Selkäkipu ja ummetus

Tää on uneton yö

Puoli vuotta ollut ristiselässä kipua ja m yös ummetus tullut kuvioon mukaan.
Koskaan ei oikeastaan ole "kakkahätä" nykyään.
Uloste tulee joskus ja senkin jälkeen tunne, ettei suoli tyhjene. Verta ei tule. Laihtunut en ole. Onko tämä jotain suolistosyöpää?
Olen käynyt lääkärillä, joka mielestäni keskittyi vain selkääni, josta myös kuvat otettiin ja mitään ei löytynyt.
Itse olen jokseenkin varma, että suolistossa on jotain, nimenomaan oikealla puolella, koska kipu tuntuu siellä. Nyt olen menossa verikokeisiin, hemppari tosin on ollut ihan hyvä, mutta näkyykö esim.pienessä verenkuvassa, jos on joku kasvain tai syöpäjuttu...APUA.
Minkä alan lääkäriin ja mihin tutkimuksiin minun olisi paras seuraavaksi mennä ennenkuin tämä epätietoisuus tekee hulluksi?

9

21025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjgiorg

Tuskin on mitää syöpää tai kasvainta moinen. Turhaa siellä panikoit. Varmasti ihan vain ruokavalion aiheuttamaa tuo ummetuksesti. Nykyään erittäin yleinen. Ärtynyt paksusuoli saattaa myös aiheuttaa tuon ja se voi puhjeta ihan koska vain. Suurin syy ärtyneen paksusuolen oirehtelemiseen on stressi ja huono ruokavalio.

Ummetus voi myös tulla jos syöt liikaa kuituja mutta juot liian vähän nesteitä. Eli muista juosta paljon paljon enemmän vettä.

• Älä nyt viitsi, Ummetus tuntuu MAHASSA eikä SELÄSSÄ.

• 9+3

Itselläkin on tuo sama ongelma para-aikaa päällä, sattuu lantioon tohon oikealle puolelle... Itelläkään ei oo niiku ulostamisen tarvetta, siitä ite pitää huolehtia... Muuten se tulee koska vain ja yllättäin. Muita ongelmia ei mulla oo. Oon aika varma että ruokavaliostani johtuu :/

• laksatiivia

ummetus aiheuttaa nimen oman kipua oikealle puolelle jos on kovaa kipua vasemmalla voi olla umpisuolen tulehdus.

• laksatiivia

siis meni väärin päin sori... vasemmalla ummetus ja oikealla umpisuoli....

• Anonyymi

Mulla on umpisuoli vasemmalla tai siis oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on umpisuoli vasemmalla tai siis oli

mulla ainakin on oikealla arpi kun umppari leikattiin ja just tuollaisia kummia selkä-vatsaoireita ollut kun selkä niin kipee ettei pysty kunnolla liikuntaa harrastamaan ja syötättää kuitenkin jne,

• Anonyymi

Ummetus, kipu tuntuu myös selässä, yleensä kokonaisvaltainen kamala olo, hikoilua ym.

• Anonyymi

Jos on oireita pitää mennä lääkäriin! Täältä ei apua saa.
        Vaikea ummetus aiheuttaa kipua joka voi olla myös selässä. Saattaa olla etova olo tai oksettaa. Ummetus pitää hoitaa ja sen syy selvittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe