Tahdon kiittää kaikkia palstan pikkunassukoita kuluneesta vuodesta, joka oli myrskyinen. Löytyi niin alamäkiä kuin ylämäkiä, niin kuin oikeassa elämässä kuuluukin olla. :) Mistä sitä muuten tietää edes eläneensä? ;D
Vuoden vaihtuminen tuo mieleen, että Brüno täyttää pian kolmekymmentä ja se pelottaa, kamalasti. Juuri tuo ikä on maaginen. Kahtakymppiä odotetaan ja kolmeakymppiä pelätään, ainakin mä :D Jep! näin on.. Noh, kaverit ainakin sanoneet ettei se niin kamalaa ole :/ tiedä häntä. Hyppy tuntemattomaan :O
Ois kiva joskus kokoontua palstan kanssa, tai no eipä täällä ole kuin muutama nimeltä tunnistettava kirjoittaja, joten pieniksi bileiksi jäis, mutta trust me, vaseliinit on matkassa, jos menee painiksi :D Nojoo, en ole kuitenkaan homo. Mutta mitäpä ystävät luulette, kun mentäis saunomaan, niin pukuhuoneessa riisuittas, niin katsoisko kaikki toisiaan silmiin ja välttelis toisten munien katsomista, VAI tapittaisko jokainen IHAN VAAN rehellisesti toisten varustusta? ;D Mitäpä luulette? xDD
Tais mennä lässyttämiseksi, mutta asiaan Brüno lupaus uudelle vuodelle on.. Elä ja nauti ja mennään tosikovaa eteenpäin ;) like never before xDD
http://www.youtube.com/watch?v=XgFwrvT_rBQ
Brünon uuden vuoden tervehdys!
2
57
Vastaukset
Mukavaa tulevaa vuotta sullekin;)
Kyllä mä Brüno sut ensimmäisenä tarkistaisin ja sen jälkeen tsekkaisin, näkyykö missään mahtavan masun alla pikkuista tai isoa yläkäppyrää;)
Myös lounaan timmiä pitää pitää silmällä:D
Silmiin en kehtaisi ketään katsoa. Sen verran on tullu vittuiltua jokaiselle:D
Mutta voin pitää katseeni suunnilleen siellä keskivartalossa ja selkeät mielikuvani ovatkin enää vain tarkistusta vailla.
Kukaan ei haluaisi vanheta, mutta melkein jokainen haluasi elää vanhaksi. Dilemmaa kerrakseen.
Brüno se aina ehtii...;) Eihän mun hommista tuu enää mitään, kun sä aina toivottelet kaikki ensin.Anna mennä vaan H-X omakin tervehdys!! Vuosi vaihtuu tunnin ja 15 min ish ;) pistä silloin!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039