Terve.
Meille asennettiin kaisanetin valokuitu joulukuun alkupuolella sekä iptv tv kaista.
Kaikki pelasi alkuun ihan hyvin vaikkakin langattoman lähettimen kantama on melko heikko. 25.12 lopetti toimimasta Apple tv. Laite herjaa, että ei saa asetettua päivämäärää ja aikaa verkon kautta ja näin ollen laitetta ei voi käyttää olenkaan.
Myös monella kaverilla tuli eteen sama ongelma.
Kaisanetiltä eivät osaa vastata mitä on verkossa tuona päivänä tapahtunut eikä heiltä tehdyt muutokset verkkoon muuta tilannetta.
Imacit ja ipadit toimii, iphonen wifi toimii oudosti ja apple tv ei siis enää ollenkaan.
Onko kenelläkään antaa vinkkiä mitä kannattaa tehdä?
KAISANET LAAJAKAISTA+APPLE TV
kukaosaasanoa
3
488
Vastaukset 3
- jankko
Applen romut joutaa heittää jortaaniin, ei niillä kyllä tee jeesuksen mitään.
- Hfigduhgg
Nämä Applen romut pelaa kuin kello, vika on kaisanetin päässä.
- konservatiivi1
Kaikki nykyään muuttuu liikaa langattomaksi, varmaan joku seuraavaksi keksii langattoman villapaidan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577