Nykyisessä navigaatorissa ovat kyseiset kiellot, mutta vain läntisen Euroopan jo vanhentuneet kartat. Ajelemme siis välillä pitkin peltoja navigaattorimme mukaan. Samoin entisen itäpuolen kartat puuttuu. Niissä maissa puuttuu usein kunnon teiden viitoituskin, joten ainakin kartaton on hukassa ja maksullisia teitäkin on tavallisten teidenkin joukossa. Aina ei viitsisi maksaa tiemaksua pienestä piipahduksesta kyseisten maiden puolelle ja löytäisi mielellään vielä takaisinkin. Samoin pakokaasuista astmakohtauksen saava ei mielellään joudu yllättäen tunneliin keskellä kaupunkia ruuhkaan jonottamaan. Ainakin isoissa kaupungeissa on navigaattori hyvä olla mukana, niin pysyy ilmansuunnatkin selvänä, eikä lähde muutaman pakollisen kääntymisen jälkeen väärään suuntaan tuntikausiksi ihmettelemään, minne pitäisi mennä.
Tiedätkö siis navigaattorin, jossa olisi moiset vaihtoehdot valittavana? Muuten se laite voi olla aivan peruslaite, koska matkustamme usein kartan mukaan.
Navigaatori tunneli- ja maksullisten teiden kiellolla?
yskivä opaskoira
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498