liian lihava ?

huono ihminen?

Olen 18v neitsyt. Olenko liian lihava, etten voi menettää neitsyyttäni koskaan tai löydä sopivaa mies ehdokasta seurustelu suhteelle? Pituus 164 paino 78.5. Kuitenkin omaan hyvät käytöstavat ja hyvän huumorintajun yms :)

21

872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono ihminen

      Tai, että katsovatko miehet ensisijaisesti vain "hirveä läski" :D itse olen melkein sujut itseni kanssa. pukeudun siististi ja olen mielestäni ihan normaali :D

    • Mie vaan

      Moi, noin nuorena sitä aikas moni kuvittelee etten kelpaa jne.. Vaikka se sinun iässäsi tuntuu joskus jopa mahdottomalle, kyllä se oma rakas sieltä vielä löytyy! Väittäisin että kaikille löytyy ihan kelpo kumppani, jos on rohkea ja hiukan opettelee flirttaamaan. Varsinkin jos et ole ujoimmasta päästä, niinkuin kerrot. En pitäisi kiirettä neitsyyden menettämisen suhteen ainakaan kenenkään randomin kanssa, paljon kivempaa se on sellaisen kanssa jonka seurassa muutenkin viihdyt ja voit luottaa häneen.

      Voit myös olla jättänyt huomiotta monia hiukan ujompia kundeja, jotka ovat ehkä katselleet sinua sillä silmällä, mutta eivät ole uskaltaneet pyytää deiteille hiukan rempseämpää typykkää. Mietipäs kaveripiiriäsi ja olisko siiellä joku sellainen sinkkuna pyörivä kaveri ja että kandeisko itse tehdä aloite ja pyytää treffeille. Siinähän sitä on sitten aikaa tutustua lähtisikö juttu luistamaan paremminkin. Tai samma på baari, katsot jonkun kivanoloisen tyypin ja menet vaan pokkana juttelemaan. Puhelinnumerot vaihtoon ja sitten kanssa soittamaan treffit? Baarissa riittää monesti kun otat kivannäköiseen kaveriin katsekontaktin ja pari kivaa hymyä ja tulee kohta juttelemaan sulle, kokeilehan!

      Jos enemmänkin kyse itsetunnostasi, kannattaa yrittää panostaa ulkonäköön, jotta olo olisi varmempi jatkossa. Kampaajalle, hoikistavia vaatteita, korkokenkiä, sopivan kevyt meikki, jne, mikä vain saa sinut tuntemaan enemmän itsevarmaksi olosi, itsevarmuus jos jokin näkyy ihmisestä kauas ja vetoaa heti kun astut huoneeseen. Ei tuo pituus/painosuhteesi mikään huono ole, varsinkin jos on muotoja, sopivasti peppua ja tissejä, niin aikas moni mies haluaisi kanssasi lakanoihin mylläämään. Kyse enemmän siitä hyväksytkö itse itsesi ja taas sen tuoma itsevarmuus. Painoon liittyvät asiat alkaa äkkiä syömään itsetuntoa ja sen vuoksi kannattaa yrittää pitää paino kohtuulukemissa.

      Treffipalstoilla hyvä kuva ja kivat profiilitekstit, ihan takuulla naisille tulee viestejä ja sieltä vain sopimaan parhaiden kanssa treffejä. Oletkos yrittänyt? Netin kautta viestitellessä sitäpaitsi voi tutustua ihmiseen hieman paremmin jo ennen treffejä, niin saa hurjimmat tyypit karsittua pois ja kivoimmat/fiksuimmat erottuu edukseen..

      Toivottavasti löydät hyvää seuraa!

    • kartsa61

      Olen valmis auttamaan sinua neitsyyden poistossa. Kelpaako sinulle vähän varttuneempi mies?

      • sama kuin aloittaja

        No helkkari en minä sitä oo kenellekkää menettämässä tällä sekunnilla, eikä tarkotuskaa ukkomiehille. Ja kiitos paljon kivoista sanoista, piristi mieltä :) kyllä se oikea varmaa sieltä jostain vielä löytyy.


      • Mie vaan
        sama kuin aloittaja kirjoitti:

        No helkkari en minä sitä oo kenellekkää menettämässä tällä sekunnilla, eikä tarkotuskaa ukkomiehille. Ja kiitos paljon kivoista sanoista, piristi mieltä :) kyllä se oikea varmaa sieltä jostain vielä löytyy.

        Oikee asenne, Hyvä :)


    • fatedtoloveyou

      Olin itse aika samoissa mitoissa kun "menetin" neitsyyteni. Eli eipä pitäisi olla ongelma. Olen edelleen kyseisen henkilön kanssa yhdessä 2 vuotta myöhemmin.

    • 121212

      Liian paksu perhoseksi.

    • 6udt6dudtu

      No ei oo pahat mitat. Ja väittäisin, että oli nainen minkä näköinen, kokoinen tai tapainen, niin hän kyllä saa seksiä joltain. Rumalle, lihavalle ja/tai huonokäytöksiselle miehelle se sen sijaan on haastavampaa.....

    • nuori tyttönen

      Moikka! Ite oon sellanen nuori alle 18 vuotias neitonen..Olen 176 pitkä ja painan yli sata kiloa..Olen tyytyväinen itseeni ja kunnioitus itseäni kohtaan on näkynyt mutta ei tietenkään liikaa..:) Menetin neitsyyteni näinkin muodokkaana noin 15 vuoden ikäisenä ja seksikumppaneita on riittänyt! Et ole pahan kokonen todellakaan! Et vain välttämättä ole vielä löytänyt sitä oikeaa joka arvostaa sinua sellaisena kun olet.. Ole rohkeasti oma itsesi! Huutelee muodokas neiti ja tyytyväinen seksielämäänsä ;)

      • tg7yhuiiopo,

        Juu, mun exä oli 174/105, mut ei ollut edes mitenkään kauheen lihava, kun se oli treenannut hirveesti jossain vaihees elämäänsä. Oli toki ylipainoinen ja pullea, mut moni 174/85 on saman näköinen

        TV: nimim. mieluummin pullea kuin anorektinen


    • Hulukkonen

      Äläpä huoli. Ei se katso kiloja eikä muutenkaan ulkonäköä kun kemiat vaan natsaa. Eikä ylipaino ainakaan minun mielestäni poista naisen viehättävyyttä eikä seksikkyyttäkään. Loppujen lopuksi kyse on siitä kuinka nainen ne kilonsa kantaa. Hyvällä huumorilla ja itsetunnolla varustettu pullea tyttö, joka on sinut itsensä kanssa, on todella seksikäs. Sama pätee kyllä kaikkiin kokoluokkiin. Nainen, joka on sinut itsensä kanssa, on hän minkä kokoinen/näköinen tahansa on aivan uskomattoman kaunis nainen.

      • lifemocker

        pullukoita tyttöjä toki voi panna, mutta ei niiden kanssa välttämättä suhdetta haluta


      • wifeblocker
        lifemocker kirjoitti:

        pullukoita tyttöjä toki voi panna, mutta ei niiden kanssa välttämättä suhdetta haluta

        Tämä asenteesi kertoo täysin miksi olet ikisinkku! Onnea vain täydellisen naisen etsintääsi, voi vaan olla aika pitkä tie tuolla asenteella.


    • Anonyymi

      et kulta pieni. mistä saisin sinut.

    • Olethan ihan ’naisen’ mitoissa,etkä mikään riukuperse😖niin kuin useimmat nuoret tytöt/naiset tänäpäivänä😉

    • HulluUkkoMetsästä

      Ei lihavuus ole naisella mikään este, voi vaan rajoittaa potentiaalisten kumppanien määrää kun useemmat taitaa tykätä normivartaloisen ja salikissan väliltä. Mut siis ethän sä oo lihava jos ei oo ihan tajuton rasvaprosentti sen ylipainon lisäks, mahan koko ratkasee eikä paljoko sä painat.

    • Anonyymi

      Tämä ketju on aloitettu vuonna 2012. Veikkaan, että 18-vuotias neitsyt ei ole enää 18-vuotias eikä välttämättä neitsytkään, joten yhteydenotot lienevät tarpeettomia.

    • Olisin halunnut tutustua tähän henkilöön ilmoituksen takana!!??

    • Anonyymi

      18v neitsyt Voit menettää neitsyytesi olen 53v 178cm 99kg vapaa sinkku mies Oulusta 0409320389 Whatsapp soita

    • Anonyymi

      Mua kiihottaa ihan hirveesti sun täyteläinen naisellinen vartalosi. Olen 53 v vapaa mies pääkaupunkiseudulta haluan tutustua [email protected]

    • Anonyymi

      Pituus 164 paino 78.5. Eipä nuo varmaan esteeksi muodostu. Pyöreät muodot eivät ole ole este seksille ja neitsyyden menettämiselle. Vittumainen luonne tai se että olet tyhmä kuin saapas karkoittaa tehokkaammin sulhot ympäriltäsi.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe