

      Oletko ihotautilääkäri vai plastiikkakirurgi? Ilmeisesti et jos kyselet tuollaisia.

      • pollyxxxx

        Kyselen neuvoa? Haluaisin tietää jos joku käyttäjä voisi kertoa omista kokemuksistaan? Itselläni on 15% tca-happoa, jota käytän arpien parantamiseen. Joitakin kertoja tullut nyt käytettyä ja ehkä pientä eroa näkyvissä.


    • eiheieh

      Älä käytä TCA happoa!!! Ennemmin jotain glykolihappoa (hedelmähappoa) tai salisyylihappoa, tai maitohappoa...

      Tca happo vanhettaa ihoa ja saat ryppyjä jo aikaisin. On meinaa niin vahvaa evästä, eikä TCA kuorintaa suositella, kuin hätätilassa, minä en laittaisi koko happoa koskaan. Glykolihappo auttaa myös arpien paranemisessa. Kannattaa varoa sen TCA:n käyttöä, huomaat kyllä kun iho alkaa vanhettua ja ryppyjä tulla aikaisin...

      • pollyxxxx

        Hmmm, eikö nuo muut hapot sitten vanhenna ihoa?? Onko sinulla omia kokemuksia tca:sta? Nyt kun tuo happo minulla on, niin ajattelin käyttää kuitenkin loppuun..:/ Sanottu kyllä että se on noista hapoista tehokkain, mutta eikö se siis sitten myös toimisi parhaiten arpiin? Rypyt oisivat pieni murhe arpiin verrattuna.


    • jhjdd

      mistä tilasit?

      • pollyxxx

        Täältä: http://chemicalpeelshop.mycashflow.fi/category/49/ihon-kemialliset-kuorinnat


    • Keijo.

      ITselläni ei ainakaan muut vaikuta kuin TCA. 30% salisyyliä ja 50% glykolihappoa voi käyttää kuin kasvovettä. Hieman kirvelee mutta ei montaa minuuttia. Ei punotuksia tms. TCA 30% sensijaan vaikuttaa ihan ok aineelta.Äikäse mitää vanhenna jos pintakuorii. Sitäpaitsi vanhetaanhan sitä anyway.

      • pollyxxxx

        No sitä minäkin. Edelleen tuloksia odotellessa, vähitellen ihoa kuoriessa...:)


    • IHOPILALLE

      KEMIALLISET KUORINNAT EIVÄT VANHENNA VAAN PÄINVASTOIN NUORENTAVAT. MUISTAKAA TEHDÄ KEMIALLISET KUORINNAT AMMATTILAISILLA!

    • kokenutmiesdd

      Oon tilannu netistä 12,5 ja 21% tca-happoa. Maksaa about 19 dollaria 25 dollaria postikulut, tulee kotiin 1,5 vkossa. Ekaksi epäilin kans että kannattaako ja uskaltaako itse kokeilla mutta ihan hyvin voi itse käyttää tuotteita, jos käyt lääkärissä suomessa niin maksaa 160 euroa, joten ihan turhaan heille siitä maksamaan kun ihan hyvin voi itse levittää happoa kasvoille, ja käytää ainetta useamminkin kerran kuin kerran lääkärin levittämänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe