Selkäkipu ja ummetus

Tää on uneton yö

Puoli vuotta ollut ristiselässä kipua ja m yös ummetus tullut kuvioon mukaan.
Koskaan ei oikeastaan ole "kakkahätä" nykyään.
Uloste tulee joskus ja senkin jälkeen tunne, ettei suoli tyhjene. Verta ei tule. Laihtunut en ole. Onko tämä jotain suolistosyöpää?
Olen käynyt lääkärillä, joka mielestäni keskittyi vain selkääni, josta myös kuvat otettiin ja mitään ei löytynyt.
Itse olen jokseenkin varma, että suolistossa on jotain, nimenomaan oikealla puolella, koska kipu tuntuu siellä. Nyt olen menossa verikokeisiin, hemppari tosin on ollut ihan hyvä, mutta näkyykö esim.pienessä verenkuvassa, jos on joku kasvain tai syöpäjuttu...APUA.
Minkä alan lääkäriin ja mihin tutkimuksiin minun olisi paras seuraavaksi mennä ennenkuin tämä epätietoisuus tekee hulluksi?

9

17759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjgiorg

      Tuskin on mitää syöpää tai kasvainta moinen. Turhaa siellä panikoit. Varmasti ihan vain ruokavalion aiheuttamaa tuo ummetuksesti. Nykyään erittäin yleinen. Ärtynyt paksusuoli saattaa myös aiheuttaa tuon ja se voi puhjeta ihan koska vain. Suurin syy ärtyneen paksusuolen oirehtelemiseen on stressi ja huono ruokavalio.

      Ummetus voi myös tulla jos syöt liikaa kuituja mutta juot liian vähän nesteitä. Eli muista juosta paljon paljon enemmän vettä.

    • Älä nyt viitsi, Ummetus tuntuu MAHASSA eikä SELÄSSÄ.

    • 9+3

      Itselläkin on tuo sama ongelma para-aikaa päällä, sattuu lantioon tohon oikealle puolelle... Itelläkään ei oo niiku ulostamisen tarvetta, siitä ite pitää huolehtia... Muuten se tulee koska vain ja yllättäin. Muita ongelmia ei mulla oo. Oon aika varma että ruokavaliostani johtuu :/

    • laksatiivia

      ummetus aiheuttaa nimen oman kipua oikealle puolelle jos on kovaa kipua vasemmalla voi olla umpisuolen tulehdus.

    • laksatiivia

      siis meni väärin päin sori... vasemmalla ummetus ja oikealla umpisuoli....

      • Anonyymi

        Mulla on umpisuoli vasemmalla tai siis oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on umpisuoli vasemmalla tai siis oli

        mulla ainakin on oikealla arpi kun umppari leikattiin ja just tuollaisia kummia selkä-vatsaoireita ollut kun selkä niin kipee ettei pysty kunnolla liikuntaa harrastamaan ja syötättää kuitenkin jne,


    • Anonyymi

      Ummetus, kipu tuntuu myös selässä, yleensä kokonaisvaltainen kamala olo, hikoilua ym.

      • Anonyymi

        Jos on oireita pitää mennä lääkäriin! Täältä ei apua saa.
        Vaikea ummetus aiheuttaa kipua joka voi olla myös selässä. Saattaa olla etova olo tai oksettaa. Ummetus pitää hoitaa ja sen syy selvittää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe