Tää vl. palsta on näköjään miesten vallassa oleva palsta. Olisi kiva kuulla naisten kannanottoja tästä uskonnosta. Varsinkin vl.naisten. Esim. miten he kokevat tämän jatkuvan raskaana olemisen jne. Mutta ilmeisesti he eivät jouda netissä istumaan.
Olen näitä itse lueskellut ja kommentoinut ja huomannut myös sen, että jos tänne nainen naisen nimimerkillä kirjoittaa, ei tahdo saada kommentteja. Mutta kun kirjoitan miehen nimellä tai nimimerkillä, niin kommentteja tulee. Voi olla että muutkin naiset ovat sen huomanneet.
Olipa sitten kysymyksessä vl. mies tai ei, niin naisen sanalla ei tahdo olla merkitystä. Vähän miehiin pettynyt. Sorry vaan.
miks tällä keskustelupalstalla niin vähän naisia
9
532
Vastaukset
- Sekoilija
kirjoittelen tänne ja olen vl. Tosin en ota kantaa lukuisiin raskauksiin, sillä ei ole asiasta kokemusta. :)
- mar-ge
joka kirjoittaa naisen nimimerkillä, niin sitten kyllä kommentteja tulee:-)
- Kaarin
Joo, näin on. Jos sinäkin todella olet nainen(sitä kun ei voi tietää), niin joko kokeilit kirjoittaa miehen nimimerkillä. Olen havainnut sen hyväksi konstiksi. Tosin tuntuu, että täällä jotkut miehet kirjoittavat naisten nimellä välillä. Riippuu asiasta. Mutta me naisethan olemme ovelia ja niin syntisiä. Eikä meille anneta ihmisarvoa ainakaan vl.piireissä.
Suosittelen sinulle vielä useampaa miehen nimistä nimimerkkiä. Minulla on jo :). - erkki
Kaarin kirjoitti:
Joo, näin on. Jos sinäkin todella olet nainen(sitä kun ei voi tietää), niin joko kokeilit kirjoittaa miehen nimimerkillä. Olen havainnut sen hyväksi konstiksi. Tosin tuntuu, että täällä jotkut miehet kirjoittavat naisten nimellä välillä. Riippuu asiasta. Mutta me naisethan olemme ovelia ja niin syntisiä. Eikä meille anneta ihmisarvoa ainakaan vl.piireissä.
Suosittelen sinulle vielä useampaa miehen nimistä nimimerkkiä. Minulla on jo :).ande, hynde, esko h, pete, melperi ja jampe?
ovelaa, etten sanoisi... - Kaarin
erkki kirjoitti:
ande, hynde, esko h, pete, melperi ja jampe?
ovelaa, etten sanoisi...Väärä arvaus. En ole yksikään heistä. Kirjoitan asiallista tekstiä, ja saan myös aika asiallisia kommentteja. Vain naiset tämän osaavat:). Mutta vastailkaahan kommentteihini pojat :). Mielenkiintoista tämä, kun oppi systeemit.
- erkki
Kaarin kirjoitti:
Väärä arvaus. En ole yksikään heistä. Kirjoitan asiallista tekstiä, ja saan myös aika asiallisia kommentteja. Vain naiset tämän osaavat:). Mutta vastailkaahan kommentteihini pojat :). Mielenkiintoista tämä, kun oppi systeemit.
minäkään en ole erkki, niin kuin harhaanjohtavasti tämän allekirjoitan:)Viljelen eri nikkejä, mm. tyhjä tynnyri...
- Kaarin
erkki kirjoitti:
minäkään en ole erkki, niin kuin harhaanjohtavasti tämän allekirjoitan:)Viljelen eri nikkejä, mm. tyhjä tynnyri...
Minulle aika outo nimimerkki. Hae täysi tynnyri tilalle. Voi tulla sen myötä uusia ajatuksiakin.
Voisit olla tästä eteenpäin vaikka "jorma". - 007
Kaarin kirjoitti:
Väärä arvaus. En ole yksikään heistä. Kirjoitan asiallista tekstiä, ja saan myös aika asiallisia kommentteja. Vain naiset tämän osaavat:). Mutta vastailkaahan kommentteihini pojat :). Mielenkiintoista tämä, kun oppi systeemit.
on paljon SRK:n agentteja, jotka urkkivat kaikkea mahdollista. Työn jälki vain tahtoo olla enemmän kuin surkeaa. Kuten tässäkin tapauksessa.
- Kaarin
Kovin on rauhallista täällä tänä iltana. No minä olen illan torkku ja aamun virkku. Menen nyt nukkumaan ja remppaan ajatuksiani huomista päivää varten. Hyviä öitä ja pitäkäähän Jumala mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865