Ekotorilla uudet ihmiset

kaskasi

hyvä että saatu kiertoa sinne henkilökuntaankin. uusi pomo asian osaava

83

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+4

      Minkä asian? Hinnoittelun tarkistamisella vois aloittaa. Ja kattoa vähän tavaran vastaanoton väkeä, meneekö aina kaikki laadukas pientavara myntiin vai taskuissa kotiin.

      • ei se multa pois ole

        Sittenhän se menee tarpeeseen. Pitää olla palkan lisät jos joutuu työskentelemään 9e päiväpalkalla.


      • seppolllll
        ei se multa pois ole kirjoitti:

        Sittenhän se menee tarpeeseen. Pitää olla palkan lisät jos joutuu työskentelemään 9e päiväpalkalla.

        Ei ekotorilla voi mitenkään joutua tekemään 9e palkalla duunia................muutenkin laissa on käsittääkseni määritelty, miten paljon työkkärin työharjoittelua voi yrityksessä käyttää.........

        Palkkatuetun työn ymmärrän täysin. Hyvä vaan, jos työllistävät pitkäaikaistyöttömiä.................en halua kuitenkaan maksaa verorahoistani lorvijoiden elämistä.

        Parempi ratkaisu tosin työttömyyteen voisi olla se, ettei kenellekään anneta sosiaaliavustuksia tai työmarkkinatukea, vaan mielummin annettaisiin mahdollisuus ruokailla päivittäin jossain työttömien ruokalassa sekä ilmainen asunto jostain keskitetystä soluasuntolasta.


      • muuttuuko mielesi?
        seppolllll kirjoitti:

        Ei ekotorilla voi mitenkään joutua tekemään 9e palkalla duunia................muutenkin laissa on käsittääkseni määritelty, miten paljon työkkärin työharjoittelua voi yrityksessä käyttää.........

        Palkkatuetun työn ymmärrän täysin. Hyvä vaan, jos työllistävät pitkäaikaistyöttömiä.................en halua kuitenkaan maksaa verorahoistani lorvijoiden elämistä.

        Parempi ratkaisu tosin työttömyyteen voisi olla se, ettei kenellekään anneta sosiaaliavustuksia tai työmarkkinatukea, vaan mielummin annettaisiin mahdollisuus ruokailla päivittäin jossain työttömien ruokalassa sekä ilmainen asunto jostain keskitetystä soluasuntolasta.

        Entäs jos itse joudut työttömäksi ilman omaa syytäsi? Vieläkö olisit samaa mieltä?
        Pois omasta kodistasi johonkin soluun ja työttömien ruokalaan syömään.

        Tiesitkö muuten, että ihminen tarvitsee rahaa muuhunkin kun syömiseen ja vuokraan?


      • seppolllll
        muuttuuko mielesi? kirjoitti:

        Entäs jos itse joudut työttömäksi ilman omaa syytäsi? Vieläkö olisit samaa mieltä?
        Pois omasta kodistasi johonkin soluun ja työttömien ruokalaan syömään.

        Tiesitkö muuten, että ihminen tarvitsee rahaa muuhunkin kun syömiseen ja vuokraan?

        En puhunut työttömyyspäivärahoista, sillä ihmisillä on oikeus siihen................mutta luulisi sen 2v aikana saavan uutta työtä mikäli työnteko edes kiinnostaa.

        Eli 2v annetaan aikaa etsiä työtä, jonka jälkeen totaalinen stoppi rahantulolle


      • 11+1
        seppolllll kirjoitti:

        En puhunut työttömyyspäivärahoista, sillä ihmisillä on oikeus siihen................mutta luulisi sen 2v aikana saavan uutta työtä mikäli työnteko edes kiinnostaa.

        Eli 2v annetaan aikaa etsiä työtä, jonka jälkeen totaalinen stoppi rahantulolle

        Se on niin helppo sanoa, että kyllä töitä saa jos haluaa.
        Käytäntö vain on jotain aivan muuta.
        Mutta ku kaikki ei vaan saa, vaikka kuinka yrittää ja haluaa.

        Entäs jos on kaikkensa tehnyt, mutta kun ei, niin ei.

        Varmasti on työttömiä, jotka eivät edes halua työllistyä.
        Mutta on myös niitä, joille kelpaa työ kun työ jos vain jotain saa. Miksi myös heidän pitäis kärsiä siitä jos jotkut ei halua tehdä töitä?


      • no more eko
        seppolllll kirjoitti:

        En puhunut työttömyyspäivärahoista, sillä ihmisillä on oikeus siihen................mutta luulisi sen 2v aikana saavan uutta työtä mikäli työnteko edes kiinnostaa.

        Eli 2v annetaan aikaa etsiä työtä, jonka jälkeen totaalinen stoppi rahantulolle

        Mieheni on ammatti kokki.Eipä riitä työt mikkelissä. Eli mites porukka joilla ei koulutusta/ kokemusta? Mistä sen työpaikan saa, ole hyvä ja kerro, minä menen ottamaan sen. Ja ekotorilla on työharjoitteluu 9e/pv. Kokemusta on ja tietoo miten paljon lähtee myytäväksi tarkoitettua tavaraa mukaan, ainakin niille jotka ovat ns, vaki porukkaa, niin itteensä täynnä olevii kus-- päitä.Onneksi ei tarvii enää olla siellä.


      • Pois muuttava
        11+1 kirjoitti:

        Se on niin helppo sanoa, että kyllä töitä saa jos haluaa.
        Käytäntö vain on jotain aivan muuta.
        Mutta ku kaikki ei vaan saa, vaikka kuinka yrittää ja haluaa.

        Entäs jos on kaikkensa tehnyt, mutta kun ei, niin ei.

        Varmasti on työttömiä, jotka eivät edes halua työllistyä.
        Mutta on myös niitä, joille kelpaa työ kun työ jos vain jotain saa. Miksi myös heidän pitäis kärsiä siitä jos jotkut ei halua tehdä töitä?

        MIKKELISSÄ EI OLE TÖITÄ !!!! TÄNNE EI KANNATA MUUTTAA SEN PERÄSSÄ. SOS JA TERVEYSPAIKATKIN ANNETAAN SUKULAISILLE JA TYÖKKÄRI ON SUORAAN YHTEYDESSÄ MONIIN TYÖPAIKKOIHIN ASIOISSA JOISSA RIKOTAAN VAITIOLOVELVOLLISUUS.

        Olen erikoistunut sairaanhoitaja. Mikkelin toiminta ETOO ! Miehenikin kuuli, että toinen sähköyhtiä ottaa vaan tuttuja töihin.

        Ekotori ..........................Erittäin osaamatonta touhua !!


      • lähtee myös
        Pois muuttava kirjoitti:

        MIKKELISSÄ EI OLE TÖITÄ !!!! TÄNNE EI KANNATA MUUTTAA SEN PERÄSSÄ. SOS JA TERVEYSPAIKATKIN ANNETAAN SUKULAISILLE JA TYÖKKÄRI ON SUORAAN YHTEYDESSÄ MONIIN TYÖPAIKKOIHIN ASIOISSA JOISSA RIKOTAAN VAITIOLOVELVOLLISUUS.

        Olen erikoistunut sairaanhoitaja. Mikkelin toiminta ETOO ! Miehenikin kuuli, että toinen sähköyhtiä ottaa vaan tuttuja töihin.

        Ekotori ..........................Erittäin osaamatonta touhua !!

        Jeeee- ep ! Olen huomannut saman. Ei kantsi töitten peräs tulla. Ja ekotori...joo. En mee toiste. Täyttä kakkaa myyvät uuden hinnalla. joopa joo. ohi.


      • Perse eeltä puuhun?

        Ehdotan, että poistetaan kaikki työllisyydenhoitoon suunnitellut hankkeet, projektit, 3-sektori jne... Työkkäri kans. Katsotaanpa sitten, miten käy syrjäytyneille nuorille, päihdeongelmaisille, ikääntyneille... Näistä kukaan ei pääsisi enää mihinkään... Sitäkö oikeasti osa täällä toivoo???


      • Firma, oma!
        Perse eeltä puuhun? kirjoitti:

        Ehdotan, että poistetaan kaikki työllisyydenhoitoon suunnitellut hankkeet, projektit, 3-sektori jne... Työkkäri kans. Katsotaanpa sitten, miten käy syrjäytyneille nuorille, päihdeongelmaisille, ikääntyneille... Näistä kukaan ei pääsisi enää mihinkään... Sitäkö oikeasti osa täällä toivoo???

        Jos et kule täysillä, niin kukaan ota töihin vakituiseen suhteeseen. Itsellä oma firma. En palkkaa töihin, jos hakija ei ole ok! Miksi ottaisin, en halua soskun virkaa firmalleni!


      • kerttu ja köppe
        lähtee myös kirjoitti:

        Jeeee- ep ! Olen huomannut saman. Ei kantsi töitten peräs tulla. Ja ekotori...joo. En mee toiste. Täyttä kakkaa myyvät uuden hinnalla. joopa joo. ohi.

        Pois muutan minäkin ja olen hoitaja. Tämä sisäpiirisiittola saa riittää ja kenellekään en kehu. Ei ole kehumista. Minäkin kävin Ekotorilla eilen. Ennemmin niistä rytkyistä hyötyisi matonkutojat ja laseista lasikeräykset. Sohvat ovat täynnä hometta ??? Ihan järkyttäviä vanhoja haisevia sohvia. kuka haluaa hometta kotiinsa.....

        Ja Ekotori työpaikkana ....enpä ole kuullut monen kehuvan. Jos Salo- Oksa luulee, että nyt tulee kulta-aika, niin taitaa pettyä. On olemassa muita parempia paikkoja.....Ja vähemmän rahanahneutta.


      • polle c
        kerttu ja köppe kirjoitti:

        Pois muutan minäkin ja olen hoitaja. Tämä sisäpiirisiittola saa riittää ja kenellekään en kehu. Ei ole kehumista. Minäkin kävin Ekotorilla eilen. Ennemmin niistä rytkyistä hyötyisi matonkutojat ja laseista lasikeräykset. Sohvat ovat täynnä hometta ??? Ihan järkyttäviä vanhoja haisevia sohvia. kuka haluaa hometta kotiinsa.....

        Ja Ekotori työpaikkana ....enpä ole kuullut monen kehuvan. Jos Salo- Oksa luulee, että nyt tulee kulta-aika, niin taitaa pettyä. On olemassa muita parempia paikkoja.....Ja vähemmän rahanahneutta.

        Ei kantsi tähän kyläpahaseen jäädä. Menee elämä hukkaan. Syyt yllä. Varsinkin muutamien "hienohelmaksi" itseään luulevan naikkosen teot ovat niin syvältä ja moraalittomia, että en lehdestäkään niitä enää lue. Ja Länsi-Savo lehtenä on ihan naurettava.
        En usko että Ekotorin muutto muuttaa mitään epäsuhtia , mitä siellä ilmenee ja että asiakkaat lisääntyisivät. Eihän siellä ole mitään mitä tarvitsisi. Ihan pelkkää roinaa.


      • Anonyymi
        seppolllll kirjoitti:

        Ei ekotorilla voi mitenkään joutua tekemään 9e palkalla duunia................muutenkin laissa on käsittääkseni määritelty, miten paljon työkkärin työharjoittelua voi yrityksessä käyttää.........

        Palkkatuetun työn ymmärrän täysin. Hyvä vaan, jos työllistävät pitkäaikaistyöttömiä.................en halua kuitenkaan maksaa verorahoistani lorvijoiden elämistä.

        Parempi ratkaisu tosin työttömyyteen voisi olla se, ettei kenellekään anneta sosiaaliavustuksia tai työmarkkinatukea, vaan mielummin annettaisiin mahdollisuus ruokailla päivittäin jossain työttömien ruokalassa sekä ilmainen asunto jostain keskitetystä soluasuntolasta.

        Palkkatuki, 100%, yhdistyksille, eli maksat.


    • khgtgcvkjhh

      Eipä ne kovin palvelu henkisiä ole! Tyhjäpäitä kaikki.

    • Vogue.....

      Onks käkkäräpääkin vaihdettu johonkin tai pantu kiertoon??? Oisko joku mummo ostanu sen???

    • ladakulkeevaan...

      Töissä on.

      • Onneksi lähti Hesaan

        Olisittepa olleet sen entisen pyllerö-lyllerön aikaan Ekotorilla ! Yläkerrassa sö..i söi... söi.. söi.. Ja kettuili. Ja ohjeistus tuli muilta.


      • voi mikä paikka
        Onneksi lähti Hesaan kirjoitti:

        Olisittepa olleet sen entisen pyllerö-lyllerön aikaan Ekotorilla ! Yläkerrassa sö..i söi... söi.. söi.. Ja kettuili. Ja ohjeistus tuli muilta.

        Totta. Onneksi ei jäänyt Mikkeliin. Hänenkaltaisensa nainen ei saa kuin hallaa aikaiseksi, mitä ikinä tekeekään.

        Ekotorin taru on loppu parin vuoden päästä ja syynä on osaamattomuus ja se, että miksi kaupunki antaa rahaa väkisin pystyssä pidettävään paikkaan -eihän valtiokaan anatanut STX lle Turkuun. Miksi työnnätte verorahoja tuonne ?


      • yrittäjäkatu
        voi mikä paikka kirjoitti:

        Totta. Onneksi ei jäänyt Mikkeliin. Hänenkaltaisensa nainen ei saa kuin hallaa aikaiseksi, mitä ikinä tekeekään.

        Ekotorin taru on loppu parin vuoden päästä ja syynä on osaamattomuus ja se, että miksi kaupunki antaa rahaa väkisin pystyssä pidettävään paikkaan -eihän valtiokaan anatanut STX lle Turkuun. Miksi työnnätte verorahoja tuonne ?

        SE ÄMMÄ OLI ITSE PIRU ! Ja otti kuormasta antiikkia. Ja tämä kyllä tiedettiin muuallakin kuin Ekotorilla. Että terveisiä naapurista :)

        En näe Ekotorilla tulevaisuutta. Se on fakta. Tiedän asioista jotain.


    • hilppunen

      Mutta missä on se pitkä tyttö?

      • Paras ollakin

        Sillä minne kuuluu, eli hevon kuusessa.


      • v.p.

        ja missä on entinen työvalmentaja, siinä vasta kuuma pakkaus!


      • ihraa joka puolella
        v.p. kirjoitti:

        ja missä on entinen työvalmentaja, siinä vasta kuuma pakkaus!

        Höllyvä pakkaus...:p


    • Hähhähhäää...

      Entas se tanakka pusuhuuli?? Häh ? Isot daisarit.

      • vessaharjat

        Ai, se rätti-Liisa?


      • asia kas
        vessaharjat kirjoitti:

        Ai, se rätti-Liisa?

        Onko siellä joku Liisa-niminen pusuhuuli? Myymälässäkö? En ole tainnut huomata. Minkä ikäinen? Onkohan varattu?


      • sininen urheiluauto
        asia kas kirjoitti:

        Onko siellä joku Liisa-niminen pusuhuuli? Myymälässäkö? En ole tainnut huomata. Minkä ikäinen? Onkohan varattu?

        Namskis!


      • mä sekoooooon
        vessaharjat kirjoitti:

        Ai, se rätti-Liisa?

        ..kaikki kaks lahkeiset käy..


    • mtttu

      Julkisesti ilmoitettua että Ekotorin ensimmäinen tehtävä on toimia kolmannen sektorin työllistäjänä ja kierrätys tulee vasta toisena. Kyseisen yhdistyksen virallinen nimikin on: Mikkelin työllistämis ja kierrätyskeskus Ekotori.

    • EkoTorinAatelinen

      Taasko minttupatilli kirjoittelemassa? Mitä häh??

      Niin sen ensisijaisen työllistämisen takia porukkaa ei joidenkin osalta sitten kierrätetä?

    • PoikkiPeli

      Melkoisen törkeää kirjoittaa siellä työskentelevistä ihmisitsä niin, että tunnistaa ko henkilöt.
      Moderaattori peliin taas.

    • tori12

      Ne jotka siellä työskentelevät saavat minulta hatun noston ja kymmenen pistettä. Ovat hakeutuneet sentään työhön. Ekotorin hallinto on uusiintunut ja varmaan tulee toimintakin muuttumaan. On hyvä, että työntekijöitä kierrätetään ja annetaan mahdollisimman monelle pitkäaikaistyöttömälle mahdollisuus työn tekoon ja tätä kautta vapaille työmarkkinoille hakeutuminen. Olaan ylpeitä Omasta Ekotoristamme Hyvää Uutta Vuotta sinulle ja kaikille Ekotorilla töskenteville !

      • ekoekoeko

        Ai että Ekotorin jälkeen on mahollisuus vapaille markkinoille? Mä jum´´ alauvita olin siel ihanassa työharjoittelussa. Vi´´´´´´´´´´´´´ttu olen 46v nainen ja harjoittelu oli lähinnä siivoomista. Mites saat sellasesta hommasta niin kirkkaan kruunun että pääset vapaille markkinoille???
        Lähes hävetti kertoo että olin Ekotorilla "töissä". 9e/pv oli palkka ja kipee selkä. Vanhemmat työntekijät ja heidän perheensä ostivat isoja kassillisii vaatteita, hyviä ja siistejä, ilmaiseksi. Ja kun minä poloinen kysyin eräästä vaatteesta saanko jonkun alennuksen ni ei ku oot niin uusi.
        Tälleen mennään Ekotorilla.Ei ikinä enää ja osaanpahan tähän ikään mennessä nyt pestä vessat kun olin niin hyvässä harjoittelussa. Seuraavasta 9e paikasta otinkin karenssin.Sossu hyysäs ku oli tuo alkoholi mukamas tullut kuvioihin.Tuet pyöri ja ikinä en enää mee ees asiakkaaksi Ekotorille.


      • kamala paikka
        ekoekoeko kirjoitti:

        Ai että Ekotorin jälkeen on mahollisuus vapaille markkinoille? Mä jum´´ alauvita olin siel ihanassa työharjoittelussa. Vi´´´´´´´´´´´´´ttu olen 46v nainen ja harjoittelu oli lähinnä siivoomista. Mites saat sellasesta hommasta niin kirkkaan kruunun että pääset vapaille markkinoille???
        Lähes hävetti kertoo että olin Ekotorilla "töissä". 9e/pv oli palkka ja kipee selkä. Vanhemmat työntekijät ja heidän perheensä ostivat isoja kassillisii vaatteita, hyviä ja siistejä, ilmaiseksi. Ja kun minä poloinen kysyin eräästä vaatteesta saanko jonkun alennuksen ni ei ku oot niin uusi.
        Tälleen mennään Ekotorilla.Ei ikinä enää ja osaanpahan tähän ikään mennessä nyt pestä vessat kun olin niin hyvässä harjoittelussa. Seuraavasta 9e paikasta otinkin karenssin.Sossu hyysäs ku oli tuo alkoholi mukamas tullut kuvioihin.Tuet pyöri ja ikinä en enää mee ees asiakkaaksi Ekotorille.

        Otan osaa. En ole ollut ekolla, mutta just tuota sukulaiset ja kuppikunnat -touhua täällä Fucking Mikkelissä riittää...Pois pois. Tulee sukurutsausta kun suositte vaan sukulaisia, tiedättekös sitä...Niin ja se poliittinen kanta..VARSINKIN DEMARILEIRI !!!! VOI PERSKÄRPÄSET JA PEEN NUOLIJAT SENTÄÄN !


      • Tee jotain!
        ekoekoeko kirjoitti:

        Ai että Ekotorin jälkeen on mahollisuus vapaille markkinoille? Mä jum´´ alauvita olin siel ihanassa työharjoittelussa. Vi´´´´´´´´´´´´´ttu olen 46v nainen ja harjoittelu oli lähinnä siivoomista. Mites saat sellasesta hommasta niin kirkkaan kruunun että pääset vapaille markkinoille???
        Lähes hävetti kertoo että olin Ekotorilla "töissä". 9e/pv oli palkka ja kipee selkä. Vanhemmat työntekijät ja heidän perheensä ostivat isoja kassillisii vaatteita, hyviä ja siistejä, ilmaiseksi. Ja kun minä poloinen kysyin eräästä vaatteesta saanko jonkun alennuksen ni ei ku oot niin uusi.
        Tälleen mennään Ekotorilla.Ei ikinä enää ja osaanpahan tähän ikään mennessä nyt pestä vessat kun olin niin hyvässä harjoittelussa. Seuraavasta 9e paikasta otinkin karenssin.Sossu hyysäs ku oli tuo alkoholi mukamas tullut kuvioihin.Tuet pyöri ja ikinä en enää mee ees asiakkaaksi Ekotorille.

        Looooooooooooooooser! ;) Pyri pois moisesta ! Hyppää Saimaaseen, jos et muuhun pysty! Buaaaaaah!


    • ookoo.

      Ekotori rocks!

    • Sekaan vaan546

      Ekolla hinnat nousseet,tavarat huonontuneet alaspäin mennyt koko paikka nyt ihan viime kuukauden aikana.
      Joku mollasi työttömiä...ei enää ole ihan oma vika jottei ole työtä.
      Kannattaa muuten käydä työttömien ruokalassa...jäsenet saa edullisen ruuan ja vielä kassillisen päiväysvanhaa ruokatavaraa mukaan...jolla kyllä selviää taas seuraavaan päivään.

    • Että. Tämmöstä.

      Tänään tuli muuten, paljon lisää, 9e palkkalaisia. yli 1000 D

    • ettänäinonasia

      Kyllähän se niin on,että halpa/ilmaistyövoimalla koko pulju pyörii. Vakkarityöntekijät ei tee niin mitään,nauttii varmasta palkasta,ja muut tekee työn! Totta sekin,että alas päin on kovaa vauhtia menossa.

      • FMK1

        On se kumma että Mikkeliläiset kermaperseet ei tee muuta kuin itkee rutisee tavaroista/palveluista jotka on hinnoiteltu muita kaupunkeja HALVEMMIKSI Jos ette usko niin käykää vertailemassa esim Hesassa.


    • kuukuuuu

      Jos siitä sekamelskasta mitään löytää.

      • pimeetä puuhaa

        Eniten sieltä pölli se edellinen ...., jos minulta kysytään. Ja nuo jotka nyt vie sieltä omiin taskuihinsa, myyvät niitä omilla kirpparipöydillään toisessa paikassa.

        Mulle riitti 2 kk tuossa firmassa. Ei mitään moraalia tai järjen sääntöjä.

        En ilkee edes sanoo, että olen ollut tuolla töissä.


    • Kkkkkkkk

      Tekemisen ilo sieltä puuttuu!!!

    • pläääh

      No miks menette sinne, jos kerran huono paikka on?

      • plöööh

        En enää menekään sinne!


    • putputpur

      Harmi mutta tois,että ekolta henkilökunta vie parhaat ja osan myy kirpputorilla.
      Ehkä ekon kannattaisi vuokrata pöytä kirppikseltä ja viedä tavarat ekon nimissä sinne myyntiin....
      olisi lähempänä muita asiakkaita

    • PalveluOn AjaO

      Helevetin hyvä idea tuo edellinen!!!!! Joka kirppikselle ekotoriosasto, jossa nopeasti kiertävän tavaran sortimenntti ja tilauspalvelu isommille kamoille: kuvia nettiin. Eli myyntisivut omille sivuille.

      Nyt käkkäräpää hihat kainaloon ja HOMMIIN!!!

    • MATTITEPPOSEPPO

      Kaikesta revitään hintaa...
      -soitat paikanpäälle,veloitetaan "normaalia" enemmän
      - tavarannoudoista veloitetaan,jos menee liian kauan (ennen oli ilmaista kaupunkialueella)
      -hinnat on noussut taivaisiin
      Parempi ostaa kaupasta uutta ja viedä vanha kaatopaikalle, ITSE!!!!

      • Fobba1

        Mistä olet saanut päähäsi että kaatopaikalle vienti on ilmaista?,sitä se ei todellakaan ole sillä kyllä Metsä-Sairila osaa rahastuksen taidon


      • nolo-fobba
        Fobba1 kirjoitti:

        Mistä olet saanut päähäsi että kaatopaikalle vienti on ilmaista?,sitä se ei todellakaan ole sillä kyllä Metsä-Sairila osaa rahastuksen taidon

        Tuossa vastaamaasi viestissä ei vissiin väitettykään,että kaatopaikalle vienti olisi ilmaista...vai väitettiinkö? Ehkä minäkin mielummin veisin kaatopaikalle hyvääkin tavaraa maksua vastaan,kuin lahjoittaisin ne ilmaiseksi Ekotorille ylihinnoiteltaviksi.


    • epäoikeutta

      "hyvä että saatu kiertoa sinne henkilökuntaankin"...eihän siellä ole kuin harvalla vakituinen työsuhde ja jatkoja määräaikaisiin työsuhteisiin saa henkilöt,jotka osaa pelata hyvin pillit pussiin! Suurin osa on pari-kolmen kuukauden alipalkatussa työsuhteessa ja sitten Bye,bye!

    • ikkemimin

      Onkohan kovin kannattavaa toimintaa?

      • EkoTeko1

        Kierrättäminen on aina kannattavaa toimintaa! Enkä nyt ota kantaa siihen, millä työllistämismenetelmillä.


    • KOKKI

      Noista Töistä Viellä, Ekotorilla on sen historian aikana Ollut töissä Hanttihommissa ainenkin 1tuomari 2 miljonääriä ym, eikä Ne Valittanu yhtään.

      • M. V.

        Annettiin sisäpiirille OHI. Kaikki sen tiesi. Oksettavaa.


    • SekoTori

      Joo ja kolme jppuulaakisarjan erotuomaria, jotka on ylempiä kuin tavallinen tuomari, koska varatuomarikin on ansioitunut tuomari.??

      Ja miljonäärit syntyvät siten, että kun ostaa helllvetin halvalla ja myy hellvetin kovalla hinnalla niin, siihen väliin jää se kate, josta muodostuu miljoonaomaisuudet!!!!

      • Ekotori&Varkaat

        Niin kauan kun siellä annetaan henkilökunnan tehdä mitä haluaa..esim. haukkua toisia työntekijöitä jotka eivät uskalla puolustautua siis henkistä väkivaltaa ja niin kauan kun vanhat työntekijät saavat laillisesti varastaa parhaat päältä maksamalla senttejä jonkun euron tai arvokkaamman tavaran arvosta niin kuka tonne haluaa. Oisko armi ja Lankinen hyvä ruveta laatimaan vähän pelisääntöjä ja tarkistettava työntekijöiden käytöstä? Peiliin katsomisen paikka ekotorin johdolta jos eivät millään lailla puutu asiaan.Sielläkin työntekijöiden keskuudessa piiri pieni pyörii ja valkataan kuka saa parhaat tavarat ja mihin hintaan.Siellä pitäisi olla semmoinen vastaanotto jossa tuleva tavara arvokkaampi kuvataan ja muutenkin kuitataan saapuneeksi jolloin joku voisi valvoa ns.hyvän tavaran kiertoa.Ettei se menisi näiden vanhojen työntekijöiden välistä vetämiseksi. Valitettavaa jos ihmisillä siellä ei ole selkärankaa.


      • Vast.
        Ekotori&Varkaat kirjoitti:

        Niin kauan kun siellä annetaan henkilökunnan tehdä mitä haluaa..esim. haukkua toisia työntekijöitä jotka eivät uskalla puolustautua siis henkistä väkivaltaa ja niin kauan kun vanhat työntekijät saavat laillisesti varastaa parhaat päältä maksamalla senttejä jonkun euron tai arvokkaamman tavaran arvosta niin kuka tonne haluaa. Oisko armi ja Lankinen hyvä ruveta laatimaan vähän pelisääntöjä ja tarkistettava työntekijöiden käytöstä? Peiliin katsomisen paikka ekotorin johdolta jos eivät millään lailla puutu asiaan.Sielläkin työntekijöiden keskuudessa piiri pieni pyörii ja valkataan kuka saa parhaat tavarat ja mihin hintaan.Siellä pitäisi olla semmoinen vastaanotto jossa tuleva tavara arvokkaampi kuvataan ja muutenkin kuitataan saapuneeksi jolloin joku voisi valvoa ns.hyvän tavaran kiertoa.Ettei se menisi näiden vanhojen työntekijöiden välistä vetämiseksi. Valitettavaa jos ihmisillä siellä ei ole selkärankaa.

        Kiitos palautteesta. Selvitetään ja kehitetään toimenpiteitä. -armi


      • ex-box-torilainen
        Ekotori&Varkaat kirjoitti:

        Niin kauan kun siellä annetaan henkilökunnan tehdä mitä haluaa..esim. haukkua toisia työntekijöitä jotka eivät uskalla puolustautua siis henkistä väkivaltaa ja niin kauan kun vanhat työntekijät saavat laillisesti varastaa parhaat päältä maksamalla senttejä jonkun euron tai arvokkaamman tavaran arvosta niin kuka tonne haluaa. Oisko armi ja Lankinen hyvä ruveta laatimaan vähän pelisääntöjä ja tarkistettava työntekijöiden käytöstä? Peiliin katsomisen paikka ekotorin johdolta jos eivät millään lailla puutu asiaan.Sielläkin työntekijöiden keskuudessa piiri pieni pyörii ja valkataan kuka saa parhaat tavarat ja mihin hintaan.Siellä pitäisi olla semmoinen vastaanotto jossa tuleva tavara arvokkaampi kuvataan ja muutenkin kuitataan saapuneeksi jolloin joku voisi valvoa ns.hyvän tavaran kiertoa.Ettei se menisi näiden vanhojen työntekijöiden välistä vetämiseksi. Valitettavaa jos ihmisillä siellä ei ole selkärankaa.

        On se kumma, että tämä ongelma on edelleen Ekotorilla, eikä sitä todennäköisesti saada kitkettyä pois millään. Aina vaan "selvitetään ja kehitetään"...mutta, mitään ei saada aikaiseksi tämän eteen. Työ ympäristössä kuitenkin yhteishenki ja hyvinvointi ja toisten kunnioittaminen on kaiken a ja o. Jos työpaikalla voidaan huonosti, näkyy se väistämättä myös yrityksen imagossa ja se on kyllä tullut huomattua varsin selvästi Ekotorilla...valitettavasti!


    • ENSTO.

      Kupru pomo johdossa.

      • vastasin nei tak

        En luota Ekotorin porukkaan yhtään. Ei luota moni muukaan. Kyllähän uusia systeemiä on kehitteillä ja yhteistyötä muden tahojen kanssa, mutta kun luottamus puuttuu, niin pitäkää hyvänänne Mikkelin Toimintakeskus ry "kehitystyönne".


    • Himo hamstraajat

      Näillä vanhoilla työntekijöillä on varmaan valtavan hieno kokoelma erilaista roinaa. Pääsiskö ihailemaan?

      • tieto ja totuus

        Ne myy ne toisaalla. Että terkkuja Armille !


      • eko31
        tieto ja totuus kirjoitti:

        Ne myy ne toisaalla. Että terkkuja Armille !

        kyllä näin on vierestä seuranneena...eihän sinne ekolle kannata maksaa tori.fi paljon parempi myyntipaikka.... ja tietysti tuttavat....


    • totuus1

      vajokkien työpaikka se on muuhun ei kykene.

      • sherlock1

        Tiesitkö että olet fiksu ihminen, tavallista fiksumpi...


      • silli kulta

        vajokki opettele kirjottamaa.varsinainen pessi, sori pässi


    • silverdollar

      Jos mieltä painaa,ajatelkaa kymmenien vuosien asuntolainaa.

    • Ihku käkkäräpää

      Onks käkkäräpää vaihtanut uuteen toimipaikkaan?????

    • Bööbis

      Ei. Sen huomaa suolan makuisista hinnoista.

    • Anonyymi

      lauvantaina ekotori fetsarit! 50 ekalle porkkana kakkuva, namskista!

      • Anonyymi

        Hanna puhaltaa sumutorveee.


    • Anonyymi

      Onko tarjouskia?

      • Anonyymi

        Lievä 2-laatu linnunpöntöt -20%, esim. pohja puuttuu, lentoaukko takapuolella.


    • Anonyymi

      Huutokauppaan kaikki! Saatte huutaa toisten ihmisten KAATOPAIKALLE (käytöstä poistettuja, kierrätykseen vietyjä) toimitettuja tavaroita!
      Ehkä toimii, ehkä ei. Vastuu on ostajalla, kun toisen romuja huutaa!

      Fiksummat dyykkaa ilmaiseksi toisen roskia.
      Idiootit huutavat niitä huutokaupassa.

      • Anonyymi

        Syksyllä pyörätkin mitä koittivat huutokaupata voi helvetti mitä paskoja. :)


    • Anonyymi

      Kuka on ekotorin uus pomo? lankisen tilalle, vai jatkaaks happi? Jos nii ei sit ketää kiinnosta yhteiskunnan kusettajan virka....

      • Anonyymi

        Kyllä sillä palkalla luulisi kiinostavan(n.10000€) ja on kiinnostanutkin useita.Uusi toiminnanjohtaja aloittaa duunin kesä-heinäkuussa.


    • Anonyymi

      Ekotori rokkaa!

    • Anonyymi

      Miten nyt saatu toimimaan ettei vakiporukka vie parhaimpia päältä?

      • Anonyymi

        Ei mitenkää, kiepistä lähtee parhaat tekijöiden mukaan, jopa metsäsairilan duunarit käy kattomassa, ja ottavat jos kiinnostavaa tavaraa.


    • Anonyymi

      miksi keskustelu tästä aiheesta tyrehtynyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe