Idiootit ja tämän elämän luuserit käyttää huumeita

Rikkaat rakkaat

Ja alkoholia. Onko mitään hölmönpää olemassa kun tuntee itteensä huumeita ja viinaa? Ettekö tienneet että paljon suuremman tyydytyksen saa kun käy lenkillä, urheilee, hommaa hyvän työn ja paljon rahaa...sillo ei tarvii mitää päihteitä. Kun on rahaa niin voi pyöriä viikonloput autokaupiissa ja ostella urheiluautoja yms kivoja leluja. Teet itestäs vaan tikkaan niin et tarvii päihteitä. Aika imppeliä?? Eikö? Luuserit käyttää aineita

20

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkaan imppeliä

      Joo, pyöri sinä viikonloput autokaupoissa renkaita potkimassa. Olet löytänyt elämän tarkoituksen.

    • rhwwe

      Et tiedä, mistä puhut. Vaikutat aika idiootilta, jos mielestäsi huumeiden käyttäminen tekee luuseriksi.

      • Raskkaus on

        Luuseri on yhtä kuin huumeidenkäyttäjä!

        Onko koskaan tullut mieleesi, minkä helvetin olet tehnyt läheisillesi - siis niile, jotka sinusta välittivät-huumeidenkäytölläsi?

        Omalla kohdallani oli pakko laittaa välit poikki huumehelvetissä sekoilevan lapseni kanssa, kun mikään puhe ja hoito eivät perille menneet.

        Olisiko minun äitinä pitänyt uhrata oma elämäni narkkari-lapseni puolesta?


      • rhwwe
        Raskkaus on kirjoitti:

        Luuseri on yhtä kuin huumeidenkäyttäjä!

        Onko koskaan tullut mieleesi, minkä helvetin olet tehnyt läheisillesi - siis niile, jotka sinusta välittivät-huumeidenkäytölläsi?

        Omalla kohdallani oli pakko laittaa välit poikki huumehelvetissä sekoilevan lapseni kanssa, kun mikään puhe ja hoito eivät perille menneet.

        Olisiko minun äitinä pitänyt uhrata oma elämäni narkkari-lapseni puolesta?

        No itse mulla on normaali työ-elämä ja välit vanhempiin normaalit. Molemmat vanhemmat tietää ainakin pilven poltostani. Mutta eivät välitä siitä niin paljoa, kun asiat on kuitenkin muuten hyvin.


      • jjskakakakal
        Raskkaus on kirjoitti:

        Luuseri on yhtä kuin huumeidenkäyttäjä!

        Onko koskaan tullut mieleesi, minkä helvetin olet tehnyt läheisillesi - siis niile, jotka sinusta välittivät-huumeidenkäytölläsi?

        Omalla kohdallani oli pakko laittaa välit poikki huumehelvetissä sekoilevan lapseni kanssa, kun mikään puhe ja hoito eivät perille menneet.

        Olisiko minun äitinä pitänyt uhrata oma elämäni narkkari-lapseni puolesta?

        jos nyt puhut hampusta.. huoh. niin sinun henkilökohtaisesta psykoosistasi on vielä pitkä matka paranemiseen. valtion kusetuksen voima on valtava. suorastaan pelottava.


      • Anonyymi
        Raskkaus on kirjoitti:

        Luuseri on yhtä kuin huumeidenkäyttäjä!

        Onko koskaan tullut mieleesi, minkä helvetin olet tehnyt läheisillesi - siis niile, jotka sinusta välittivät-huumeidenkäytölläsi?

        Omalla kohdallani oli pakko laittaa välit poikki huumehelvetissä sekoilevan lapseni kanssa, kun mikään puhe ja hoito eivät perille menneet.

        Olisiko minun äitinä pitänyt uhrata oma elämäni narkkari-lapseni puolesta?

        Onhan se klassinen sanonta ettei voittajat käytä huumeita, joka saa ajattelemaan, että jos voittajat ei käytä, niin sitten niiden käyttäjien täytyy olla luusereita. Mutta on kyllä mielestäni sairasta jostain ulkoisesta ja haitallisesta elämäänsä etsiä rauhaa ja sisaltöä.
        miksi ei ennemminkin niin, että henkisyyttä ja meditointia harnoittaen saavuttaisi saman rauhan ja henkiset kokemukset, kuin mitä laittomilla aineilla, joiden käyttöä ei todellakaan voi hyväksyä. Elämä on parasta huumetta!


    • mussuk4t

      No ei aloittajallakaan kaikki ole kunnossa pään sisällä. Olet tunne elämältäsi köyhä, jos et pysty ymmärtämään miten joku käyttää aineita. Kohotat itsetuntoasi moittimalla ja väheksymällä muita ja pitämällä itseäsi parempana. Sinun kaltaisiasi on tässä mailmassa liikaa, enkä ymmärrä miten aikuinen ihminen voi olla tuollainen.

      Itse on tunne yhtäkään huumeiden käyttäjää, mutta alkoholi riippuvuus tuntuu olevan suvussa puolella ongelmana. Jos kuulen jostain narkkarista, en itse halua lähteä tuomitsemaan. Vaikken tietäisi aineiden käyttäjän "motiiveja" , pystyn silti kuvittelemaan monta syytä sellaiseen käyttäytymiseen tuntematta koko henkilöä.

      Jos kaikki vaan kasvettaisiin, eikä väheksytä muita oman itsetunnon kohottamiseksi. Jos omassa perheessä on huumeiden käyttäjiä ymmärrän moisen asenteen, mutta en aloittajan.

      Ja itse en ole koskenut kuin viinaan ja tupakkaan elämäni aikana.

    • jansk....

      Oikeassa olet Ei elämää ole jos tarpeitaan pitää tyydyttää viinalla tai huumeilla saatikka sitten muille mömmöillä, kuten hormoonit ja ym myrkyt. Urheilu antaa parasta palaa elämään sekä muut harrastukset. Raha on tärkeää, jos ne juo/narkkaa niin mitä voit ostella, matkustaa minnekkään? :D

      Itse 10vuotta vkl ryyppääjänä tiedän, mitä on kun kaikki rahat menee viinaan eikä jälelle jää kuin rahnainen kroppa. huono kunto, krapula ja huonot fiilikset.

      Kyllä elämästä nauttii eniten ilman päihteitä. Moni se on todennut ja se pitää paikkansa. Eriasia on että parit bisset voi joskus ottaa ja siihen parit napsit ja se jää siihen mutta riippuuvus ja jatkuva pämppäily tuhoaa mielenterveyden, fyysisen terveyden ja kaiken hyvän ja mukavuuden mitä meille on luotu :)

      • Anonyymi

        Elämä on parasta huumetta ja säännöllinen, terve ja liikunnallinen elämä palkitsee huomattavasti paremmin kuin mitkään päihteet, jotka vain aiheuttavat riippuvuutta ja pakottavat ajan saatossa käyttämään isompia määriä saman olotilan saavuttamiseksi.Päihteet mielestäni oman elämänsä sabotointivälineitä.


    • dumbass

      mee sä vaan lenkille, mä poltan ison jointin ja oon tyytyväinen elämääni enkä puutu muitten asioihin. :) suosittelen sullekin.

      • Anonyymi

        Eli suosittelet rikollisuutta ja rikollisten taloudellista tukemista kaikille ja sitä, että tulisivat tänne tekemään myös muita sairaita rikoksia?


    • 33ffvvdd

      Elämä selvinpäin on mahtavaa, mutta on se samalla kurjaakin. Selväpäisen elämä alkaa pyöriä mm. seksin ja ruuan ympärillä ja tämä aiheuttaa sitten lihomista ja pettämistä jne.. Tästähän johtuu että huumeita käyttävät ovat keskimäärin sopusuhteisempia kuin viinalla läträävät lihavat lajikumppaninsa.

      • jartsu4

        taitaa kumminkin olla niin että rahat menee huumeisiin eikä jää enää syömiseen,silläpä niitä rikoksia tehdään,,pitää jostain saada rahat seuraavaan annokseen


      • Yttäpay
        jartsu4 kirjoitti:

        taitaa kumminkin olla niin että rahat menee huumeisiin eikä jää enää syömiseen,silläpä niitä rikoksia tehdään,,pitää jostain saada rahat seuraavaan annokseen

        Kannabis itse kasvatettuna maksaa saman verran päivässä kuin päivittäin juomasi kahvi, jos kahvia juot. Ei siis ole kovinkaan kallista, vaikka lääkekannabis tietysti maksaakin enemmän, vaikka olisi samaa lajikettakin.


    • Anonyymi

      Laittomia päihteitä, eli huumeita käyttävät vain ja ainoastaan luuserit, sillä voittajathan ei semmoisiin koskaan edes koskisi.

    • Anonyymi

      Huumeet erittäin haitallisia ja vaarallisia nuorille. Olen kuullut sukulaisteni lapsista ja lastenlapsista, jotka ovat joutuneet huonoon seuraan ja huumeiden itsetuhoisuuden tielle. Kaikki jotka sen tien aloittavat eivät valitettavasti koskaan palaa sieltä elävinä, kun siihen liittyy niin paljon vaaratekijöitä ja yksi sukulaiseni lapsen lapsikin, joka oli sekaantunut huumeisiin on kadonnut jo viikon ajaksi.

      Aina tietenkin toivoo parasta, mutta saa nähdä löytyykö hän enää elävänä, se on niin hurja maailma se huumeiden vaarallisuuden ja niihin liittyvän rikollisuuden kuten velkojen perintään käytetyn väkivallan muodossa.

      Onneksi ei itse ole tarvinnut sille tielle lähteä, koska en ole varma olisinko edes hengissä, jos olisin.

    • Anonyymi

      oon kuullu että myös rikkaat ja hyvinvoivat käyttää aineita. Toki yleensä heikostikoulutetut käyttää niitä, mutta kyllä löytyy myös hyvinvoivasta porukasta niitäö

    • Anonyymi

      paha ongelma huumemyönteisyys. vihreät esim haluaa laillistaa huumeet. ei menis hyvään sillä vihreiden kannattas kuunnella poliiseja ja psykiatreja jotka päivittäin tekemisissä huumeilijoiden kanssa. tilannetta toki pitää tutkia miten tilanteet etenee niissä maissa joissa esim kannabis on laillistettu, mutta käsittääkseni siellä niissä maissa on menny se kuvio siihe, että esim liikenteessä kuolemat lisääntynyt ja väkivaltaisuuskuolemat lisääntyneet minkä selittää huumeet koska huumeiden alaisrena ihmisestä tulee arvaamaton, aggressiivinen ja vaarallinen. eli vaikka laillistamisen myötä poistuu huumeenkäyttäjien velkaongelmat ja vankila niin silti kuitenkin vankiloihin edelleen on paljon tunkua kun huumeilijat sinne joutuu väkivaltaisuuksien ja liikennerikkomusrten takia.

      • Anonyymi

        tarkoitin että osa vihreistä haluaa tietääkseni laillistaa tai dekriminilosoida kannabishuumeen en siis tarkottanut kaikkia huumeita.


      • Anonyymi

        enkä toki ole satavarma miten on kehittynyt tilanne niissä maissa joissa kannabis laillistettuy mutta sanokaa jos oon väärässä mutta muistaisin että siellä tilanne on mennyt huonompaan suuntaan mutta voin muistaa toki väärin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2095
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      279
      743
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe