Myötähäpeä on voimakas ja neuvottomaksi jättävä tunne. Oih, fanitin Ville Valoa tähän asti, en onneks, mun onneksein ostanut lippua Tavastialle näihin Heldone 2013 keikoille. Fanit vaaleanpunaisten lasien läpi kieltäytyy uskomasta korviaan, eihän miekkonen EDES laula! Katsahtakaapa Youtubesta, voi surkeuksien surkeus. Suomalaiset ja fanit yleensä on pitkämielisiä. Ilman rivoja välipuheita olisi tämä voitu painaa villaisella ja olla niinku yleensä ollaan totuttu olemaan "kovien jätkien" puolella. Kaikki yli 30 v. rokkarit on jo vähän kulahtaneita, lukuunottamatta tietty ikiriemastuttavaa MIchael Monroeta. :) Peukut hänelle! Mutta aiheeseen: pohjanoteeraus Tavastian lavalla 28.12.2013.
Mutta pohjalta on vain yksi suunta ja se on ylös! Hurraa! Mut joo oisin lähtenyt kesken keikan jos olisin paikalla ollut. Musiikki on bisnestä, kovaa bisnestä. Ei siellä laulamatta jätetä, tai sitten jää laulut kokonaan laulamatta. Ai mut joo, Himhän on ikoni ja nyt on keulakuva itse sylkenyt kiiltokuvansa päälle. Jee, freesiä vaihtelua! Mut moneen syliin keulakuva yhä pääsee, ei huolta. Naiset rakastaa renttuja!
HIM ja myötähäpeä: karaokessakin parempaa!
Saako jo sanoa..?
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891