Rintojen suutelu ei tunnu hyvältä?

justaweirdo

Olenko ihan outo ja seko, kun minusta ei tunnu ollenkaan hyvältä kun mies hyväilee tai suutelee tisujani? Joskus tulee oikeasti jopa huono olo, saattaa tuntua lievää oksetusta tai vastaavaa.

Mies tykkää rinnoistani tosi paljon ja nauttii itse niiden hyväilystä, joten en ole raskinut sanoa, ettei se tunnu minusta hyvältä, vaan oikeastaan päinvastoin. Olemme olleet yhdessä jo reilusti yli vuoden ja suhde on turvallinen ja tunnen oloni hyväksi miehen seurassa. En sitten tiedä, että mistä kiikastaa.

Toisaalta en ole ollenkaan tyytyväinen omaan vartalooni ja rinnat ovat ehkä se osa minussa, jota inhoan eniten. Voisiko olla ihan vaan psykologista, jolloin laihduttaminen/kiinteyttäminen parantaisi omaa hyvinvointia omassa kehossa, ja sen myötä sitten minäkin nauttisin rintojen pusuttelusta?

Onko muilla samaa hommaa, vai mikä mussa oikeen on vikana sitten?

4

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;ooo

      mulla ainakin on vaan sillee, että mun nännit on todella herkät.
      exäni rakasti leikitellä nänneilläni, mutten itse pitänyt siitä kovinkaan paljoa, sillä se tuntui lähinnä epämukavalta ja tahdoin pois :D

      mutta hei, kannattaa kertoa tuosta miehellesi! meillä ainakin loppu toi, tai no nykyään kyllä tykkään siitä, mut pitää olla hierontaöljyä mukana tms.

    • girlybird

      Omissa rinnoissani ei ole mitenkään ylitsevuotavasti tuntoaistimuksia, mutta se että mies haluaa hyväillä ja suukotella niitä on silti maailman kiihottavinta. Mikään ei vedä vertoja sille. Ellen pitäisi omia rintojani kiihottavina ja uskoisi avokinkin pitävän, tuskin saisin niiden koskettelusta irti yhtään mitään muuta kuin ehkä pahan olon.

      • vvveeenusssi

        Ihan normaalia koska rinnat ovat imetystä varten ..ei niin sanotut silikooni varastot.Itselläni ei ole ollut mitään vakavempaa ongelmaa mutta kun sain esikoisen ninn sen jälkeen tissi kyllä kuuluu kasvavan taaperon suuhun...olen imettänyt lapsini (3) kaikki pariinvuoteen asti.Mieheni on niin sanottu tissi mies ja kyllä tykkään riitojen hyväilystä.


    • hmmmmmhhhhh

      Et sä outo ole, koska kaikki eivät tykkää samoista asioista ! Eihän sille mitään mahda. Olen myös nainen ja eksäni ei myöskään tykännyt yhtään nännien hieromisesta/suutelusta/nuolemisesta. Vastaavasti taas nykyinen menee aivan sekaisin siitä ja useasti siirtää kätenikin seksin aikana nänneille, jotta voin hieroa niitä samalla.

      Itse rakastan sitä, jos mies suutelee/hyväilee/imee nännejäni. Se kiihottaa minua todella paljon ja etenkin seksin aikana. Ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe