Alempaa ketjua luettuani, on pakko kommentoida tänne. Tuo ketjussa häiriköivä "OikeaAudiA5" nimimerkki on kaveri, joka on Audipalstalla haukkunut Audia lukuisilla eri nimimerkeillä. Sieltä hän on "varastanut" nimimerkkini ja häritsee näemmä täälläkin. Sitten Audilpalstalla hän kirjoittaa jollain toisella nimimerkllä ja väittää, että minä häiriköin muiden merkkien palstoilla.
Sama kaveri kirjoittele lukuisten eri automerkkien palstoilla lukuisilla eri nimimerkeillä. Esim "mese mies", myymälän johtaja" "exTSI" ja tämä minulta kopioutu nimimmerkki. Esimerkiksi "myymälän johtaja" nimimerkki häiriköi BMW, Audi, VW, Volvo ja Lexus palstoilla. Joka palstalla hän väittää omistavansa kyseisen merkin tuotteen.
Ei taida olla elämä ihan helppoa tuolla kaverilla. Ei ehkä kannattane vastailla hänelle enempää tuossa alemmassa ketjussa. Kaverilla tuskin on auto ollenkaan. Toivotaan, että vuosi 2013 on hänelle parempi vuosi.
"OikeaAudiA5"
8
161
Vastaukset
- Hyvä oikeaa tietoa
Juu oikeinpa arvasin näitä häiriköitä on ja onhan se sanonta että lasten,vanhusten eikä mielenterveysongelmaisten kanssa kannata väitellä.
- Suolesta Suolin
Ja Suomessahan ei ole syrjäytyneitä, ahdistuneita ja mielenterveysongelmaisia.
- OikeaAudiA5
Minäpä olenkin aito ja tunnustan olevani erittäin ylpeä homosexuaalisuudestani.
- kukalie ei väliä
ainakin juuri sinä olet typerys ja yksinkertainen.
- Järjen köyhät
Sulla on pahasti vialla korvien välissä,pääsitkö taas hoitokuurilta avohoitoon.
- Iso VOO
Oikea Audi vitoselle kun sinut on laittettu tähän maailmaan joku aamu onkohan isältäsi päässyt aamukusta simennesteen mukaan kun tollo oot.
- paskarullit
niin ehkä hänel ois parempi ollu olla läikkänä lakanalla kuin paskanamaailmalla olis nääs menny viemäriin yhtellä pesukerralla.
- skodajorma
rekisteröikää nimimerkit!! ei ole enää sitä ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740