Kuinka kauan annat hapon vaikuttaa iholla ennen pois pesemistä? Vai pesetkö pois ollenkaan ja annat vaikuttaa yön yli? Teksteissä sanottiin että olisi hyvä antaa 4vk aikaa ennen kuin uutta kuorintaa kehiin,mutta itse en malta odottaa, ja kuorinkin aina yhden osan kasvoista kerrallaan. Kuinka nopeasti te olette huomanneet tuloksia?
TCA happo-kotikuorinta?
10
322
Vastaukset
- lf2pmlfl
Oletko ihotautilääkäri vai plastiikkakirurgi? Ilmeisesti et jos kyselet tuollaisia.
- pollyxxxx
Kyselen neuvoa? Haluaisin tietää jos joku käyttäjä voisi kertoa omista kokemuksistaan? Itselläni on 15% tca-happoa, jota käytän arpien parantamiseen. Joitakin kertoja tullut nyt käytettyä ja ehkä pientä eroa näkyvissä.
- eiheieh
Älä käytä TCA happoa!!! Ennemmin jotain glykolihappoa (hedelmähappoa) tai salisyylihappoa, tai maitohappoa...
Tca happo vanhettaa ihoa ja saat ryppyjä jo aikaisin. On meinaa niin vahvaa evästä, eikä TCA kuorintaa suositella, kuin hätätilassa, minä en laittaisi koko happoa koskaan. Glykolihappo auttaa myös arpien paranemisessa. Kannattaa varoa sen TCA:n käyttöä, huomaat kyllä kun iho alkaa vanhettua ja ryppyjä tulla aikaisin...- pollyxxxx
Hmmm, eikö nuo muut hapot sitten vanhenna ihoa?? Onko sinulla omia kokemuksia tca:sta? Nyt kun tuo happo minulla on, niin ajattelin käyttää kuitenkin loppuun..:/ Sanottu kyllä että se on noista hapoista tehokkain, mutta eikö se siis sitten myös toimisi parhaiten arpiin? Rypyt oisivat pieni murhe arpiin verrattuna.
- jhjdd
mistä tilasit?
- Keijo.
ITselläni ei ainakaan muut vaikuta kuin TCA. 30% salisyyliä ja 50% glykolihappoa voi käyttää kuin kasvovettä. Hieman kirvelee mutta ei montaa minuuttia. Ei punotuksia tms. TCA 30% sensijaan vaikuttaa ihan ok aineelta.Äikäse mitää vanhenna jos pintakuorii. Sitäpaitsi vanhetaanhan sitä anyway.
- pollyxxxx
No sitä minäkin. Edelleen tuloksia odotellessa, vähitellen ihoa kuoriessa...:)
- IHOPILALLE
KEMIALLISET KUORINNAT EIVÄT VANHENNA VAAN PÄINVASTOIN NUORENTAVAT. MUISTAKAA TEHDÄ KEMIALLISET KUORINNAT AMMATTILAISILLA!
- kokenutmiesdd
Oon tilannu netistä 12,5 ja 21% tca-happoa. Maksaa about 19 dollaria 25 dollaria postikulut, tulee kotiin 1,5 vkossa. Ekaksi epäilin kans että kannattaako ja uskaltaako itse kokeilla mutta ihan hyvin voi itse käyttää tuotteita, jos käyt lääkärissä suomessa niin maksaa 160 euroa, joten ihan turhaan heille siitä maksamaan kun ihan hyvin voi itse levittää happoa kasvoille, ja käytää ainetta useamminkin kerran kuin kerran lääkärin levittämänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628092Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475856Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425560- 1102250
- 1212158
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811676- 1171524
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211496Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811086