Mulla on ihan samanlainen kroppa kuin tässä kuvassa, mutta oon 163cm pitkä. En tiiä kuinka pitkä tää nainen on. Mutta siis, kelpaisko tällänen kroppa teille, jos luonne on kiva? :)
http://www.stara.fi/2012/12/28/josie-goldberg-vilautti-rannalla/gallery/74323/
Kelpaisko tällänen vartalo? (KUVA)
37
1330
Vastaukset
- 99poikatääl
Sais olla ehkä pari kiloo vähemmä painoo mut ei mikää kukkakeppi. Semmone luonnollinen on paras:) että kyllä kävis.
- hyhhyh
Hyyyyyi läski!!!!
Ehkä joku viisi kiloa laihempi olis paree.
/ Itse sitten kysyit sitä mielipidettä. :D- Hyvä hyvä
Hyvähän tuo on!
- esbin
roikkutissit yäk
- lesbo
Musta sulla/ tuolla muijalla tossa kuvassa on vitun hyvä kroppa, oon oikeesti kateellinen koska a: hyvät tissit ja b: lantio
- nananandelta
vielä lisäys tohon alotukseen, mulla ei oo tollaset roikkutissit ku tolla, kiinteemmät mut samaa kokoluokkaa eli D :)
- ihanaoli
Kyllä oli aika nam! ;)
- pooohh.
vaatteet päällä varmaa hyvä. toki tosta vois vielä jonkusen kilon pudottaa nii ois hyvä bikini kroppa ;-)
- 17v
Kyllä maistuis mulle;) oisko sulla kikkiä?;)
- poikkke
parisen kiloo laihenmpi nii kyllä ois meheevä! :)
- soulmateeee
uu oon löytänyt sielunkumppanin, mullakin tommonen kroppa tosin vähän kapeeempi vyötärö ja pikkusen pienemmät tisut on on C, mutta muuten sama ja vähän masua pois! oi että ihanaa kuulla et jotkjus arvostaa viellä muotoja ;)!!
- 13v poika
jos toi kuvassa oleva muija pudottais painoonsa 10-20kg niin se vois olla ihan jees.
Mä en tajua miten jotkut voi olla kiinnostunu tollasista jotka muistuttaa enemmänkin pystyyn nostettua sikaa kuin naista.
Läskimahasta ei tulisi olla ylpeä naisena, se näyttää helvetin rumalta ja saastaiselta.
On sairaus pitää itseään hyvännäköisenä jos on tuollainen pikku läskimaha.
ei mulla muuta :)
Seksikäspanisin;)
- ahgaf
LesBiAn
- fdgfdg
Ei kelpais vaikka luonne olis mikä. Kiitos vaan. En nyt rupea valehtelemaan niinkuin valkoritarit tai palstan rohkaisua antavat tytöt.
- jappe7
Tota musta on tyhmää kirjotella täällä tollasia "hyi läski" juttuja koska toi nainen ei kyllä ees ole läski? Kaunis nainen on mun mielestä. :)
- seisoo jo kovana ;)
Siis jos on noin isot tissit ja vielä kiinteinä (!) sekä toi kuvan lantio, niin NAM :)))
- poikavaajooh
vähä liian lihava :/
- Hyvin kävis
Kokonaisuutena kelpaisi täysin. Ok, ehkä muutaman kilon voisi pudottaa, mutta toisaalta lantion muodot ja isot rinnat on plussaa, ja tavallaan tekevät tuon tyyppisestä vartalosta kokonaisuutena hyvännäköisen.
- 17?
Kyllä kelpais:)
- hyvä olet.
en ainakaan huomannut, että kertoisit kuinka vanha olet. Oletan kuitenkin, että olet vielä nuori ja vartalosi ei täysin vastaa kuvan vartaloa. Älä rupea laihduttamaan muiden mielipiteiden mukaan, sen ehdit tekemään myöhemminkin aikuisiällä!
Tuo vartalo on mielestäni parempi, kuin omani, kun olen aika suora ja pienirintainen. Sinuna olisin tyytyväinen. - gfdgfdg
4 - 8 kiloa pois mahanympäriltä ja kelpais 100% muute joku 40% riippuu luonteesta enimmäkseen :DD
- niinpäniin
laihempi olla pitäis että mulle kelpaisi
- moikkamoiid
Ehkä jonkin verran turhan lihavahko, mutta ei liian lihava.
- 170/55
Ainakin 10 kiloa pois, niin sitten pystyisi katselemaan myös ilman vaatteita.
- Thomas Tasker
nakit ja muusi
- Tyyny7
Dyykkasin roskiksest
- jonez78
kyllä kelpaisi aivan heittämällä, en nää mitään vikaa tuossa kropassa!
- ei mulle
Luonne on olennaisin jos kyse on "kelpaamisesta", mutta puhtaasti ulkonäöllisesti ei nyt oikein omaan makuuni. Pidän enemmän hoikasta, urheilijatyyppisestä vartalosta, joten kuvan perusteella turhan pyöreä ja esim. tuollaiset isot lollotissit ei sytytä. Toisaalta moni pitää juuri tuon tyyppisestä muodokkaammasta vartalosta joten kiinnostuneita varmasti muuten riittää :-)
- MyLovesFictive
Todellakin kelpaisi. Ihanan runsas vartalo eikä mikään barbi. Laihat on jotenkin sairaan näköisiä.
- kjghsd
Kyllä kelpais nam:)
- 0y3eh
Kyllä kelpais, oikein hyvältä näyttää :)
Ei nyt oikeastaan. Oikeasti masturboisin mielummin.
Tykkään olla yksin pimeässä kellarissa katsomassa animea.
- jonijonne
Kyllä minun makuuni. En tykkää luuviuluista, niitten kanssa teloo vain ittensä. Siis panisin.
- Tyyppivaan
Ihan mahtava kroppa on. Oikea naisen kroppa. Ja ihmiset kannattaa tottua tissien ainakin jonkinlaiseen roikkumiseen jos on isot, eikä ole silikonit. Meillä on katos painovoima täällä maan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38340475Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1178923Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316090Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224728Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623885Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543700Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D753262- 352894
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192458Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192282