Hei, asuin Muhoksella noin 1962 vuoden tai kaksi, 7 vuotiaana. Olen asunut austraaliassa 1968 lähtien. Yrittelen muistaa mökkiä jossa asuttiin ja koulua. Se oli jossain metsässä, mutta muistan että oli järvi lähellä ja myös hyppyrimäki. Voisiko kukaan auttaa je sanoa missä se hyppyrimäki oli. Kiitos
Hyppyrimäki Muhoksella
11
790
Vastaukset
- ihmeiden aika ei ohi
No morjesta vaan Raikku.
Varsinaiseen kysymykseesi en osaa vastata, mutta jos kerran asut Australiassa, niin ihmettelen suuresti, että tekstistäsi löytyy
ä ja ö kirjaimia.- Raikku5
minun ipadissa voin kayttaa niita kirjamia....ja voinkaiin vissiin tassa laptopissakin jos loytaisin ne.
- Skippy kenguru
Raikku5 kirjoitti:
minun ipadissa voin kayttaa niita kirjamia....ja voinkaiin vissiin tassa laptopissakin jos loytaisin ne.
Kyllä, kyllä vaan sepä mukava. Menehän nyt pomppimaan niitten kenkuruiden kanssa ja jätä nuo vedättelyhommat niiden harteille, joilta se kunnolla luonnistuu.
- heh heh
Sehän onkin vallan tavatonta jos käytössä on skandinaavinen windows.
Miten lie voikin päätyä toiselle puolelle maapalloa sellainen ohjelma.
- tulvantuoma
Oisko hyppyrimäki ollut Korkalanvaarassa? Siellähän on ainakin hiihdelty iän kaiken.
- kiju1
kontinnokassa oulujoen törmällä...
- tulvantuoma
Tässä jonkinlaista selostusta mennesitä mäkimiehistä Muhoksella:
http://www.laitasaari.net/talviurheilua-laitasaaressa-osa-1/#more-17623 - jan buuklöv
Huhhuh just tulin hyppäämästä! Hyvät oli kyydit! Kyllä nyt taas kuukauden jaksaa odotella!
- ex-muhoslainen
Muhoksella oli hyppyrimäki Korkalonvaarassa, mutta se purettiin pois jo 80-luvulla huonokuntoisena. Nämä nuoremmat postailijat eivät asiaa siis muista. Itse entisenä muhoslaisena tuolla on monet talvet hiihdelty ja hyppyrimäki siellä oli vielä ala-asteeni aikoihin 80-luvun alussa.
- ex muhoslainen myös
Kävipähän itse Kankkonen voittamassa eräät kisat.
Kovaa oli polemiikki tuomaristossa, että kävikö käsi mahtavassa
telemark alastulossa maahan vai ei. Syvä niiaus ja kädet
levällään. Oulunjoen yli meni latu, jotra pitkin kyliltä hiihdettiin
katselemaan ja hiihtelemään.
- muistot vaan
No katsoppa sivustoa www.laitasaari.net niin löytyy mukavaa jutustelua myös hyppyrimäestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"648864Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274996Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä372716En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102661Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241737