Kelpaisko tällänen vartalo? (KUVA)

nananandelta

37

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99poikatääl

Sais olla ehkä pari kiloo vähemmä painoo mut ei mikää kukkakeppi. Semmone luonnollinen on paras:) että kyllä kävis.

• hyhhyh

Hyyyyyi läski!!!!

• Ehkä joku viisi kiloa laihempi olis paree.
      / Itse sitten kysyit sitä mielipidettä. :D

• Hyvä hyvä

Hyvähän tuo on!

• esbin

roikkutissit yäk

• lesbo

Musta sulla/ tuolla muijalla tossa kuvassa on vitun hyvä kroppa, oon oikeesti kateellinen koska a: hyvät tissit ja b: lantio

• nananandelta

vielä lisäys tohon alotukseen, mulla ei oo tollaset roikkutissit ku tolla, kiinteemmät mut samaa kokoluokkaa eli D :)

• ihanaoli

Kyllä oli aika nam! ;)

• pooohh.

vaatteet päällä varmaa hyvä. toki tosta vois vielä jonkusen kilon pudottaa nii ois hyvä bikini kroppa ;-)

• 17v

Kyllä maistuis mulle;) oisko sulla kikkiä?;)

• poikkke

parisen kiloo laihenmpi nii kyllä ois meheevä! :)

• soulmateeee

uu oon löytänyt sielunkumppanin, mullakin tommonen kroppa tosin vähän kapeeempi vyötärö ja pikkusen pienemmät tisut on on C, mutta muuten sama ja vähän masua pois! oi että ihanaa kuulla et jotkjus arvostaa viellä muotoja ;)!!

• 13v poika

jos toi kuvassa oleva muija pudottais painoonsa 10-20kg niin se vois olla ihan jees.
        Mä en tajua miten jotkut voi olla kiinnostunu tollasista jotka muistuttaa enemmänkin pystyyn nostettua sikaa kuin naista.
        Läskimahasta ei tulisi olla ylpeä naisena, se näyttää helvetin rumalta ja saastaiselta.
        On sairaus pitää itseään hyvännäköisenä jos on tuollainen pikku läskimaha.
        ei mulla muuta :)

• Seksikäspanisin;)

• ahgaf

LesBiAn

• fdgfdg

Ei kelpais vaikka luonne olis mikä. Kiitos vaan. En nyt rupea valehtelemaan niinkuin valkoritarit tai palstan rohkaisua antavat tytöt.

• jappe7

Tota musta on tyhmää kirjotella täällä tollasia "hyi läski" juttuja koska toi nainen ei kyllä ees ole läski? Kaunis nainen on mun mielestä. :)

• seisoo jo kovana ;)

Siis jos on noin isot tissit ja vielä kiinteinä (!) sekä toi kuvan lantio, niin NAM :)))

• poikavaajooh

vähä liian lihava :/

• Hyvin kävis

Kokonaisuutena kelpaisi täysin. Ok, ehkä muutaman kilon voisi pudottaa, mutta toisaalta lantion muodot ja isot rinnat on plussaa, ja tavallaan tekevät tuon tyyppisestä vartalosta kokonaisuutena hyvännäköisen.

• 17?

Kyllä kelpais:)

• hyvä olet.

en ainakaan huomannut, että kertoisit kuinka vanha olet. Oletan kuitenkin, että olet vielä nuori ja vartalosi ei täysin vastaa kuvan vartaloa. Älä rupea laihduttamaan muiden mielipiteiden mukaan, sen ehdit tekemään myöhemminkin aikuisiällä!
      Tuo vartalo on mielestäni parempi, kuin omani, kun olen aika suora ja pienirintainen. Sinuna olisin tyytyväinen.

• gfdgfdg

4 - 8 kiloa pois mahanympäriltä ja kelpais 100% muute joku 40% riippuu luonteesta enimmäkseen :DD

• niinpäniin

laihempi olla pitäis että mulle kelpaisi

• moikkamoiid

Ehkä jonkin verran turhan lihavahko, mutta ei liian lihava.

• 170/55

Ainakin 10 kiloa pois, niin sitten pystyisi katselemaan myös ilman vaatteita.

• Thomas Tasker

nakit ja muusi

• Tyyny7

Dyykkasin roskiksest

• jonez78

kyllä kelpaisi aivan heittämällä, en nää mitään vikaa tuossa kropassa!

• ei mulle

Luonne on olennaisin jos kyse on "kelpaamisesta", mutta puhtaasti ulkonäöllisesti ei nyt oikein omaan makuuni. Pidän enemmän hoikasta, urheilijatyyppisestä vartalosta, joten kuvan perusteella turhan pyöreä ja esim. tuollaiset isot lollotissit ei sytytä. Toisaalta moni pitää juuri tuon tyyppisestä muodokkaammasta vartalosta joten kiinnostuneita varmasti muuten riittää :-)

• MyLovesFictive

Todellakin kelpaisi. Ihanan runsas vartalo eikä mikään barbi. Laihat on jotenkin sairaan näköisiä.

• kjghsd

Kyllä kelpais nam:)

• 0y3eh

Kyllä kelpais, oikein hyvältä näyttää :)

• Ei nyt oikeastaan. Oikeasti masturboisin mielummin.

• Tykkään olla yksin pimeässä kellarissa katsomassa animea.

• jonijonne

Kyllä minun makuuni. En tykkää luuviuluista, niitten kanssa teloo vain ittensä. Siis panisin.

• Tyyppivaan

Ihan mahtava kroppa on. Oikea naisen kroppa. Ja ihmiset kannattaa tottua tissien ainakin jonkinlaiseen roikkumiseen jos on isot, eikä ole silikonit. Meillä on katos painovoima täällä maan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      383
      40475
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      117
      8923
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6090
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4728
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3885
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3700
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      75
      3262
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      35
      2894
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2458
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2282
    Aihe