tuo asuksen kiusaaminen uuden vuoden kunniaksi? Hänellä on omat mielipiteensä keskikoon suhteen ja hänellä on oikeus mielipiteisiinsä. Eihän teillä itsellänne parempaa tietoutta ole asian suhteen, mutta häikäilemättä käytätte asuksen heikkouksia hyväksenne kun haluatte puukottaa häntä henkisesti.
Miehiä ollaan kuitenkin kaikki, joten olis mukava nähdä, että sen verran oltaisiin reiluja toisillemme, että lopetettaisiin tämä jatkuva asukselle kettuilu. Turha sanoa, että kun asuskin kettuilee muille. Totta kai hän kettuilee, hän vaan puolustaa itseään.
En tiedä auttaako tämä mitään ja asukselle tiedoksi, että sä olet yksin tuhansia miehiä vastaan. Aina kun yksi trolli väsyy, tulee uusi tilalle, edellisten esimerkkiä noudattaen. Sulla menee aika ja energia tähän kinasteluun, kannattaa miettiä, onko tämä sen arvoista.
Lopetettaisiinko
12
83
Vastaukset
Tuota noin... Mitäs heikkoutta on tällä palstalla 17 senttisen murhakullin omistajalla? Ja miksi se murhakullin omistaja ei soisi kellekään muulle sellaista hevospeliä, vaan väittää tiukasti niitä olevan vain hänellä. Noin suunnilleen;)
Et kai epäile hänen kusettavan mittaansa?
Periaatteessa Asuksen kiusaamisen pitäisi olla mahdotonta... Niin monta kertaa hän on palstan ovet sulkenut. Mutta masokismiko se tuo aina takaisin.
Mulle käy Asuksen nakertelun lopettaminen, mutta ihan vaiti en aio paskojen puristeluja ja tappouhkauksia katsella.
Eli Asuskin voisi miettiä mitä iPhonestaan päästelee.- Palstaa seurannut
Hyvin sanottu. Nyt kaivattaisiin vielä vähän asuksen näkemystä tähän ketjuun...josko saataisiin asiallista keskustelua aikaiseksi.
- Asus ihan ite
Palstaa seurannut kirjoitti:
Hyvin sanottu. Nyt kaivattaisiin vielä vähän asuksen näkemystä tähän ketjuun...josko saataisiin asiallista keskustelua aikaiseksi.
Mulla vaan palaa käämi, kun joku pösilö väittää keskikooksi jotain isompaa kuin loogisesti voi päätellä. Kun mulqqujen keskikoko on kurjoitettu olevan maailmassa 13.9cm, valkonaamoilla, niin miten se olisi Suomessa 16cm? Itse olen vaivautunut sentään ottamaan asioista selvää enkä puhu tyyliin "kun minusta olisi kiva" tai, kjun "minusta tuntuu että" .- Ärsyttää kun täällä vailla mitään perusteita voi huudella anonyyminä.
Olen iät ja ajat ollut se joka sanoo aidon ja oikeudenmukaisen mielipiteensä. Munaa on olla rehellinen ja heikon puolella, vaikka itsellä on kokoa. Itseäni kehumatta: Moni on sanonut, että olen hyvä tyyppi, koska en nista itseäni muiden tläpuolelle.
Olen sitä mieltä, että H-X on tämän palstan syöpä!
Aion olla ylläpitoon yhteydessä. Asus ihan ite kirjoitti:
Mulla vaan palaa käämi, kun joku pösilö väittää keskikooksi jotain isompaa kuin loogisesti voi päätellä. Kun mulqqujen keskikoko on kurjoitettu olevan maailmassa 13.9cm, valkonaamoilla, niin miten se olisi Suomessa 16cm? Itse olen vaivautunut sentään ottamaan asioista selvää enkä puhu tyyliin "kun minusta olisi kiva" tai, kjun "minusta tuntuu että" .- Ärsyttää kun täällä vailla mitään perusteita voi huudella anonyyminä.
Olen iät ja ajat ollut se joka sanoo aidon ja oikeudenmukaisen mielipiteensä. Munaa on olla rehellinen ja heikon puolella, vaikka itsellä on kokoa. Itseäni kehumatta: Moni on sanonut, että olen hyvä tyyppi, koska en nista itseäni muiden tläpuolelle.
Olen sitä mieltä, että H-X on tämän palstan syöpä!
Aion olla ylläpitoon yhteydessä.Ihmeellisesti sulla palaa käämi isomunaseksi mieheksi! Eikö sinun mielestä ole melko koomista, että palstan isomunasin mies (omien sanojesi mukaan) on palstalla ainoa joka huutaa pienestä keskikoosta ja raivostuu toisten väittäessä erittäin perustellusti keskikokoa isommaksi?
"Aion olla ylläpitoon yhteydessä. "
Meinaatko tehdä toisenkin aloituksen? :P- retytryutru5r
faktat_kohilleen kirjoitti:
Ihmeellisesti sulla palaa käämi isomunaseksi mieheksi! Eikö sinun mielestä ole melko koomista, että palstan isomunasin mies (omien sanojesi mukaan) on palstalla ainoa joka huutaa pienestä keskikoosta ja raivostuu toisten väittäessä erittäin perustellusti keskikokoa isommaksi?
"Aion olla ylläpitoon yhteydessä. "
Meinaatko tehdä toisenkin aloituksen? :PTotta...Jos asus joko postaisi kuvan 17-senaisestaan tai myöntäisi, että on valehdellut, niin ainakin täältä tulisi heti propsit asukselle. Voitaisiin vaikka mun puolesta sopia, ettei ketään avautuisi asukselle hänen kusetuksestaan. Mutta vaikeahan tähän on saada kaikkia mukaan.
- Asus ihan ite
retytryutru5r kirjoitti:
Totta...Jos asus joko postaisi kuvan 17-senaisestaan tai myöntäisi, että on valehdellut, niin ainakin täältä tulisi heti propsit asukselle. Voitaisiin vaikka mun puolesta sopia, ettei ketään avautuisi asukselle hänen kusetuksestaan. Mutta vaikeahan tähän on saada kaikkia mukaan.
No mutta eihän se minun "isomunaisuus" keskikokoa muuta siintaan tai toiseen. Ihmetyttää vain, kun jokaisella on täällä palstalla globaalisti keskikokoon verrattuna ISO!
Suomen kansan muesten isomunaisuudelle ei ole näyttöjä!
Näyttöjä ei ole muöskään sille, että tämä palsta toimisi isomunaisten magneetina.
Mulkkuni on nussimista ja kusemista varten, ei kuvaamista.
Olkaa realisteja nyt heikosta itsetunnostanne huolimatta!! - Jjijijijijiji jij
Asus ihan ite kirjoitti:
No mutta eihän se minun "isomunaisuus" keskikokoa muuta siintaan tai toiseen. Ihmetyttää vain, kun jokaisella on täällä palstalla globaalisti keskikokoon verrattuna ISO!
Suomen kansan muesten isomunaisuudelle ei ole näyttöjä!
Näyttöjä ei ole muöskään sille, että tämä palsta toimisi isomunaisten magneetina.
Mulkkuni on nussimista ja kusemista varten, ei kuvaamista.
Olkaa realisteja nyt heikosta itsetunnostanne huolimatta!!Laita vaan se kuva tulemaan. Ei sinua kukaan sen perusteella tunnista.
- Asus ihan ite
Jjijijijijiji jij kirjoitti:
Laita vaan se kuva tulemaan. Ei sinua kukaan sen perusteella tunnista.
No mutta minähän voisin tehdä kuten H-X, ja laittaa jonkun muun kuvan tai vaikka muokatun.
Kuvaa en laita. Pointti ei ole minun kalu vaan se, mikä on keskikoko ja miten täällä muka kaikilla on iso? Asus ihan ite kirjoitti:
No mutta minähän voisin tehdä kuten H-X, ja laittaa jonkun muun kuvan tai vaikka muokatun.
Kuvaa en laita. Pointti ei ole minun kalu vaan se, mikä on keskikoko ja miten täällä muka kaikilla on iso?Melekoinen mulukku olet, kun luulet minun tänne muiden kuvia postannneen.
Joskus olen linkin laittanut jo ennenkin linkattuihin kuviin, mutta esimerkiksi Aijaahan en ole kenenkään naapuritallin hevosen tai ponin mulukkua pannu;)
Kyllä täällä muitakin mulukut kiinnostaa... sinuakin. Heteromiestä, omien sanojensa (tsiihh...nnnhhhnnhh...tirsskkkk) isomulkkuista heteromiestä. Miksi olet niin kiinnostunut toisten kyrvistä. Haluatko suuhun vai perseeseen vai vertailetko niitä vaan omaasi?
Pointti taas, Asus, tällä palstalla on se; onko koolla väliä. Juuri niin... sillä pienelllä koolla, vai vähän isommalla, normaalimmalla koolla, vai pojka_87-mallisilla norsukonoisilla.
ONKO SILLÄ KOOLLA VÄLIÄ ?
Ja onhan sillä. Kukaan, joka lukee tätä palstaa ei väitä vastaan. Minusta normaali, keskiverto 15-18- senttinen on sopiva kaikille, eikä todellakaan revi naisten lemmenluolaa pohjattomaksi... Mutta hinkuttelee jo melkoisen mukavasti eri ilmansuunnista.
Terkkuja naisilleAsus ihan ite kirjoitti:
Kuvaa en laita. Pointti ei ole minun kalu vaan se, mikä on keskikoko ja miten täällä muka kaikilla on iso?Sinä Asus se väistelet kysymyksiä ja vastaat asian vierestä. Miksi palstan isomunaisin "mies" (sun tapauksessa käytetään pupunkorvia) kilahtaa täysin jos keskikokoa väitetään isommaksi perustellen? Miksi myös tämä samainen isomulkku väittää keskikokoa mahdollisimman pieneksi? Eli ylentää itsensä ja alentaa muut!
Tämähän olisi verrattavissa että Räikkösen Kimi raivoaisi jossakin Abcin pihassa kun bensa on kallista, melkein kaksi euroa. Eikö olisi paljon todennäköisempää, että se raivoaja olisi pienipalkkainen duunari joka joutuu ajamaan pitkiä matkoja töihin? Mitäpä luulet? ;D
Siinäpä sulle vähän pähkäiltävää! :D- Palstaa seurannut
Asus ihan ite kirjoitti:
Kuvaa en laita. Pointti ei ole minun kalu vaan se, mikä on keskikoko ja miten täällä muka kaikilla on iso?No ei täällä kaikilla iso olekaan. Keskikokoisen ja sitä pienemmän omistajat eivät vaan yksinkertaisesti kehtaa pienemmistään sanoa mitään. Asettaudu itse pienemmän asemaan. Eihän siitä kehtaisi jutella tai ainakaan kuvia postailla, eihän??
Osa näistä omaansa isoksi täällä sanovat ovat eittämättä trolleja. Kuvan laittajat ovat olettavasti oikeasti isokaluisia ja juurikin sen takia kuvan laittavat. Mäkin laittaisin kullistani varmasti tänne kuvan jos se olisi tarpeeksi iso!! Mutta kun ei ole...
Keskikoko lienee siinä 13-15 sentin välissä ja se 16 cm on tarkoitettu täysin sua härnäämään. Mä kyllä tiedän omasta kokemuksesta miten trolli ajattelee ja miten kivaa on kun voi riskittä päästä kiusaamaan jotakuta. Sun heikkous on huomattu, ja sitä armotta käytetään hyväksi. Ihmismieli voi olla julma. Parempaa uutta vuotta sulle sekä myös muille palstalaisille. Olisi mukava nähdä, jos olisitte vähän reilumpia toisillenne ensi vuonna! - Palstaa seurannut
Asuksen heikkous on se, että hän ei kestä sitä, että täällä esiintyy ilmoitettua keskikokoa isompia kulleja. Tämä voi johtua siitä, että hänellä itsellään on paljon pienempi kuin 17 cm. Mutta onhan sekin mahdollista, että hän haluaa olla selvästi muita isompi. 16-senttisen omistaja on liian lähellä hänen 17-senaistaan. Lisäksi mikäli se 17-senaisensa on vielä ohut, voi 16 cm normi 12 -senttisellä ympäryksellä olla jo tilavuudeltaan asuksen ohuehkoa 17-senaista isompi.
Monia täällä häiritsee juurikin se, että asus ilmoittaa mitakseen 17 cm, mutta ei silti hyväksy keskikooksi kirjatietoutta isompia arvoja. Tästä tulee myös sellainen vaikutelma, että jos 17 cm asuksella olisi totta, ei hän pitäisi sitäkään tarpeeksi isona ja tästä taas seuraa sellainen, että tuota 17-senttistä pienemmän omistajat ajattelevat, että pitäisikö heidänkin sitten olla tyytymättömiä. Toi on sellainen psykologinen juttu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039