miks tällä keskustelupalstalla niin vähän naisia

Kaarin

Tää vl. palsta on näköjään miesten vallassa oleva palsta. Olisi kiva kuulla naisten kannanottoja tästä uskonnosta. Varsinkin vl.naisten. Esim. miten he kokevat tämän jatkuvan raskaana olemisen jne. Mutta ilmeisesti he eivät jouda netissä istumaan.
Olen näitä itse lueskellut ja kommentoinut ja huomannut myös sen, että jos tänne nainen naisen nimimerkillä kirjoittaa, ei tahdo saada kommentteja. Mutta kun kirjoitan miehen nimellä tai nimimerkillä, niin kommentteja tulee. Voi olla että muutkin naiset ovat sen huomanneet.
Olipa sitten kysymyksessä vl. mies tai ei, niin naisen sanalla ei tahdo olla merkitystä. Vähän miehiin pettynyt. Sorry vaan.

9

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekoilija

kirjoittelen tänne ja olen vl. Tosin en ota kantaa lukuisiin raskauksiin, sillä ei ole asiasta kokemusta. :)

• mar-ge

joka kirjoittaa naisen nimimerkillä, niin sitten kyllä kommentteja tulee:-)

• Kaarin

Joo, näin on. Jos sinäkin todella olet nainen(sitä kun ei voi tietää), niin joko kokeilit kirjoittaa miehen nimimerkillä. Olen havainnut sen hyväksi konstiksi. Tosin tuntuu, että täällä jotkut miehet kirjoittavat naisten nimellä välillä. Riippuu asiasta. Mutta me naisethan olemme ovelia ja niin syntisiä. Eikä meille anneta ihmisarvoa ainakaan vl.piireissä.
        Suosittelen sinulle vielä useampaa miehen nimistä nimimerkkiä. Minulla on jo :).

• erkki
        Kaarin kirjoitti:

Joo, näin on. Jos sinäkin todella olet nainen(sitä kun ei voi tietää), niin joko kokeilit kirjoittaa miehen nimimerkillä. Olen havainnut sen hyväksi konstiksi. Tosin tuntuu, että täällä jotkut miehet kirjoittavat naisten nimellä välillä. Riippuu asiasta. Mutta me naisethan olemme ovelia ja niin syntisiä. Eikä meille anneta ihmisarvoa ainakaan vl.piireissä.
        Suosittelen sinulle vielä useampaa miehen nimistä nimimerkkiä. Minulla on jo :).

ande, hynde, esko h, pete, melperi ja jampe?

ovelaa, etten sanoisi...

• Kaarin
        erkki kirjoitti:

ande, hynde, esko h, pete, melperi ja jampe?

ovelaa, etten sanoisi...

Väärä arvaus. En ole yksikään heistä. Kirjoitan asiallista tekstiä, ja saan myös aika asiallisia kommentteja. Vain naiset tämän osaavat:). Mutta vastailkaahan kommentteihini pojat :). Mielenkiintoista tämä, kun oppi systeemit.

• erkki
        Kaarin kirjoitti:

Väärä arvaus. En ole yksikään heistä. Kirjoitan asiallista tekstiä, ja saan myös aika asiallisia kommentteja. Vain naiset tämän osaavat:). Mutta vastailkaahan kommentteihini pojat :). Mielenkiintoista tämä, kun oppi systeemit.

minäkään en ole erkki, niin kuin harhaanjohtavasti tämän allekirjoitan:)Viljelen eri nikkejä, mm. tyhjä tynnyri...

• Kaarin
        erkki kirjoitti:

minäkään en ole erkki, niin kuin harhaanjohtavasti tämän allekirjoitan:)Viljelen eri nikkejä, mm. tyhjä tynnyri...

Minulle aika outo nimimerkki. Hae täysi tynnyri tilalle. Voi tulla sen myötä uusia ajatuksiakin.
        Voisit olla tästä eteenpäin vaikka "jorma".

• 007
        Kaarin kirjoitti:

on paljon SRK:n agentteja, jotka urkkivat kaikkea mahdollista. Työn jälki vain tahtoo olla enemmän kuin surkeaa. Kuten tässäkin tapauksessa.

• Kaarin

Kovin on rauhallista täällä tänä iltana. No minä olen illan torkku ja aamun virkku. Menen nyt nukkumaan ja remppaan ajatuksiani huomista päivää varten. Hyviä öitä ja pitäkäähän Jumala mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe