Mitähän voisi olla ku välillä ihan normaalisti kävellessäni tai seisoessani tulee pään sisälle omituinen tunne,kuin alipainetta tai jotain,ja sellaista pientä tärinää ja samalla käy huimaamaan ja meinaa melkein taju lähteä. Voiko liittyä migreeniin?
omituinen tunne
4
997
Vastaukset
- samoin
Mulla on samoja oireita ja mm. autolla ajaessa se tunne ikään kuin humpsahtaa ja on ajettava tien sivuun,tuntuu ettei pysty ajamaan,vaikka ajaminen ei pelota.Lääkäri totesi vaivan johtuvan niskoista,ne on tosi jumissa.Olen jo aloittanut hieronnan,mutta oikean puolen jalkaterä ja kädestä kyynärpäästä nilkkaan tuntuu puutumista ja pistelyä.Olen todella tuosta ajamisesta huolissani ja yritäkin saada uuden ajan jos se humpsahdus ei lopu.Kokeileppa sinäkin sitä hierontaa,jos apu löytyisi.
- tyhjiö
Mullakin tuntuu käsi usein väsyneeltä,voimattomalta ja se puutuu helposti. Jos vika lienee verenkierrossa..
- hilla
onko sinulla alhainen verenpaine? se aiheuttaa ainakin minulla joskus huimausta ja heikkoa olo väliaiakaisesti. esim seisoessani vähän aikaa..
- Samoin
Hei taas. Tuohon mun edellä kertomaan tunteeseen oli siis syy niskoissa.Autolla ajo onnistuu ja jouduin tosin vaihtamaan ajoasentoa.Mutta myös verenpaine heitti aika lailla,senkin syy löytyi niskoista,samoin huiputus joka on hieronnan myötä poistunut.Kokeilkaa hierontaa ensin ja sitten vasta niitä verenpainelääkkeitä syy paineisiin löytyy monesti niska-hartiaseudulta. Suosittelen oman kokeman perustella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437