Raviponit!!

Hh2013

Voisitteko kertoa täällä omia kokemuksianne raviponeilla kilpailemisestaja valmennuksesta. Olen nyt kiinostunut raviponeista ja haluaisin tietää kokemuksista raviponien kanssa.

Sitten pari kysymystä. Eli onko raviponin valmennuksessa ja kilpailemisessa otettava jotain huomioon? Esimerkiksi pituus tai paino? Tiedän tällä hetkellä kuitenkin ne ikärajat. Kuinka kauan siinä kestää että saisi sen raviajokortin ja muut luvat kilpailemiseen ja valmentamiseen? Entä mitä se maksaisi. Ja missä pystyisi suorittamaan ne?

Olen 12-vuotias ja minulla olisi myös sopiva raviponi. Se on minun hoitohevoseni ja olen hoitanut sitä jonkin aikaa. Se on jo kokenut raviponi. Ja lisäksi minulla olisi ponin omistaja apuna ja olen jo oppinut jonkin verran ajamisesta ja perushoidon osaan kutakuinkin. Tallin/ponin omistaja itse tosi kokenut ja osaisi auttaa.

No tässä jonkin verran tietoa. Lisää voi kysyä. Ja kiitos jo etukäteen! :)

2

89

Vastaukset

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Jestas! Veronica Verho poseeraa yläosattomissa sometähti Sita Salmisen kanssa: hakevat huomiota podcast-sarjalleen - kuva!
    • Jari-Matti Latvala ja kohumissi Kelly Kalonji viihtyvät yhdessä: pitkä illallinen ja flirttiä – kuvat Seiskassa!
    • Jope Ruonansuu haudattiin kaikessa hiljaisuudessa perhepiirissä – pienet ja kauniit hautajaiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      213
      6600
    2. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      333
      3039
    3. Martina ja Nanna tehtailevat petoksia

Martina ja Nanna eivät aio palauttaa rahoja Espanjan treenileirin ostaneille. Leiri peruuntui koronan takia. En tiedä mihin ovat rahat tuhlanneet, ehk
      63
      1382