Onko minkään väärti? Tekeekö vihjeillä rahaa?
Totokari?
8
1945
Vastaukset
- D:D.
Totta kai Totokari tekee rahaa vihjepalvelulla, on aina tyhmiä jotka maksaa tyhjästä.
- Toto Lisa A.T.T. Ori
Ei taida sivuilla näkyä paljoa kopioita lunastetuista lapuista.
Puhetta piisaa senkin edestä. - Laukkapete
http://www.vihjeharava.net
Näillä vihjeharavan vihjeilla on osunut aika hyvin viime aikoin,plussaa ilmaisvihjeistä..Ja tuolta facebook-sivuilta näkee vanhatkin rivit!- veetikal
Vihjeharavan vihjeillä tullut pari lunastusta,tänään viimeeksi T%, haastaa maksulliset aplvelut ihan täysin!
- T251
Hinta laatusuhde vihjeillä ihan ok. Mainostus välillä yliampuvaa, mutta myös hienoja ideoita löytyy välillä. Kaksareissa ehkä parempi voitto % kuin t-peleissä.
- pitkään verrannut
Parhaat troikat on totogurulla,vuosien kokemusta on!
- Anonyymi
Totokari näyttää olevan alan suurin huijari. Mainostaa isein isoilla voitoilla esim. megarivillä. Megarivi maksaa usein tuhansia euroja, jopa kymppitonnin, eivätkä varmasti pelaa edes itse sitä. Totaalista kusettamista.
- Anonyymi
En ole ikinä tajunnut, mitä hyötyä näistä "vihjeistä" on. Pelkkää mutua ja typerää sanahelinää. Hölmöjen rahastukseen toki oiva keino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978