Nikkarinkruunu

kervoo

Voiko saada asunnon jos luotiedoissa on merkintä? Hakemuksessa lukee, että luottotiedot tarkastetaan tarvittaessa..mitähän tuo tarkoittaa?

Kokemuksia?

34

5223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+15

      Voit saada, VVO ainakin vuokraa.

      Mutta jos sulla on vuokravelkaa niin asuntoa et saa mistään muualta kuin tuurilla yksityiseltä joka ei tarkista luottotietoja.

    • vaikeeta on ainakin kaupungilta(nikkarin kruunulta)saada,voipi olla mahdotonta

    • tietoakaikille

      Kyllä voit saada asunnon NIkkarinkruunulta,jokaisella kaupungilla ja kunnalla on velvoite ns. sosiaaliseen asuntotuotantoon,mikäli tarvitset apua vuokravakuutta varten voit hakea siihen toimeentulotukea.

    • voin olla eri mieltä,ainkikin jos vuokranmaksussa on on jotain häikkää

      • ei sit varmalla saa,jos luottotiedot on kunnossa voi saada,muuten älä unta näe


    • enhän mintä näitä myönnä,mulle sama,mut näin se on

    • moppe4

      nikkarinkruunulta saa asunnon vaikka ois luottotiedoissa merkintä, itellä on ja jo kolmas nikkarinkruunun asunto...

    • niin luottotiedoissa,mut ei saa vuokrajutuissa olla häiriöitä,sit ollaan pihalla

      • keravankingi

        Mach58 Täällä olet vuosia pätenyt ja aina täyttä paskaa. NK:lta. Nimenomaan saa luottotiedottomat. Ahjontien pohjasakasta ei kellään ole ikinä ollut luottotietoja. Etippä oikeat ihmiset ja mene riko rajasi ryhmään omies joukkoon.


    • älä kingi puhu pas..aa,vuokratiedoissa ei saa olla merkintöjä muuten voi olla mitenvaan,näin se on,ei saa olla merkintöjä nimenomaan nikkarinkruunulla,usko nyt vain

      • Anonyymi

        Olen somali, voiko sada asuntoa, mielellään 400 neliö, minun iso perhe tulee Suomeen, varma vuokra, sosiaali toimisto maksaa
        Tv. Ahmed


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen somali, voiko sada asuntoa, mielellään 400 neliö, minun iso perhe tulee Suomeen, varma vuokra, sosiaali toimisto maksaa
        Tv. Ahmed

        Tottakai, tervetuloa! Marin & kumppanit tarjoaa täyden ylläpidon.


    • h
      uom. minä olen puhunut vuokratiedoista koko ajan muut saapi olla vinksinvonksin

    • Keravalainen 43

      Tympee palvelu ja vikapyyntöihin ei vastata. En suositte.

      • MakeYouMakeMe

        Opettele kirjottamaan spurgu XDDDD


    • löytyykö vuokralaisi

      Suomella menee hyvin jo viidesosa kansasta maksuhäiriö merkitty ja vauhti kiihtyy roimasti kun lama todella iskee ja jatkuu muutaman vuoden

    • Keravansälli

      voisitteko kertoa että mikä hintasuhde noissa nikkarinkruununkämpissä verrattuna(keravankaupngin ja wvo on asuntoihin)?. Ovatko halvempia?

      • tietoa-on

        Kaupungin vuokra-asunnot ovat ainakin ihan tolkuttomissa hinnoissa. Ne on hinnoiteltu vuokra-avustuksia saaville. Ei niihin ole itsemaksavilla osaa eikä arpaa.


    • Mummeli56

      Ihan hinnan sisässä. Palvelussa vain toivomisen varaa,

      • Yksityiselle

        Ei voi Nikkarinkruunua kehua. Rauhatonta asumista ja eivät saa häiriköitä pois. Luovutin ja muutin 2 v asumisen jälkeen yksityisen omistamaan vuokra-asuntoon.


      • PoismuuttoaHarkitseva

        Sosiaalituilla elävät häiriköt saavat rellestää ja häiriköidä vapaasti, eikä NK uskalla antaa häätöä muiden asukkaiden kirjallisista valituksista huolimatta. Luulisi, että kunnollisia vuokralaisia olisi näinä aikoina tarjolla pilvin pimein, miksi NK siis antaa kyseisten häiriköiden pilata talojensa maineen?


      • eioleoikein

        Nk häiriköiden vuokratulo on ainakin varmaa. Ei mene perintään, koska sosiaali/veronmaksajat sen maksaa.
        Kieroutunutta tämä Suomen vuokra-asuntopolitiikka! Kaupungin vuokra-asuntojen pitäisi ymmärrykseni mukaan olla edullinen asumisvaihtoehto tavallisille pienituloisille kaupungin asukkaille, joilla ei ole varaa ostaa omaa asuntoa tai vuokrata asuntoa kalliilta vapailta markkinoilta. Nyt Keravan kaupungin vuokra-asunnot ovat vieläkin kalliimpia kuin muut vuokra-asunnot. Ei ihme, että pääkaupunkiseudulla vuokrat ovat pilvissä!


    • Soittelua

      Niin vastaisivat edes vuokralaisen soittopyyntöihin. Korjaukset viipyy.

    • wilmako

      Voi saada jos ei ole vuokravelkaa. Itse olen asunut useamman vuoden Nikkarinkruunun asunnoissa ja kaikki on toiminut aina hyvin. Jos olen jostain soittanut huoltoon, niin aina on homma hoidettu samanapäivänä tai seuraavana. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Olen asunut saviolla...kahdessa eripaikassa, keskustassa sekä nyt virrenkulmassa...kaikki on ollut rauhallisia asuin paikkoja. En ole törmännyt mihinkään häiriötekiöihin tähän mennessä.

    • Keravanmatti

      Kämpät kyllä kauheessa kunnossa, missä on omistajaohjaus.

      • KeravanElisa

        Ilmeisesti asunnot eivät ole sitten samankuntoisia/tasoisia kaikkialla?
        Oman kokemukseni mukaan 1970-luvulla rakennetun Nikkarinkruunun talon sisätiloista on pidetty oikeinkin hyvää huolta kaupungin kämpäksi.
        On uudistettu keittiö ja siisti kylpyhuone kaakeleilla, ihan nätit puulta näyttävät uudehkot muovimatot lattioissa ja uudet ikkunat puitteineen. Oikeastaan tässä kunnossa ei juurikaan eroa saman ikäluokan omistusasunnoista sisätilojensa puolesta, paitsi kenties tuon lattian päällysteen osalta:) Eri asia onkin sitten korkeahko vuokrataso, joka on aika lähellä alueen yksityisten hintatasoa ja tuntuukin melko kovalta meille omilla työtuloillamme vuokramme maksaville Nikkarin asukkaille. Yksityiseltä vuokraamalla naapurusto olisi keskimäärin kuitenkin hieman siistimpää ja järjestyshäiriöitä varmaankin ilmenisi jonkin verran vähemmän.


    • Poispoispois

      Puliukkoja ja tappeluja. Isännöitsijä ei tee mitään.

    • Kohtakoditon

      Jos punaisella olevat luottotiedot eivät kerta ole ongelma, niin kauankohan Nikkarinkruunulta yleensä kestää saada asunto? Hakemus on laitettu ja asunnottomuus uhkaa parin viikon päästä. Ei ole vuokrarästejä, eikä häätöä taustalla, vaan yksityinen vuokranantaja myy tämän kämpän alta...

    • CanimJokuuu

      Minulla on maksumerkintä mutta sain asunto ei ole estee

    • Pois.pois

      Mamuja ja puliukkoja joka kerrostalo täynnä. Tympeä palvelu. Pois se on lähdettävä.

    • Ali35

      Mä..tykkää. Hyva asunto. Kohta perhe päästä suomi. Saa tukea suomi ja olla nu koulussa.

    • Anonyymi

      Tuli suomi ei maksa mitä halpa halpa, nainen sanoi kysy asutuki

    • Anonyymi

      Miksi asua vuokralla ?
      Maksat hikisestä 50 neliöstä tonnin kuussa ja yksiöstä piirun vähemmän.
      Osta vaikka halpa asuntoauto ja raahaa se vanhempien pihalle yms. ja säästä se tonni kuussa ja kohta sulla on käsiraha omaan asuntoon...ja vaikka edelleen maksaisit tonnin kuussa lainaa ja yhtiövastiketta, maksaisit koko ajan vain omaan säästöön.
      Sen säästämisen jälkeen sulla on joskus oma asunto ...Mitä on vuokralaisella ?

    • Saat jos ei ole vuokrarästejä 100% varma asia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2484
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      186
      1801
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1526
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1343
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1268
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1118
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      979
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      780
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      750
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      705
    Aihe