esimerkki vastuuttomasta teiniäidistä

wwijd

15

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piinapaniikki

      Että koska hän ei pitänyt koulustaan, hän ei osaa kasvattaa lastaan?? :D Huhhuh.

    • alanyababe

      "Jos yöllä ei nukkunu, ni ei muutaku kouluun vaan koisaamaan. Yks maikka tuliki tosi monesti herättämää mut tunnin jälkee ja kysy et haluanko lähtee kämpille nukkumaan:D Hirveesti en koulussa kyllä ees ollu, ku oli tärkeempää huidella kavereitten kans pitki lapuaa, seinäjokee ja kauhavaa öisin. Yks opettaja sanoki aika osuvasti et mua ei oikeestaa näkyny ku ruokatunnilla :) Tai sit jos olin kouluu raahautunu ni istuin tuntejen aikana kattomas tv:tä aulas. Poissaoloja mulle tuli loppuajasta varmaa enemmä ku olin ollu paikalla."

      fiksua tekstiä nuorelta äidiltä :) antaa taas niin mahtavan kuvan teiniäideidtä

    • jalat levälleen

      jos osaat antaa niin pitää kantaa vastuunsa

      • supper

        Lapsen parasta ajatellen tässä tapauksessa vastuun kantaminen olisi voinut siirtyä jo alusta alkaen jollekkin toiselle taholle. Liikkuukohan ton muijan päässä muuta kuin silmät? Koulu ei kiinnosta, miten koulun voisi jättää kesken, noh pyöräytämpäs mukulan, ja elämä taas loistaa :)))


    • tillintallin1

      Ei kylläkään mikä nuori fiksuimmasta päästä tuo likka. olis voinut edes yrittää käydä tuota koulua mutta eei: "koulu on tylsää"... ja toihan poltti raskausaikana ja mitä lie, eli en sanois että niinkään kantaa vastuun tuosta lapsesta. Tolle toi lapsi on ihan satavarmasti vaan joku näyttelyesine.. voi lapsi raukkaa :(

      • tillintallin1

        Ja ihan ku toi leveilis tuolla just että "koulu ei kiinnosta".. ei vitsit mikä pahis.. en ehkä ite kirjoittais tuollasta nettiin jos en kouluani olis käyny, mua hävettäis..


    • onnellinenäiti

      tuollaisten ei pitäis raskaaks tulla! mutta pitää muistaa ettei ala yleistää teiniäitejä. itse tulin raskaaksi 17vuotiaana ja täysin suuniteltu oli. lapsi täytti juuri 4kk ja on aivan ihanaa olla äiti ja kihlattunikin on onnellinen isä. rahastakaan ei ole pulaa, kaikki tavarat itse ostettuja. niin ja täytän maaliskuussa 19. ja aloitan työt tänä vuonna ja mies opiskelee. joten kaikilla ei ole asiat huonosti :) mutta niitäkin on jotka ei vastuuta ota.... ikävä kyllä.. lapset ovat syyttömiä siihen...

    • bea00

      Ei nuo jutut paljon kerro siitä minkalainen äiti se on. Aika outoo, että tunnette tarvetta haukkua netissä. Tää tyttö on ihan oikea ihminen eikä pelkkä blogi.

      • dyydydyy

        Sitten hänenkin varmaan kannattaa miettiä mitä kirjoittaa nettiin kaikkien ihmisten luettavaksi.. valitettavasti kaikki perustavat hänestä kuvan hänen blogi kirjoitustensa perusteella. Mulle vaan on muodostunut tästä tytöstä sellainen kuva, että koko blogi on pelkkää huomion keräämistä.

        Surettaa lukea noinkin lapsellista tekstiä ihmiseltä joka on jollekkin ihanalle viattomalle lapselle äiti.


      • bea00
        dyydydyy kirjoitti:

        Sitten hänenkin varmaan kannattaa miettiä mitä kirjoittaa nettiin kaikkien ihmisten luettavaksi.. valitettavasti kaikki perustavat hänestä kuvan hänen blogi kirjoitustensa perusteella. Mulle vaan on muodostunut tästä tytöstä sellainen kuva, että koko blogi on pelkkää huomion keräämistä.

        Surettaa lukea noinkin lapsellista tekstiä ihmiseltä joka on jollekkin ihanalle viattomalle lapselle äiti.

        Kyseinen kirjoittaja ei ole aikuinen, joten miten hän kirjoittaisi aikuisesti. Ei se silti tee hänestä huonoa äitiä. Äitiydessäkin kasvaa, eikä ikä valittettavasti tee kenestäkään äitinä hyvää tai huonoa. Ei toisen haukkumista voi perustella sillä että hän avautuu blogissa. Kun puhuu toisesta ihmisestä, jonka pystyy tunnistamaan pitää varsinkin muistaa hyvät tavat, ja toisen kunnioittaminen


      • dyydydyy
        bea00 kirjoitti:

        Kyseinen kirjoittaja ei ole aikuinen, joten miten hän kirjoittaisi aikuisesti. Ei se silti tee hänestä huonoa äitiä. Äitiydessäkin kasvaa, eikä ikä valittettavasti tee kenestäkään äitinä hyvää tai huonoa. Ei toisen haukkumista voi perustella sillä että hän avautuu blogissa. Kun puhuu toisesta ihmisestä, jonka pystyy tunnistamaan pitää varsinkin muistaa hyvät tavat, ja toisen kunnioittaminen

        Mutta kyseinen henkilö on äiti, eikä voi siksi käyttäytyä kuin keskenkasvuinen kakara. Itse on tiensä ja reittinsä valinnut, joten oppisi olemaan. Jos tämä tyttö, jolla on kasvatettavanaan pieni poika, käyttäytyy noin lapsellisesti ja välinpitämättömästi kaikkiin asioihin niin mitä luulet, kuinka hän selviää ja onnistuu lapsen kasvattamisessa? Tiedän kyllä ettei tyttö ole aikuinen, ja se hänen blogi kirjoitusten laadustakin selviää varsin hyvin, mutta voisiko hän oikeasti edes YRITTÄÄ aikuistua?


    • äiti-ihmeinen

      Ei kukaan pakota lukeen toisten blogeja, ja lapsellisuus ei oo kiellettyy edes äidiltä, kunhan laps tulee hoidettua, ja siitä me ulkopuoliset ei mitään tiedetä. Keskity vaan omiin lapsiin

    • baobaoä

      Ihan simppelisti. Ole onnellinen, että äitisi kasvatti sinusta hienon ja tasapainoisen ihmisen. Varmaankin ajattelet omalla kohdallasi, että olisit hyvä äiti ja äitisi paras äiti, joten oliko oma äitisi hyvä? Tietenkin! Näin varmasti tämänkin äidin lapsi josku ajattelee rakkaasta omasta äidistänsä. Emme voi sitä arvostella vaikka yhteiskunnassa on yleinen käsitys "sopivasta äidistä" "vastuullisesta ja hyvästä äidistä."

      Vaikkakin teininä olisi muutakin tekemistä, kuin ottaa liian suurta vastuuta ja hoitaa pienokaista, vaikka itse pitäisi vielä kasvaa. Mutta tarinoita on monta eikä yksikään vääränlainen. Pidä omasta huolta, mutta kunnoita muidenkin.


      -Best of us can find happiness in own little world. Then best of us can see others happiness in their world.

    • mami-99

      -.- Eihän tonne pääse!

      • , , ,

        Se todennäköisesti huomas miten hyväkäytöksisiä aikuisia täältä löytyy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe