siemennesteen aiheuttama haju vaginassa

varum?

Pidän tyttöystävälleni suuseksin antamisesta, mutta sen jälkeen kun siirryimme pillereihin ehkäisymenetelmänä hänen vaginansa on saanut oksettavan vahvan hajun, eikä mieleni tee mennä lähellekään. Oletimme sen olevan pillereiden syy, mutta nyt meillä oli noin kuukauden mittainen tauko seksistä, ja hänen vaginansa on täysin hajuton. Tästä päättelimme siemennesteen aiheuttavan odörin.

Kysymykseni sinulle/teille onkin se, että millä moisen voi estää? Tällä hetkellä en halua laueta hänen sisäänsä, koska pelkään että haju palaa saman tien. Ulosveto ei ole mieluisa ratkaisu, eikä kondomin kanssa seksi tunnu lainkaan yhtä hyvältä. Hän on poikkeuksetta käynyt suihkussa yhdynnän jälkeen ja pessyt vaginansa huolellisesti, joten se ei ole ratkaisu. Gynekologillakaan ei mitään tulehduksia ole löytynyt. Onko olemassa esimerkiksi jotain ruisketta joka tappaisi siemennesteen hajustavat bakteerit?

kiitos suunnattomasti etukäteen, jos osaat ratkaista pulmamme!

9

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa_3

      Huoh. mikä vastaus ylempänä.
      En ole tosiaankaan mikään asiantuntija ja tämän nyt olisi luullut jo lulleen gynekäynnin yhteydessä esille,mutta voisiko pillerimerkin vaihto auttaa asiaan.

      • varum?

        Ei emäntä halua, kun menkkakivut ovat tällä tuotteella lähes olemattomat. Ja tosiaan oli koko kuukauden popsinut pillerinsä, mutta seksittömyyden myötä haju oli kadonnut.


    • Kirivati

      Eikö ole tullut mieleesi, että omassa nesteessäsi voisi olla jokin ainesosa, joka aiheuttaa kyseisen hajun? Jos olette olleet kuukauden ilman seksiä, ei siis ole nestettäsi sisällä. Kannattanee miettiä asiaa ja ehkä tutkituttaakin.

    • kaalimato.com

      Hei,
      Voi olla, että siemenneste aiheuttaa vaginaan erilaisen hajun pariksi päiväksi yhdynnän jälkeen. Kysymyksestäsi ei käynyt ilmi, kuinka kauan tyttöystäväsi vaginan epämiellyttävä haju kestää yhdynnän jälkeen. Toisaalta kerroit, ettei ennen ehkäisypillereitä tällaista ongelmaa ollut.
      On vaikea sanoa, mistä epämiellyttävä haju johtuu. Yksi vaihtoehto on tarkastella syötyjen ruoka-aineiden vaikutusta sperman ja emättimen eritteen hajuun ja makuun tai vaihtaa ehkäisymenetelmää esimerkiksi ehkäisyrenkaaseen, kapseliin tai toisiin pillereihin.
      Voisiko makuliukuvoiteista tai limakalvoille laitettavista muista makuvoiteista olla apua?

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • tumpe3

        Mun ex-kaverini siemenneste todella löyhkäsi,ei ollut mun sisäisen paikkani syy.


      • assi-aamurusko
        tumpe3 kirjoitti:

        Mun ex-kaverini siemenneste todella löyhkäsi,ei ollut mun sisäisen paikkani syy.

        hei,minulla (meillä) on sama ongelma!tunnen hajun pari päivää yhdynnän jälkeen sitten se häviää..onko vain joku yhteisten nesteiden yhtymisilmiö??


    • laita tuheroon

      ennen panemista murkattua valkosipulia ei tuoksu tai maistu pahalle

    • eikö kukaan tiedä

      Voi HUH teidän kanssanne!!! eikö kukaan todellakaan ole kuullut bakteerivaginoosista tai sitten emättimen PH arvon muutoksesta siemennesteen johdosta?!? Ei edes kaalimato osannut tähän vastata?!?

      Nuo molemmat ovat yleisiä ilmiöitä, varsinkin tuo PH arvon muutos!
      Avuksi yksinkertaisesti apteekista pesuainetta intiimialueelle, tasoittaa emättinen ph arvoa, tämä tuskin auttaa yksinään, mutta helpottaa kuitenkin. Lisäksi maitohappabakteeri kapselit emättimeen.
      Mikäli nämä eivät auta, voi kyseessä olla bakteerivaginoosi ja siihen saa lääkkeen lääkäriltä. Kummassakaan puolisossa ei ole vikaa, eikä syömiset vaikuta hajuun, on vain normaali reaktio!!!
      Toivottavasti kysyjä saa vielä vastauksen, vaikka kysymyksestä on aikaa jos ei vastausta vielä ole muuten löytynyt!

    • iiukh

      Ompa tyhmää porukkaa, aivan pökiötä. Kuka helvetti sitä nyt liemiä pilluun laskee. Loppukirit takaata kontillaan ja lastit pakaroille ja selälle, ei sisään. Toinen vaihtoehto on suihinotto loppuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe