Jostain syystä ihmisillä on suuri tarve tulla haukkumaan ja arvostelemaan palstoille yksinhuoltajia. Sitä suurempi tarve on kuitenki tuomita jokainen "teinivanhempi" ja olettaa jokaisen nuoremman vanhemman epäonnistuneen.
On olemassa todella hyviä vanhempia ikään katsomatta, joten tsemppiä ja arvostusta myös niille nuoremmille, jotka hoitavat asian kunnialla! :)
On se jännä juttu
2
139
Vastaukset
- wfwa
itse en määrittele 20- vuotiasta enää lapseksi..mutta jos susta tuntuu että olet 20-vuotias kakara niin ihan miten vaan.
ja mitä tulee teinivanhemmuuteen, niin aika usein se menee juurikin niin että kun se lapsi on saatu maailmaan, alkaa tämä teiniäiti rilluttelemaan ja elämään elämää ihan niinkuin ei mitään olisi tapahtunut ja vastasyntynyt on milloin missäkin hoidossa.
ja aika usein teiniäitien suusta kuulee;"kun lapsi on syntynyt niin hitto mä vedän perseet, tekee niin mieli mennä bilettämään" ..
sääliksi käy pieniä lapsia jotka syntyvät kypsymättömille teinivanhemmille. - nuorii
Enpä kakara ole vaikka kovasti koitat piikitellä :) toki on näitäkin teinivanhempia mutta yhtälailla on paljon "kypsiä/iäkkäämpiä" vanhempia jotka eivät hoida hyvin asiaansa ja lapsi saa kärsiä. Ikään katsomatta. Olen teininä lapsen saanut ja hyvin kaikessa silti onnistunut ja itsenäisesti elänyt, kyllä meitäkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003