En tiennyt mitä on luottamus... toisen kunnioittaminen... arvostus. En tiennyt kuinka iho voi tuntea... kuinka huulet janota... kuinka koko keho voi seota. En tiennyt kuinka mieli voi ailahdella... kuinka sielu voi toiseen kiintyä. En tiennyt mitä on rakkaus... mitä on kaipuu... mitä on mustasukkaisuus. En tiennyt kuinka hyvin ihminen kykenee salaamaan tunteensa... kuinka paljon jaksaa kantaa murheita. En tiennyt kuinka sydän voi särkyä.
Sinä opetit minut tuntemaan, sinä annoit minulle paljon, sinä kuitenkin viet mennessäsi enemmän. Ja minä annan sinun mennä, yhden pidän itselläni ja se on ylpeys. Minä en takerru, minä en roiku. Sen lupasin sinulle joskus ja sen lupauksen minä myös pidän.
Ennen kuin tulit
31
1168
Vastaukset
- ????
Miksi annat mennä. Voisit saada kaiken.
- joku a aa aaa
Minä ajattelin tueta roikkumaan, rakkausroikuntaa
- sigjt
Voi näitä näppäimiä
- hienoa
Onnellinen on kohteesi.
- No onko?
sigjt kirjoitti:
Voi näitä näppäimiä
Nyt vasta älysin. Onko taas A ja S liian lähellä toisiaan näppäimistöllä????
- kasva.
väärä valinta,en kerro mikä oikea
- oi rakas
niele ylpeys, sillä ei ole jne
- mut se siitä
koko
- ylpeys huono
se estää antamasta.
- turha tylyttää
Vanha ja raihnainen kerjääjä
- Summertime Sadness
Samoin, vaikka kärsin, en roiku. Jos häntä ei kiinnosta, en voi mitään. Tänä iltana laitoin hänelle viimeisen viestin, uuden vuoden toivotuksen, ja koska siihen ei vastausta tullut, niin eipä taida paljon kiinnostaa. Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
- 2013 meille hymyää
Missä se viesti piilee? Voisi vastata myöntävästi ja kiittää yhteistyöstä menneenä vuonna.
- vaivaa kyllä
En tiedä keiden kanssa hän oli v. 2001 - 2004.
- ei koskaan sinun
Häpeäisit
- Sinä selviät.
Katso taaksepäin, sieltä löytyy se vielä oikeampi ja LUPAA ettet enää ota takaisin.
. (- Sinäkin selviät
Miksi katsoa taaksepäin kun voi mennä eteenpäin.
Millä perustein sinä voit osoittaa toiselle kuka on oikeampi hänelle?
Tuskin ottaisin jotain teini iän ihastusta takaisin. Sen lupaan. - m5xzu
Ei ole oikeita menneessä, siksihän ne ovat jääneet taakse tai matkan varrelle.
- minä vaan....
Etkö ymmärrä, pakko oli lähteä kun pelkäsin että sairastun.
Ei se ollut ilkeyttä, eikä muutakaan *********.- siili3
Mihin pelkäsit sairastuvasi?
- ei toisen syy
Sitten kannattaa mennä tutkituttamaan pääsi...
- sannamaar
Pitäisikkö vaan niellä se ylpeys, kadut lopun elämääsi.
- ole hyvä
Se on lahja. Voit vaihtaa tai palauttaa sen, mutta rahaksi sitä et voi muuttaa.
- Lunastus puuttuu
Siinähän se vika. Kaikki tai ei mitään, olen niin ahne
- ole hyvä
annahan pantiksi jlkn, eikä lahja ei ole edes ulosottokelpoinen :)
- Lunastus puuttuu
ole hyvä kirjoitti:
annahan pantiksi jlkn, eikä lahja ei ole edes ulosottokelpoinen :)
Saat kaiken, enkä koskaan luovu.
Valehtelin olen mustasukkainen
Tulet mun uniin, unohda en. - ole hyvä
Lunastus puuttuu kirjoitti:
Saat kaiken, enkä koskaan luovu.
Valehtelin olen mustasukkainen
Tulet mun uniin, unohda en.Eeeiih...en mä ole kovinkaan nälkäinen.
Puolet riittää :)
- Se ainut
Sydän puuttuu
Se luoksesi muutti
eikä takaisin tule
Minulla ei ole mitään
Kelpaako tämä ikävä
se on ainut
minkä voin antaa Jos tosiaankaan et tiedä, mitä nuo ovat niin ÄLÄ EDES YRITÄ seurustella.
- hoohi
huhhuh, kuin olisin itse kirjoittanut nuo sanat.
Ylpeys ja itsekunnioituksen menetys on tuhonnut monen ihmissuhteen. En uskalla takertua, ottaa kiinni edes toisella kädellä. Kun toinen menee, ottaa askeleen eteenpäin, minä jään paikoilleni, ja löydän itseni siitä vielä pitkän ajan päästä.
Toinen matkusti Aasiaan etsimään itseään ja nauttimaan elämästä, minä istun koulunpenkillä ja mietin sitä yhtä maailman toisella puolella.
Milloin löydän jonkun, joka jää? Kaikki vaan tulee ja lähtee. Ikävöin kauemmin, kuin olen ihmissuhteessa. - R.t.@
Se mikä kerran menee ,se toki mennä joutaa.
- se on säälittävä
Kyllä sä tiesit ihan varmasti
Ei toi tehoo siihen idioottiin - anna olla. Sinä tiedät ja hän tietää että toimi väärin.
Oot oikeasti vain onnellinen että pääsit siitä lahopäästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers634527Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään523172Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396