Itsensä esittely naisille?

SAM-76

Mitäpä mieltä olette hyvät naiset tästä?
Haluan usein esitellä kaluani vaimoni kavereille ja yleensäkkin kaikille naisille.
Teen asian sillai et vaik vahingossa pudotan pyyhkeen ja puoliksi kiihoittunut munani tulee esille tai se että kuulen naisten tulevan jo porraskäytävässä asuntoani kohti olen alasti ovensuussa "matkalla suihkuun".
Saan suunnatonta sydämentykytystä/kiihoitusta tekemästäni.
Eriasi varmaankin on se että mitä naiset pitävät asiasta.
Vaimoni sisko 22wee oikein ajautuu tilanteisiin että näkisi mut alasti, makeeta!

12

8280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sam-76:lle

Olet joko exhibitonisti tai provokaattori. Kummasakin tapauksessa on hyvä keskustella lääkärin kanssa.

• kyllä

edelliseen puheenvuoroon !

• kiinnostunut

Mikä tämä exhibitonismi oikein on, löytyykö siitä jostain tietoa? Tiedän nimittäin yhden tyypin, jossa on tämmöisiä oireita.

• Don Opas

• niina

tosi siistii...

• SAM-76

Mikäli vaan olet tosissasi?

• Vaatteet päällä

naturisti.

• Näytän

Meillä juuri sama tilanne. Anoppi hakeutuu aina lähistölle kun olen suihkussa. Suihkun jälkeen kuivailen itseäni niin että hän voi oven raosta nähdä puolikankean kaluni.

• Kotitarvenudisti

Tämän palstan ydinjengille ei riitä, että saa esitellä genitaalejaan vastakkaiselle sukupuolelle, vaan siitä hyvästä on saatava maksu. Maksuvälineeksi käy se, että vastapuoli paljastaa omansa.

Naturistissa/nudistissa on SEKÄ ekshibitionistin (itsensäpaljastajan) ETTÄ voyeuristin (tirkistelijän) vikaa. Yksilöstä ja "sairauden" asteesta riippuu, pysyykö homma ihmisyhteisön kannalta hyväksyttävissä puitteissa. Joillakin menee överiksi. Useimmat itsestään nudistin tai naturismin nimikettä käyttävät lienevät sentään suht' tasapainoisia ja ympäristönsä kannalta harmittomia tapauksia. He ymmärtävät, että vaatteettomuudelle on aikansa ja paikkansa. Puuha pidetään omassa keskuudessa, sisäpiirin juttuna.

Itse en ole jaksanut kiinnostua hommasta niin paljoa, että olisin saanut itseäni edes koemielessä julkiselle naturannalle. Oman kumppanini kanssa otan aurinkoa toki mielelläni myös alasti, mutta vain ollessamme omissa oloissamme.

Harrastukseksi ei nudeilusta siis mielestäni ole. Tasavertaiseen, toverillisen reipashenkiseen (seksittömään) yhteissaunaan olen kuitenkin aina valmis, joten kai minussakin sitten hiven ekshibitionistin ja voyeuristin vikaa on.

• Hemmo

Paljastelu on ihan jees!

• Hmm

Siis mites tuo liittyikään aiheeseen nudismi?
      Tuohan mielestäni, ellen aivan tyhmä ole, kuuluu kategoriaan itsensäpaljastelu!

Mutta niinpä niin, tuollaiset ne sitten saa meidät muut näyttämään ihme otuksilta:(

• Anni

meillä kans ukkoni paljastelee mieluusti itseään. Vahingossa tietenkin. Saa kai jotain kiksejä siitä. Minua se ei haittaa, kunhan vaan ei kovin vieraille paljastele. Muutenkaan häntä ei alastomuus häiritse, ei itsensä eikä toisten, joten kai se jotain naturismia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe