Suostumaan ostamaan leopardigekon? Olen jo luvannut maksaa sen kulut yms..Ei se suostu
Vastaukset 3
- sarppenteeri
Yritä ainakin perustella tosi hyvin Mika sun pitäis saada se. Sano vaikka, että sitten sulla ei olis koskaan tylsää, kun voisit seurailla sen touhuja eikä stressiä, koska lemmikkieläimet tutkitusti vähentävät stressiä. Gekon ansiosta oppisit myös vastuuntuntoa, joka varmasti olisi hyödyksi tulevaisuudessa esim. työelämässä ja, jos hankkii lapsia. Ei välttämättä hyödytä sanoa, että kaikilla muillakin on lemmikki, mutta sitäkin voit yrittää. Sitten lupaat, että hoidat aina sitä kiltisti. Voit myös kysyä äitiltäsi, että mitä estettä hän näkee leopardigekon ottamiselle ja pyytää perustelemaan miksi sitä muka ei voisi ottaa. Sekin saattaa auttaa, jos teet kiltisti kotitöitä yms.
Minäkin halusin jonkun lemmikin kymmenen vuotta. Sitten vihdoin sain tänä vuonna kaksi rottaa, joten kärsivällisyys palkittiin. Toivottavasti saat liskon! Onnea yritykseen! - Kokenutleoskiharrastaja
Ehkä sinun ei sitä liskoa kannata ottaa jos äitisi ei halua. Loppujen lopuksi leopardigekko ei ole niinkään lasten lemmikki koska sitä ei voi silitellä, se ei välttämättä pidä käsittelystä ja se on hämäräaktiivinen joten sen näkee vain kun valot sammuu. Ota vaikka kani tai marsu.
- patti
Lupaa että jos saat gekon, niin katsot vähemmän tv:tä ja olet vähemmän aikaa koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871223- 80907
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.274694- 56656
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161632Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta129609Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496