Minkäkokoinen on iso? 20-23cm? 23-25cm? vai yli 25cm??

homppeli.

Minkäkokoinen on iso? 20-23cm? 23-25cm? vai yli 25cm? Kyselee utelias timmi 23v homopoitsu ;))

20

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olisit lukenut palstaa, niin tietäisit, että 14-15 senttinen on jo murhakulli...;)

Hyvää uutta vuotta.

• ...

Täällä jotkut asiantuntijat väittävät että isot alkavat 18cm ylöspäin,näin heterona en pysty tarkempaa vastausta antamaan!!

• Kohmel

suomessa 15cm on ison raja..

• srey547
        Kohmel kirjoitti:

suomessa 15cm on ison raja..

Niinpä, sitä isommat on jo MEGAisoja

• tosisuurion

Miten niin tarkempaa?!?! Kai sä nyt voit sanoa oman mielipiteesi, mikä on sun mielestäsi iso.

• Mun kokemukset

Sanoisin että 11 ja sen alle on pieni.
      Normi on 11-16 välissä keskiarvon ollessa n. 14cm.
      yli 16 on sit jo iso.
      Tuollaiset 20cm on niin harvinaisia eli muutamam tuhannesta, että kuuluvat sit kait luokkaan mega.

Ennen tähän kommentointia muistutus, että nää mun näkemykset kalujen koosta perustuu oikeesti nähtyihin ja tunnustelttuihin(about 30-40kpl) kaluihin.
      En ole noita siis mittailillut viivottimella, mut kun oman kalun mitan tietää ja siihen vertaa kun patukat on vierekkäin, niin tarkan kuvan saa mitä mittaluokkaa se on.
      Myös muistutus näulle" mega kalun omistajille", että mittaus tehdään kalun päältä eikä muualta ja mieluusti jonkun muun mittaamana kuin itse :-)

• mulkkututkija

Totta suunnilleen.

• Mun tiedot

Sanoisin että 13 ja sen alle on pieni.
        Normi on 14-18 välissä keskiarvon ollessa n. 16cm.
        yli 18 on sit jo iso.
        Tuollaiset 20cm on niin harvinaisia eli muutama sadasta, että kuuluvat sit kait luokkaan mega. En silti omaakaan pidä megakokoisena kun tottunut siihen ja nähnyt paljon yhtä isoja ja isompiakin, mutta monen minikullisen mielestä tietysti on.

Ennen tähän kommentointia muistutus, että nää mun näkemykset kalujen koosta perustuu oikeesti nähtyihin(tuhansiin) ja tunnustelttuihin(satoihin) kaluihin.
        En ole noita siis kaikkia mittailillut viivottimella, mut kun oman kalun mitan tietää ja siihen vertaa kun patukat on vierekkäin, niin tarkan kuvan saa mitä mittaluokkaa se on.
        Myös muistutus näille "minikalun omistajille", että mittaus tehdään kalun päältä eikä muualta ja mieluusti jonkun muun mittaamana kuin itse :-)

• ....

Näin viestittelee aloitteleva gay poika 12v.....

• pussy_eater69

iso penis on yli 13 senttinen. uuden tutkimuksen mukaan keskimitta on noin 10-12 senttiä

• Tässä tarkoitettiin sellaisia jäykkänä olevia. Mutta muuten olet oikeilla jäljillä.

• paavali20
        h-x kirjoitti:

Tässä tarkoitettiin sellaisia jäykkänä olevia. Mutta muuten olet oikeilla jäljillä.

Tämä h-x se jaksaa päivystää palstalla. Kun käyn pari kertaa vuodessa kurkkaamassa keskustelun tasoa niin sama näsäviisas finninaama mässyttää samaa paskaa. Tuollainen sekakäyttäjä sortuisi jos joutuisi joskus tositoimiin. Mutta hyvähän se on sieltä anonyyminä äiteen helman suojista sönköttää.

• paavali20 kirjoitti:

Tämä h-x se jaksaa päivystää palstalla. Kun käyn pari kertaa vuodessa kurkkaamassa keskustelun tasoa niin sama näsäviisas finninaama mässyttää samaa paskaa. Tuollainen sekakäyttäjä sortuisi jos joutuisi joskus tositoimiin. Mutta hyvähän se on sieltä anonyyminä äiteen helman suojista sönköttää.

Nyt kiinnostaisi tietää, mitä sekakäytän... Kerrotko? Ja mitä ovat tarkoittamasi tositoimet? Haluaisitko sinäkin puristaa paskat kantapäille?
        Pari kertaa vuodessa taitaa kuitenkin olla pari kertaa tunnissa:D

btw. Olisitko tyytyväisempi, jos ihan nimelläni huutelisin äitini helmoista? Ja jos olisit, niin miksi?

• Höxälle pataan!!
        paavali20 kirjoitti:

Paavali20 puhuu vähän mutta asiaa.

• ....

Aivan oikeen H-X..sekä täysi ikäisten,ei alakoululaisten..

• Täällähän on

pienimunasten kerho koolla. Voi voi, onko 10 - 15 sentin munasta mihinkään? Joo, kanamunakin on pituudessa tuota luokkaa, joten putte kai kananmunista, ette omasta?

• AA-muna

Kananmuna (iso) on 8cm korkea ja viiriäisen muna 5cm.
        Muistakaa mitata oikein, ilman mutkia.

• eli peeni
        AA-muna kirjoitti:

Kananmuna (iso) on 8cm korkea ja viiriäisen muna 5cm.
        Muistakaa mitata oikein, ilman mutkia.

Asuksella on viiriäisen muna housussa.

• H-X TEKI SEN!!!

ah! ah! aaaaaaaaah!!!!!!!!!!!! H-X IMI MUN KULLIIIIIIII!!!!!

• hxn vakipanokamu

Se kertoikin saaneensa vaihteeksi sellaista pikkuista. Multa se sai paljon isompaa eli 13senttistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3594
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      442
      3197
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1947
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1537
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    7. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      128
      1380
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1163
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      34
      1039
    Aihe