Hyppyrimäki Muhoksella

Raikku

Hei, asuin Muhoksella noin 1962 vuoden tai kaksi, 7 vuotiaana. Olen asunut austraaliassa 1968 lähtien. Yrittelen muistaa mökkiä jossa asuttiin ja koulua. Se oli jossain metsässä, mutta muistan että oli järvi lähellä ja myös hyppyrimäki. Voisiko kukaan auttaa je sanoa missä se hyppyrimäki oli. Kiitos

11

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeiden aika ei ohi

No morjesta vaan Raikku.

Varsinaiseen kysymykseesi en osaa vastata, mutta jos kerran asut Australiassa, niin ihmettelen suuresti, että tekstistäsi löytyy
      ä ja ö kirjaimia.

• Raikku5

minun ipadissa voin kayttaa niita kirjamia....ja voinkaiin vissiin tassa laptopissakin jos loytaisin ne.

• Skippy kenguru
        Raikku5 kirjoitti:

minun ipadissa voin kayttaa niita kirjamia....ja voinkaiin vissiin tassa laptopissakin jos loytaisin ne.

Kyllä, kyllä vaan sepä mukava. Menehän nyt pomppimaan niitten kenkuruiden kanssa ja jätä nuo vedättelyhommat niiden harteille, joilta se kunnolla luonnistuu.

• heh heh

Sehän onkin vallan tavatonta jos käytössä on skandinaavinen windows.
        Miten lie voikin päätyä toiselle puolelle maapalloa sellainen ohjelma.

• tulvantuoma

Oisko hyppyrimäki ollut Korkalanvaarassa? Siellähän on ainakin hiihdelty iän kaiken.

• kiju1

kontinnokassa oulujoen törmällä...

• tulvantuoma
    • jan buuklöv

Huhhuh just tulin hyppäämästä! Hyvät oli kyydit! Kyllä nyt taas kuukauden jaksaa odotella!

• ex-muhoslainen

Muhoksella oli hyppyrimäki Korkalonvaarassa, mutta se purettiin pois jo 80-luvulla huonokuntoisena. Nämä nuoremmat postailijat eivät asiaa siis muista. Itse entisenä muhoslaisena tuolla on monet talvet hiihdelty ja hyppyrimäki siellä oli vielä ala-asteeni aikoihin 80-luvun alussa.

• ex muhoslainen myös

Kävipähän itse Kankkonen voittamassa eräät kisat.
        Kovaa oli polemiikki tuomaristossa, että kävikö käsi mahtavassa
        telemark alastulossa maahan vai ei. Syvä niiaus ja kädet
        levällään. Oulunjoen yli meni latu, jotra pitkin kyliltä hiihdettiin
        katselemaan ja hiihtelemään.

• muistot vaan

No katsoppa sivustoa www.laitasaari.net niin löytyy mukavaa jutustelua myös hyppyrimäestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe