BM Gel 28:sta finnejä

Hinni

Kärsin näppyjen jättämistä tummista arvista ja päätin kokeilla BM Gel 28:aa. EI HYVÄ AJATUS!! Ihoni puhkesi BM Gelin myötä sellaiseen kukoistukseen, ettei oo ennen nähty. Finnejä pukkasi myös paikkoihin, joihin en ollut geeliä levittänyt. Lopetin heti BM Gelin käytön ja kas - finnitkin katosivat! Annan mieluummin arpien haalistua ajan kanssa, kuin kokeilen enää mitään arpia vaalentavia voiteita... Joillakin BM Gel varmasti toimii arpiin, mutta varoituksena kaikille: näin ei välttämättä ole kaikkien kohdalla! Onko kellekään muulle käynyt näin?

12

6759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

      Mulla kävi myös näin. Finnejä alkoi tulemaan etenkin sellaisiin kohtiin, joihin ne normaalisti eivät tule, mun tapauksessa poskiin. Oisko sitten niin, että mun iho ei kuitenkaan oo tarpeeksi rauhoittunut, että se olis kestänyt ko. aineen käyttöä? Tiedä häntä.. Harmittaa niin vietävästi!!!

    • pettynyt

      Minäkin päädyin kokeilemaan kyseistä tuotetta apteekista saadusta näytepakkauksesta, kun sitä on niin paljon kehuttu arpien vaalentajana. Laitoin illalla reilusti kasvoihin ja seuraavana aamuna kasvot olivat täynnä pieniä finnejä, varsinkin otsa! Kokeilu jäi tuohon ainoaan kertaan ja finnit hävisivät pois muutaman päivän aikana. Mikähän siihen on syynä että tuote aiheuttaa tollasen vaikutuksen?
      Niin huono oli ensivaikutus Bm gelistä että sitä tuotetta en tule enää koskaan naamaani laittamaan!!

    • käyttäjä

      No se on sitten teillä toiminut erittäin hyvin. Se keelihän pitää näppyjäkin kurissa, joten alkuunsa se vain kiihdytti talirauhasianne. Harmi kun useimmat ei osaa lukea ohjeita muissakaan voiteissa, jotka aiheuttavat tuollaisen alkureaktion, ja jättävät sitten voiteen käytön pois. Lukekaa ekaksi ohjeet. Mulla ainakin todella hyvä voide. Kuorii kuopallisiakin arpia.

      • Hinni

        Nii-iin, mutta jotenkin järkikin sanoo, että jos kasvot ovat aiemmin olleet täysin näpyttömät - vain arpia jäljellä - ja BM:n myötä ne lehahtavat täyteen finnejä, vika on voiteessa! Yleensä sääntö on kyllä se, että jos uusi kosmetiikkatuote ärsyttää ihoa, se ei sovi ko. henkilölle. En oikein usko tuota, että BM:n olisi TARKOITUS aluksi aiheuttaa finnejä... Kuulostaapa kyllä aika uskomattomalta. Minkä voiteen ideana olisi ärsyttää ihoa ja aiheuttaa tulehdus? En halua mitenkään dissata BM:ää, mutta tää on vaan varoitus siitä, ettei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä mainoksissa vakuutellaan. BM Gelin myötä mulla ainakin meni vain rahat hukkaan ja finnit saivat hetkellisen kukoistuskauden - ei kiva.


      • pöö
        Hinni kirjoitti:

        Nii-iin, mutta jotenkin järkikin sanoo, että jos kasvot ovat aiemmin olleet täysin näpyttömät - vain arpia jäljellä - ja BM:n myötä ne lehahtavat täyteen finnejä, vika on voiteessa! Yleensä sääntö on kyllä se, että jos uusi kosmetiikkatuote ärsyttää ihoa, se ei sovi ko. henkilölle. En oikein usko tuota, että BM:n olisi TARKOITUS aluksi aiheuttaa finnejä... Kuulostaapa kyllä aika uskomattomalta. Minkä voiteen ideana olisi ärsyttää ihoa ja aiheuttaa tulehdus? En halua mitenkään dissata BM:ää, mutta tää on vaan varoitus siitä, ettei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä mainoksissa vakuutellaan. BM Gelin myötä mulla ainakin meni vain rahat hukkaan ja finnit saivat hetkellisen kukoistuskauden - ei kiva.

        siis onko muka sellsia geelejä jotka häivyttävät arpia... mulla on selkä niin pahassa kunnossa ja täynnä arpia että ei varmaan kellään........ 0_0.....*ei usko silmiään* kertokaa heti mistä sellasia saa pliis pliis pliis?


      • käyttäjä
        Hinni kirjoitti:

        Nii-iin, mutta jotenkin järkikin sanoo, että jos kasvot ovat aiemmin olleet täysin näpyttömät - vain arpia jäljellä - ja BM:n myötä ne lehahtavat täyteen finnejä, vika on voiteessa! Yleensä sääntö on kyllä se, että jos uusi kosmetiikkatuote ärsyttää ihoa, se ei sovi ko. henkilölle. En oikein usko tuota, että BM:n olisi TARKOITUS aluksi aiheuttaa finnejä... Kuulostaapa kyllä aika uskomattomalta. Minkä voiteen ideana olisi ärsyttää ihoa ja aiheuttaa tulehdus? En halua mitenkään dissata BM:ää, mutta tää on vaan varoitus siitä, ettei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä mainoksissa vakuutellaan. BM Gelin myötä mulla ainakin meni vain rahat hukkaan ja finnit saivat hetkellisen kukoistuskauden - ei kiva.

        Se vaan on niin että lääkäreidenkin määräämät lääkevoiteet kuten skinoren ja tapletti rocuttan ensiksi kiihdyttää talirauhasten toimintaa. BM-gel 28 on samanlainen ominaisuus, eli pitää huokoset auki ja vähentää näppylöitä. Eli ekaks tulee finnikatastrooffi yleensä.


      • Huom
        käyttäjä kirjoitti:

        Se vaan on niin että lääkäreidenkin määräämät lääkevoiteet kuten skinoren ja tapletti rocuttan ensiksi kiihdyttää talirauhasten toimintaa. BM-gel 28 on samanlainen ominaisuus, eli pitää huokoset auki ja vähentää näppylöitä. Eli ekaks tulee finnikatastrooffi yleensä.

        Kyllä mulle tuo geeli on aiheuttanut finnejä vielä puolen vuoden käytön jälkeenkin! Ihan suht ok kunnossa oli iho ennen sitä. En vain ole raaskinut lopettaa käyttöä kun tehoaa erittäin hyvin niihin arpiin, vastaavaa tuotetta en ole vielä löytänyt... Eikä tuoteselosteessa mitään aknen pahenemisesta mainita...


      • pettynyt käyttäjä
        Huom kirjoitti:

        Kyllä mulle tuo geeli on aiheuttanut finnejä vielä puolen vuoden käytön jälkeenkin! Ihan suht ok kunnossa oli iho ennen sitä. En vain ole raaskinut lopettaa käyttöä kun tehoaa erittäin hyvin niihin arpiin, vastaavaa tuotetta en ole vielä löytänyt... Eikä tuoteselosteessa mitään aknen pahenemisesta mainita...

        Noista BM-tuotteista on aika vähän suomenkielistä tietoa netissä. Jos ne kerran on niin huippuhyviä ja tehokkaita aineita, niin minkä takia niitä ei oo markkinoitu enemmän Suomessa..? Jollain nettisivulla on lueteltu noitten valmisteiden käyttötarkotuksia, mut haittavaikutuksista ei oo mainittu missään. Jos noin moni ihminen on saanu finnejä käytettyään BM Gel 28:aa niin eikö maahantuojan velvollisuus olisi informoida kuluttajia tästä "sivuvaikutuksesta". Aika epäilyttäviä tuotteita taitavat olla..


      • smr
        pettynyt käyttäjä kirjoitti:

        Noista BM-tuotteista on aika vähän suomenkielistä tietoa netissä. Jos ne kerran on niin huippuhyviä ja tehokkaita aineita, niin minkä takia niitä ei oo markkinoitu enemmän Suomessa..? Jollain nettisivulla on lueteltu noitten valmisteiden käyttötarkotuksia, mut haittavaikutuksista ei oo mainittu missään. Jos noin moni ihminen on saanu finnejä käytettyään BM Gel 28:aa niin eikö maahantuojan velvollisuus olisi informoida kuluttajia tästä "sivuvaikutuksesta". Aika epäilyttäviä tuotteita taitavat olla..

        Niin, ainakin 2-3 tyyppiä tän perusteella on saanut Suomessa siitä finnejä.. Mä en kärsinyt finneistä mun 2n kuukauden "kuurin" aikana ja kyllähän noi reseptillä saatavat voiteetkin aiheuttaa usein aluks näppylöitä ja se on niissä sanottukin. Riippuu vähän finnien laadusta, et kannattaako huolestua vai ei, et jos tulee sellasta pientä ehkä valkopäistä näppylää niin se voi olla ihan vaan merkki siitä et iho puskee sitä P:tä pois, mut jos tulee isoja kipeitä patteja pitkän aikaa niin sit ei aine oo hyväksi.


      • pettynyt käyttäjä
        smr kirjoitti:

        Niin, ainakin 2-3 tyyppiä tän perusteella on saanut Suomessa siitä finnejä.. Mä en kärsinyt finneistä mun 2n kuukauden "kuurin" aikana ja kyllähän noi reseptillä saatavat voiteetkin aiheuttaa usein aluks näppylöitä ja se on niissä sanottukin. Riippuu vähän finnien laadusta, et kannattaako huolestua vai ei, et jos tulee sellasta pientä ehkä valkopäistä näppylää niin se voi olla ihan vaan merkki siitä et iho puskee sitä P:tä pois, mut jos tulee isoja kipeitä patteja pitkän aikaa niin sit ei aine oo hyväksi.

        Tällä samalla foorumilla (ja myös eräällä toisella foorumilla) on kyllä aiemminkin ollut viestiketju, missä kirjoitettiin BM gel 28:n aiheuttaneen finnejä, joten uskon että se on useamman kuin 2-3:n ihmisen ongelma.

        Sitähän tässä on ajettu takaa, että tuotteen tiedoissa täytyisi olla maininta siitä, että tuote aiheuttaa finnejä. Vai onko vähäinen informaatio tarkoituksen mukaista, jottei säikäytettäis kuluttajia vaan huijattais ne ostamaan tuotetta, joka ei välttämättä sovi heidän iholleen..??


    • Anonyymi

      Allergiset varokaa!
      BM seerumia suositellaan käytettäväksi myös silmänympäryksille.
      Sain tuotteesta pahan luomiallergian, kestänyt jo melkein kaksi kuukautta, kortisonikuurikaan ei auta

    • Anonyymi

      Sain pahan allergian silmäluomiini. Tuotetta neuvotaan käyttämään myös silmänymp.voiteena.
      En todellakaan suosittele kyseistä tuotetta allergiselle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe