Eliittikumppani

tason ystävä

Onko kukaan käynyt katsomassa tämän uuden treffipalvelun, Eliittikumppani:n tarjontaa? Löytyykö sieltä oikeasti sellaista hienompaa seuraa, jota tavalisen kansan ajanvietto- ja seuranhakupaikoissa ei näe?

194

30769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisukissa1

      Itse taas ihan kokemuksesta kierrän kaukaa nämä kirjaoppineet, jotka eivät käytännöstä tiedä yhtään mitään. Todella tylsää seuraa ja suurin osa plösöjä. Ketä kiinnostaa kuunnella teorioita kun käytäntöäkin on tarjolla, ja huomattavasti urheilullisemmilta kavereilta.

      • väärinmmeni

        Eikös eliitti ole enemmän liike-elämän, artistien ja huippu-urheilijoiden sakkia, eikä suinkaan mitään kirjanoppineita?


      • Samettilakki
        väärinmmeni kirjoitti:

        Eikös eliitti ole enemmän liike-elämän, artistien ja huippu-urheilijoiden sakkia, eikä suinkaan mitään kirjanoppineita?

        Aijjaa, ny mä snaijasin, sit gimmat voi ettiä et kenen staran kans ne haluu viettää pari yötä. Pitää varmaan sit rekata tonne.


      • urheilupoju

        :D


      • eliittiä?

      • Sakke
        eliittiä? kirjoitti:

        Eliittikumppaneissa enimmäkseen oli kyllä ihan tavallisia työläisiä. Mainos on vähän harhaanjohtava.

        http://kolkytviis.blogspot.fi/

        Keerro lisää Eliittikumppaneista blogissasi. Haluan kuulla miten toimii jai on toimimatta. Hassu blogi, Ihan kiva saada jonkinlainen kuva 35v naisen maailmasta, naisten maailma kun on arvoitus meille miehille ;)


      • .....

        Kateellisten panettelua. :) Korkeasti koulutetut ovat fiksumpaa, terveempää, hoikempaa, tyylikkäämpää ja pitkäikäisempää porukkaa.


      • kkkkkkkpppppppkkkkk
        ..... kirjoitti:

        Kateellisten panettelua. :) Korkeasti koulutetut ovat fiksumpaa, terveempää, hoikempaa, tyylikkäämpää ja pitkäikäisempää porukkaa.

        Noh, en sanois noinkaan. Varmuudella voin sanoa et olen ihan keskeytetyllä keskikoulupohjalla tehnyt enemmän rahaa kun sinä tulet tekemään. Fiksuuttakin epäilen ,no noissa kynähommissa pärjäät mutta kaikissa käytännön hommissa jäät jälkeen. Jäihän sinulle vielä toi ikä ja tyylikkyys.


      • sellaista se eliitti
        väärinmmeni kirjoitti:

        Eikös eliitti ole enemmän liike-elämän, artistien ja huippu-urheilijoiden sakkia, eikä suinkaan mitään kirjanoppineita?

        Aivan. Juuri jotain tällaista sitä eliitillä ainakin nykyoloissamme tarkoitetaan.


      • torvi

        taidat olla semmoinen elämän koulun käynyt lähiövalas johon kukaan ei koske pitkällä tikullakaan


      • Dickhead
        kkkkkkkpppppppkkkkk kirjoitti:

        Noh, en sanois noinkaan. Varmuudella voin sanoa et olen ihan keskeytetyllä keskikoulupohjalla tehnyt enemmän rahaa kun sinä tulet tekemään. Fiksuuttakin epäilen ,no noissa kynähommissa pärjäät mutta kaikissa käytännön hommissa jäät jälkeen. Jäihän sinulle vielä toi ikä ja tyylikkyys.

        Voi siis oikeasti joku olla näinkin säälittävä luuseri kuin sinä.


      • 29000 nörtti
        ..... kirjoitti:

        Kateellisten panettelua. :) Korkeasti koulutetut ovat fiksumpaa, terveempää, hoikempaa, tyylikkäämpää ja pitkäikäisempää porukkaa.

        Tällainen puhe on omiaan lietsomaan sisällisotaa suomen sisällä. Olen aina miettinyt, että miten toisilla tiet vievät abstrakteihimpiin työtehtäviin, miten toisista tulee viljelijöitä ja käsityöläisiä. Näiden välinen paskanjauhanta näkyy tälläkin sivustolla. Mielestäni tässä piilee paljon ennakkoluuloja, joita ei ole tutkittu. Ei ole tutkittu mahdollisesti sen takia, koska ne joilla on raha = valta, voimavarat ja tieto, haluavat pitää nämä itsellään. Tämä ehkä oikeuttaa heidät leimaamaan itsensä älykkäämmiksi. Uskoisin, että käsityöläisyyteen taipuvaiset ovat tavallista rehellisempää, nöyrää ja henkisesti vahvaa porukkaa, myös fyysisesti vahvaa. Heidän ei tarvitse lähteä mailtaan rahan perässä, he selviävät ilmankin. Eli koska meillä on erilaisia kykyjä, meidän on pakko tehdä sitä mitä osaamme ja millä selviämme. Näinollen ne jotka selviää paremmin kyvyillään suuripalkkaiseen työhön, selviävät paremmin avuillaan tässä. Mutta mustavalkoistahan mikään ei ole. Tämäkin viesti voisi herättää kovan keskusteluryöpyn, tunnepitoista. Onko siinä järkeä, mieti! Miksi taistelemme keskenämme siitä kuka on älykkäin tai kyvykkäin, koska jokaisella korostuu ne omat kyvyt millä selviää parhaiten, ei elämässä selviytyminen ole aina täysin kiinni älystä pelkästään tai käden taidoista.

        Sitä olen miettinyt, että itseäni ällöttää just sellaiset korkeasti koulutetut, joilla ei ole käytännön älyä. Ei ole tarkoitus lietsoa nyt saati leimata ihmisryhmää, vaan analysoida tätä kuviota. Joku korkeastikoulutettu taas halveksii sellaista, joka ei osaa muuta kuin upottaa kätensä multaan ja poimia perunat, kun ovat kypsiä, eihän sellaisessa ihmisessä ole mitään kiinnostavaa, sellaista ihmistä saa potkia? RAha?

        Eikö olis paljon kivempi elää niin, että kaikki rattaat sais hyvällä mielin toimittaa omaa osaansa? Miksi täytyy lähteä alistamisen tielle? Pelko. Ahneus.

        En pääse nyt ajatuksissani pitemmälle, mutta onko vastuu yhteiskunnan pyörittämisestä enemmän niillä joilla on pätäkkää? Mielestäni on, koska raha mahdollistaa tasa-arvon. Tervetuloa sisällissota jos tätä maata ei pidetä tasa-arvossa.

        Miten tämä liittyy eliittikumppaneihin ja suomi24-sivun keskusteluun aiheesta? No siten, että lopettakaa tuo kinastelu, jolla on paljon syvemmät ja seikkaperäisemmät filosofiat kuin se, mihin tunnetason eipäsjoopas väittelyltänne tässä pystytte.

        Eliittikumppanista voi etsiä kumppania sellainen ihminen, joka kokee sisimmässään olevansa eliittiä. Ei se ole aina rahastakaan riippuvaista vaan enemmän kyvyistä.

        Kirjoitukseni ei ollut täysin tunteeton, mutta olen älynnyt ajatella näitä juupaseipäs ompaseipäsole -väittelyitä niiden ulkopuolelta. Ja kirjoitin tämän asettamalla itseni myös kritiikkiin.

        T. 29000 vuodessa tienaava nörtti


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        29000 nörtti kirjoitti:

        Tällainen puhe on omiaan lietsomaan sisällisotaa suomen sisällä. Olen aina miettinyt, että miten toisilla tiet vievät abstrakteihimpiin työtehtäviin, miten toisista tulee viljelijöitä ja käsityöläisiä. Näiden välinen paskanjauhanta näkyy tälläkin sivustolla. Mielestäni tässä piilee paljon ennakkoluuloja, joita ei ole tutkittu. Ei ole tutkittu mahdollisesti sen takia, koska ne joilla on raha = valta, voimavarat ja tieto, haluavat pitää nämä itsellään. Tämä ehkä oikeuttaa heidät leimaamaan itsensä älykkäämmiksi. Uskoisin, että käsityöläisyyteen taipuvaiset ovat tavallista rehellisempää, nöyrää ja henkisesti vahvaa porukkaa, myös fyysisesti vahvaa. Heidän ei tarvitse lähteä mailtaan rahan perässä, he selviävät ilmankin. Eli koska meillä on erilaisia kykyjä, meidän on pakko tehdä sitä mitä osaamme ja millä selviämme. Näinollen ne jotka selviää paremmin kyvyillään suuripalkkaiseen työhön, selviävät paremmin avuillaan tässä. Mutta mustavalkoistahan mikään ei ole. Tämäkin viesti voisi herättää kovan keskusteluryöpyn, tunnepitoista. Onko siinä järkeä, mieti! Miksi taistelemme keskenämme siitä kuka on älykkäin tai kyvykkäin, koska jokaisella korostuu ne omat kyvyt millä selviää parhaiten, ei elämässä selviytyminen ole aina täysin kiinni älystä pelkästään tai käden taidoista.

        Sitä olen miettinyt, että itseäni ällöttää just sellaiset korkeasti koulutetut, joilla ei ole käytännön älyä. Ei ole tarkoitus lietsoa nyt saati leimata ihmisryhmää, vaan analysoida tätä kuviota. Joku korkeastikoulutettu taas halveksii sellaista, joka ei osaa muuta kuin upottaa kätensä multaan ja poimia perunat, kun ovat kypsiä, eihän sellaisessa ihmisessä ole mitään kiinnostavaa, sellaista ihmistä saa potkia? RAha?

        Eikö olis paljon kivempi elää niin, että kaikki rattaat sais hyvällä mielin toimittaa omaa osaansa? Miksi täytyy lähteä alistamisen tielle? Pelko. Ahneus.

        En pääse nyt ajatuksissani pitemmälle, mutta onko vastuu yhteiskunnan pyörittämisestä enemmän niillä joilla on pätäkkää? Mielestäni on, koska raha mahdollistaa tasa-arvon. Tervetuloa sisällissota jos tätä maata ei pidetä tasa-arvossa.

        Miten tämä liittyy eliittikumppaneihin ja suomi24-sivun keskusteluun aiheesta? No siten, että lopettakaa tuo kinastelu, jolla on paljon syvemmät ja seikkaperäisemmät filosofiat kuin se, mihin tunnetason eipäsjoopas väittelyltänne tässä pystytte.

        Eliittikumppanista voi etsiä kumppania sellainen ihminen, joka kokee sisimmässään olevansa eliittiä. Ei se ole aina rahastakaan riippuvaista vaan enemmän kyvyistä.

        Kirjoitukseni ei ollut täysin tunteeton, mutta olen älynnyt ajatella näitä juupaseipäs ompaseipäsole -väittelyitä niiden ulkopuolelta. Ja kirjoitin tämän asettamalla itseni myös kritiikkiin.

        T. 29000 vuodessa tienaava nörtti

        ASIALLISTA!!


    • ,.....,

      En ole (koska en ole "eliittiä") mut telkusta tuli joku päivä kyseisen treffipalvelun mainos ja se oli jotenkin kylmä ja luotaantyöntävä. Joku "lääkärismies" siinä etsi seuraa.

      • hahahaaaaa

        Hahaaa, varsinkin lääkärismies, kirurgi muka, se o oikeasti mallinhommia tekevä mainoskasvo ja nimikin väärin mainoksessa :D


      • Samuelos
        hahahaaaaa kirjoitti:

        Hahaaa, varsinkin lääkärismies, kirurgi muka, se o oikeasti mallinhommia tekevä mainoskasvo ja nimikin väärin mainoksessa :D

        Jep. Vanha tuttu hevosmieshän se siellä kirurgia esittää... Vei kyllä uskottavuuden koko jutusta heti kertaheitolla.


      • näin on näkyleivät
        Samuelos kirjoitti:

        Jep. Vanha tuttu hevosmieshän se siellä kirurgia esittää... Vei kyllä uskottavuuden koko jutusta heti kertaheitolla.

        Lääkäri se on, ja haluaa tutkia akkojen pilllua. Siis niinku hankkiakseen lisää kompetenssia, kenties myös potenssia :))


    • Ihmettelevä...

      Tietääkö kukaan, minkä hintainen se maksullinen palvelu on? En löytänyt tietoa rekisteröitymättä, ja rekisteröityä en aio. Ajattelin vaan, että palvelun hinta saattaa olla se, millä sinne yritetään saada ns. paremman tason porukkaa. Itse en näe sitä kyllä minään takeena seuran laadusta, jos on varaa (ja halua) maksaa jostain kalliista seuranhakupalvelusta. Jos siis se profiloituminen paremman tason palveluksi tapahtuu hinnan perusteella.

      Siinä esittelyssä kyllä mainittiin, että ne tarkistaa ja hyväksyy ne ilmoitukset ennen niiden julkaisemista. Mahtaakohan ne tehdä siinä jotain jakoa eliitti-ihmisiin ja niihin, jotka ei täytä niiden laatuvaatimuksia... Aika järkyttävää, jos noin olis.

      • siitä alkaa

        Luottotiedoton tuskin läpäisee seulaa.


      • huuhaata nyt nähnyt

        plavelumaksu taisi olla 8€/kk ja plavelu todella jakaa ihmiset kahteen osaan vuositulojen perusteella. KRekisteröidyin ja sai katselin toimintaa tasan 30 minuuttia. Tämän jälkeen poistin rekisteröitymiseni.

        JOka ihmistä itselleen kumppaniksi etsii ei sitä ainakaan tuolta löydä.


      • eliittikumppani?

      • voi taivas
        eliittikumppani? kirjoitti:

        http://kolkytviis.blogspot.fi/

        käyppä tuolta lukemassa eliittikumppanista.

        Väitti saaneensa 80 viestiä. Varmaan asuu uudellamaalla, ei tampereen alueella s24 treffeissä saa kuin muutaman viestin silloin tällöin jos on kuva, naisena. Tuskin eliitissäkään veikkaan. Toki voisi testata jos uskaltaa, mutta ahdistaa jotenkin se "eliitti" sana, ihan normaali ihminen tässä on eikä mitään rahaeliittiä... huhhuh.


      • 7+5 = ?

        Eliittiajatus tökki kovasti, kunnes ystävätär kehui saaneensa milenkiintoisia yhteydenottoja. Rekisteröidyin, mutta vip-jäsenyyttä yritetään kovasti myydä, eli rahastukseslta vaikuttaa. Jotenkin periaatteessa en haluaisi maksaa siitä, että voisin katsoa jonkun valokuvaa....


      • nainen323
        voi taivas kirjoitti:

        Väitti saaneensa 80 viestiä. Varmaan asuu uudellamaalla, ei tampereen alueella s24 treffeissä saa kuin muutaman viestin silloin tällöin jos on kuva, naisena. Tuskin eliitissäkään veikkaan. Toki voisi testata jos uskaltaa, mutta ahdistaa jotenkin se "eliitti" sana, ihan normaali ihminen tässä on eikä mitään rahaeliittiä... huhhuh.

        Itse asun Oulussa, ja minulla oli sekä s24 että eliitissä ennen palvelu. Profiili kuvan kera. Olen yh-äiti, ja ikääkin jo 32, joten en täytä teinivaimosta fantasioivien kriteereitä.;) Ensimmäisen viikonlopun aikana tuli jo yli 60 yhteydenottoa, molempiin siis. Ehkä Tampereella ei asu sinkkuja??????

        Mutta siitä eliitistä... Itse toivoin että sietä olisi löytynyt tasokkaampaa seuraa, mutta ei. Minusta tuntuu, että netissä ei juurikaan ole korkeasti koulutettuja omillaan toimeentulevia vapaita miehiä. Lopetin seuran etsinnän netistä, koska vaikka yhteydenottoja tuli paljon, sopivaa ei löytynyt. Täytynee pitää silmät auki muualla, mutta missä...


    • Voisin muuten veikata, että siellä ei miesten ja naisten suhdeluku ole ihan niin katastrofaalinen kuin muilla sivuilla.

    • 20+10

      En ole katsastanut kyseistä paikkaa, mutta hyvähän se on, että kaikille on jotain. Alaluokalle alastonsuomet, työväelle suomi24 ja city ja yläluokalle sitten tuo palvelu. Näistä suomi24:n kaltaisista paikoista hienon ihmisen on ainakin toivotonta löytää tasokasta seuraa.

      • todennut vaan

        Pakko tähän kommentoida, että alastonsuomesta löytyy paljon laadukkaampaa seuraa kuin Suomi24:sta.


      • Niin sieltä löytyy
        todennut vaan kirjoitti:

        Pakko tähän kommentoida, että alastonsuomesta löytyy paljon laadukkaampaa seuraa kuin Suomi24:sta.

        Hahmotelma


      • laatua kullekin
        Niin sieltä löytyy kirjoitti:

        Hahmotelma

        Ja Hämärän rajoilla. Akateeminen munan heiluttaja.


      • Mikä on
        laatua kullekin kirjoitti:

        Ja Hämärän rajoilla. Akateeminen munan heiluttaja.

        HR:n nimimerkki. Sehän tiedetään että HR samaistuu oman viitekehyksensä sijasta roskakansaan


      • carambola87a
        Mikä on kirjoitti:

        HR:n nimimerkki. Sehän tiedetään että HR samaistuu oman viitekehyksensä sijasta roskakansaan

        Minunkin 18cm löytyy as:stä.


      • Mikä on
        carambola87a kirjoitti:

        Minunkin 18cm löytyy as:stä.

        sun nimimerkkisi siellä?


      • carambola87a
        Mikä on kirjoitti:

        sun nimimerkkisi siellä?

        Ketjut joihin oon laittanut sen on poistettu. Löytyy seksi/onko koolla väliä -palstalta yhdestä ketjusta.


      • Mike The Gun
        carambola87a kirjoitti:

        Minunkin 18cm löytyy as:stä.

        Ja minun,halkaija 42 mm,pituus sama.


      • Helen987

        Hmm, mitenkähän älyllistä seuraa mahtaa tarjota herra jolle ainoa fiksaation kohde vaikuttaa olevan oma kalu? Tsiisus!! Voin kertoa itsenäisenä 230k ansaitsevana naisena että ei taida nyt kauheasti sytyttää, miesten kanssa saattaa teillä onnistaa paremmin. Älkää olko noin säälittäviä! :D


    • huuiikkjh

      Vaatii aika paljon säätöä, kysymyksiin vastailua. En usko että tulee olemaan suosittu palvelu.
      Premium jäsenyys millä näkee kuvat ja voi lähettää viestejä 8.90 kuussa

      • Ihmettelevä...

        No ei se sitten kovin kallis ole. Ehkä monimutkaisempi ilmoituksen laadinta karsii yksinkertaisimmat ja vähemmän tosissaan olevat tapaukset pois. Voi olla hyväkin juttu. Silti näkemäni mainokset antoivat negatiivisen mielikuvan, kun niitä mainostivat "kirurgi" ja "hotellinjohtaja", mikä antaa vaikutelman, että vähemmän koulutetuilla duunareilla ei ole sinne asiaa. Itse arvostan eniten ns. sydämen sivistystä, mikä ei edellytä korkeaa koulutus- ja tulotasoa tai korkeaa asemaa työelämässä. Monilla sellaisilla saattaa päinvastoin olla kylmä ja kova arvomaailma, mikä taas on ehdoton turn-off minulle.


      • ei tietenkään
        Ihmettelevä... kirjoitti:

        No ei se sitten kovin kallis ole. Ehkä monimutkaisempi ilmoituksen laadinta karsii yksinkertaisimmat ja vähemmän tosissaan olevat tapaukset pois. Voi olla hyväkin juttu. Silti näkemäni mainokset antoivat negatiivisen mielikuvan, kun niitä mainostivat "kirurgi" ja "hotellinjohtaja", mikä antaa vaikutelman, että vähemmän koulutetuilla duunareilla ei ole sinne asiaa. Itse arvostan eniten ns. sydämen sivistystä, mikä ei edellytä korkeaa koulutus- ja tulotasoa tai korkeaa asemaa työelämässä. Monilla sellaisilla saattaa päinvastoin olla kylmä ja kova arvomaailma, mikä taas on ehdoton turn-off minulle.

        No ei tietenkään ole vähemmän koulutetuilla asiaa. Mikä idea tuossa paikassa olisi, jos siellä hakisi seuraa muukin kuin yläluokka?


      • Löytyy myös
        ei tietenkään kirjoitti:

        No ei tietenkään ole vähemmän koulutetuilla asiaa. Mikä idea tuossa paikassa olisi, jos siellä hakisi seuraa muukin kuin yläluokka?

        palvelu jossa vain ulkonäöllä on merkitystä. Ei yhteiskuntaluokalla tai koulutuksella.

        http://www.beautifulpeople.com/en-FI


      • tyyuioo
        ei tietenkään kirjoitti:

        No ei tietenkään ole vähemmän koulutetuilla asiaa. Mikä idea tuossa paikassa olisi, jos siellä hakisi seuraa muukin kuin yläluokka?

        Ei se koulutus mitään yläluokkaisuutta takaa.


      • Ikisinkku M
        Ihmettelevä... kirjoitti:

        No ei se sitten kovin kallis ole. Ehkä monimutkaisempi ilmoituksen laadinta karsii yksinkertaisimmat ja vähemmän tosissaan olevat tapaukset pois. Voi olla hyväkin juttu. Silti näkemäni mainokset antoivat negatiivisen mielikuvan, kun niitä mainostivat "kirurgi" ja "hotellinjohtaja", mikä antaa vaikutelman, että vähemmän koulutetuilla duunareilla ei ole sinne asiaa. Itse arvostan eniten ns. sydämen sivistystä, mikä ei edellytä korkeaa koulutus- ja tulotasoa tai korkeaa asemaa työelämässä. Monilla sellaisilla saattaa päinvastoin olla kylmä ja kova arvomaailma, mikä taas on ehdoton turn-off minulle.

        Enpä ole mainoksia nähnyt mutta eipä tuolla kovin kummoiselta näytä:
        http://www.eliittikumppani.fi/

        Autokauppias ja perheenemäntähän ne siinä, olisiko ruotsalaisia, vähän sennäköisiä. Suh't taviksia jokatapauksessa ja jos nuo muuttaisi naapuriin enpä tuntisi alueen arvon kohoavan sen kummemmin.

        Voihan siellä joku kirurgikin pörrätä tai hotellinjohtaja mutta luulenpa että ihan samat yliopisto/korkeakouluopintoja -naiset on pääosassa niin kuin s24 treffeilläkin niinkuin myös miehistäkin varmaan kaikki jotka suostuu maksamaan pääsee mukaan. Luomalla muka tuommoisen eliitti-illuusion vaan voivat maksattaa vähän enemmän kun taviksilla on tarve kuulua johonkin ja onhan se mukava kuvitella olevansa "eliittiä". Tuolla varmaan on tärkeässä roolissa tulotasot ja tittelit mutta tuskinpa niitä kukaan tarkistaa, eliittiseurassa varmaan nousukkailla houkutus pyöristellä asioita edukseen ja nostella tasoaan ihan vaan paperilla.

        "Tieteelliseen tutkimukseen perustuvat kumppaniehdotukset"

        Joopa joo, tieteellisesti kun on ruksit toisiaan vastaavissa kohdissa niin löytyy kumppaniehdotus ihan niinkuin muissakin palveluissa varmaan.


    • Ikisinkku M

      En kyllä tuommoiseen rahojani tuhlaisi, tosin en mihinkään muuhunkaan maksulliseen treffipalveluun menisi mutta tuohon nyt en varsinkaan koska siellä olevat ihmiset todennäköisesti niitä jotka kuvittelevat olevansa jotain ihme "eliittiä" ammatin tms. perusteella. Lähtisinkö muka todistelemaan omaa eliittitasoani ihmisille joista suurimmasta osasta en pitäisi kuitenkaan heidän asenteensa vuoksi..

    • tuli mieleen

      Olisiko kirurgi itse yhteisöpalvelun osakkaana...

      • JeejeeMee

        Tuskin on osakkaana, tai edes kirurgi IRL. Jonkun mainostoimiston listoilta palkattu freelance mainosmalli, koulutustausta oikeasti joku putkinikkari. Lisätienestit mainoksilla tulevat tarpeeseen, joten suostunut nolaamaan itsensä tuolla tavalla.


    • :D ne on vitsi

      Haha, mä olen nauranut kanssa. KUKAAN mielenkiintoinen ihminen ei vielä koskaan ole nimennyt itseään "eliitiksi", täysin riippumatta sen varallisuudesta, koulutuksesta, kansallisuudesta, ulkonäöstä tai mistä. Varmaan tosi eliittiä seuraa löytyy tuolta, ei tosiaan houkuttele myöskään pinnallisia, pyrkyreitä, itseään muita parempina pitäviä :D Juu ei lainkaan. Löytää tosi elitistisen kumppanin, ja kuka ny ei semmosta haluaisi! Tai sitten huijarin: jos mä olisin auervaara/auervaaratar, niin toi nyt ois ihan ihanne mesta käydä kokeileen kuinka rooli "hurmuri" puree.

      Eliittitreffit: never.

      • sviitistä sviittiin

        Johanna Tukiainen kulkee sviitistä sviittiin eli eliittiä on.


    • tsadinainuthetero

      Sinne voi kaikki persejalkaiset ja rupsahtaneet mummomaisteri ämmät mennä.

    • Jotka luulevat

      olevansa muita ylempiarvoisia ovat niitä ala-arvoisia.

      • Eliittiä?

        Ja täysin ala-arvoiset tyypit onkin niitä oikeasti ylempiarvoisia... eiku hä?


    • erkki230

      Haluaako joku ostaa tuonne vuoden jäsenyyden?!? rekisteröidyn juuri mielenkiinnosta ja ajattelin testata sitä kk juttua että näkisin kuvia jne, olen utelias ihminen... :D ostinkin vahingossa vuoden j'äsenyyden ja en edes etsi seuraa.. tykkäsin siitä miten saa profiilista tehtyä todella oman näköisen, mutta kun tosiaan en etsi seuraa....

    • Ei tuo eliitti

      tuossa nimessä muuta tarkoita, kuin ettö siellä ei ole amiksia, jotka muuten tunkevat sanakoin joukoin kaikkiin deittipalveluihin

      • M.o.t...

        Jos olisin varma, että siellä on kriteerit: tulotaso, koulutus yms niin saattaisin jopa maksaa.
        Tosiasia on, että menestyvää, näyttävää naisjuristia pelkäävät ns tavikset.
        Ja valitettavasti keskustelu on hyytynyt ja flirtti sen kautta kun taustat ovat kovin erilaiset.
        Hyviä ystäviä näistä miehistä on tullut, mutta romanssit vain enemmän omataustaisista.
        ...tiedän, että nyt joku älähtää, mutta tämä vain on totta.

        Lisäksi rahankäyttö rajoittaa mm matkasuunnitelmia: jos toiselle se elämys on Tallinna ja toiselle 5 tähden hotelli suurkaupungissa, ollaan hyvin eri lähtökohdissa...


      • M.o.t... kirjoitti:

        Jos olisin varma, että siellä on kriteerit: tulotaso, koulutus yms niin saattaisin jopa maksaa.
        Tosiasia on, että menestyvää, näyttävää naisjuristia pelkäävät ns tavikset.
        Ja valitettavasti keskustelu on hyytynyt ja flirtti sen kautta kun taustat ovat kovin erilaiset.
        Hyviä ystäviä näistä miehistä on tullut, mutta romanssit vain enemmän omataustaisista.
        ...tiedän, että nyt joku älähtää, mutta tämä vain on totta.

        Lisäksi rahankäyttö rajoittaa mm matkasuunnitelmia: jos toiselle se elämys on Tallinna ja toiselle 5 tähden hotelli suurkaupungissa, ollaan hyvin eri lähtökohdissa...

        Olen myös törmännyt ongelmiin matalasti koulutettujen kanssa. Kaikkea tekemääni haukutaan jostain syystä elitismiksi. Ostan pirkka-oluen sijaan jotain parempaa = olen siis elitisti. Purjehtija = elitisti ja täysin irti arjesta.

        Muistan kun yläasteella perheeni oli ihan tuntuvasti köyhempi kuin muilla luokan lapsilla. Minua kiusattiin, kuten muitakin köyhiä koulussani. Sitten opiskelin (mihin kenellä tahansa on mahdollisuus) ja kovalla työllä rakensin urani. Nyt jos käytän itse hankkimaani rahaa, on heti joku kateellinen vinkumassa yhteiskunnan eriarvoisuudesta.


      • Taasnäitä
        hra.liusi kirjoitti:

        Olen myös törmännyt ongelmiin matalasti koulutettujen kanssa. Kaikkea tekemääni haukutaan jostain syystä elitismiksi. Ostan pirkka-oluen sijaan jotain parempaa = olen siis elitisti. Purjehtija = elitisti ja täysin irti arjesta.

        Muistan kun yläasteella perheeni oli ihan tuntuvasti köyhempi kuin muilla luokan lapsilla. Minua kiusattiin, kuten muitakin köyhiä koulussani. Sitten opiskelin (mihin kenellä tahansa on mahdollisuus) ja kovalla työllä rakensin urani. Nyt jos käytän itse hankkimaani rahaa, on heti joku kateellinen vinkumassa yhteiskunnan eriarvoisuudesta.

        Tuo on totta. Suomi on ihme luokkayhteiskunta ja se on nimenomaan alaluokka joka pitää sitä yllä. Olen myös hiukan köyhemmistä oloista kuin naapurin lapset. Kouluttauduin pitkälle koska olen utelias luonne eikä koulu maksanut juuri mitään. Aloin jossain vaiheessa sitten sijoitella, lähinnä taloudellisen turvallisuuden vuoksi. En ole mielestäni ahne, pikemminkin keräilijä. Ostin asuntoja, ensin yhden ja sitten toisen ja rahavirran olen sijoittanut aina uusiin asuntoihin. Nyt niitä on sen verran, että niidenkin tuloilla eläisi. Tätä riippumattomuutta olen halunnut. Jos maailma kaatuu ympäriltä niin minuun se ei vaikuta.

        Kaksi asiaa olen huomannut: Akateemiset tittelit eivät tee ihmisestä eliittiä, paitsi ihan vanhojen ihmisten silmissä. Raha tekee. Kun olen joskus erehtynyt sanomaan montako asuntoa on plakkarissa niin ihmisten käyttäytyminen muuttuu samantien, minut siirretään toiseen kastiin. Ja tämä pätee ihmisten koulutustaustasta riippumatta. Itse en tuo varallisuutta esiile millään tavalla, autokin on 10 vuotta vanha. Muut tekevät sen.


      • eieliittiä
        M.o.t... kirjoitti:

        Jos olisin varma, että siellä on kriteerit: tulotaso, koulutus yms niin saattaisin jopa maksaa.
        Tosiasia on, että menestyvää, näyttävää naisjuristia pelkäävät ns tavikset.
        Ja valitettavasti keskustelu on hyytynyt ja flirtti sen kautta kun taustat ovat kovin erilaiset.
        Hyviä ystäviä näistä miehistä on tullut, mutta romanssit vain enemmän omataustaisista.
        ...tiedän, että nyt joku älähtää, mutta tämä vain on totta.

        Lisäksi rahankäyttö rajoittaa mm matkasuunnitelmia: jos toiselle se elämys on Tallinna ja toiselle 5 tähden hotelli suurkaupungissa, ollaan hyvin eri lähtökohdissa...

        Itse hieman maailmaa kierrelleenä ja muutaman kerran 5 tähden hotelleihinkin eksyneenä nykyään kyllä enimmäkseen välttelen niitä. Niistä on elämykset yleensä kaukana, yhden kokeneena olet kokenut kaikki.


      • Neiti1969
        Taasnäitä kirjoitti:

        Tuo on totta. Suomi on ihme luokkayhteiskunta ja se on nimenomaan alaluokka joka pitää sitä yllä. Olen myös hiukan köyhemmistä oloista kuin naapurin lapset. Kouluttauduin pitkälle koska olen utelias luonne eikä koulu maksanut juuri mitään. Aloin jossain vaiheessa sitten sijoitella, lähinnä taloudellisen turvallisuuden vuoksi. En ole mielestäni ahne, pikemminkin keräilijä. Ostin asuntoja, ensin yhden ja sitten toisen ja rahavirran olen sijoittanut aina uusiin asuntoihin. Nyt niitä on sen verran, että niidenkin tuloilla eläisi. Tätä riippumattomuutta olen halunnut. Jos maailma kaatuu ympäriltä niin minuun se ei vaikuta.

        Kaksi asiaa olen huomannut: Akateemiset tittelit eivät tee ihmisestä eliittiä, paitsi ihan vanhojen ihmisten silmissä. Raha tekee. Kun olen joskus erehtynyt sanomaan montako asuntoa on plakkarissa niin ihmisten käyttäytyminen muuttuu samantien, minut siirretään toiseen kastiin. Ja tämä pätee ihmisten koulutustaustasta riippumatta. Itse en tuo varallisuutta esiile millään tavalla, autokin on 10 vuotta vanha. Muut tekevät sen.

        Totta.Jos olet itse omaisuutesi luonut,tiedät minkä määrän työtä, kompromisseja, joustamista ja jopa uhrauksia se on vaatinut.Uteliaisuus ja omien ideoiden siipien testaaminen on ollut ehkä se eteenpäin työntävä voima,joka saa jaksamaan kohti päämääriä. Rahan merkitys alussa on ollut ehkä osaltaan tietynlainen päämäärä,tai oikeastaan sillä saavutettavien unelmien mahdollistaminen,mutta mielenkiintoista on se että matkan varrella sen merkitys on muuttunut vähäisemmäksi, kun taas onnistumisista saatu tyydytys on noussut tarkeämmäksi. Tietoisuus siitä mitä osaa ja mitä ei osaa laittaa aikalailla jalat maahan, eikä turha pröystäily tunnu tarkoituksenmukaiselta saati tarpeelliselta.Lähinnä tunteet vaihtelisivat kiusaantuneen(omalta puolelta)ja myötähäpeän (nuoleskelijoiden)välillä. Fiksu veto kaikin puolin hankkia eläketurva itse. Valtion eläkkeen varaan tulevaisuudessa ei valitettavasti kannata laskea.


      • Työtätekevä
        hra.liusi kirjoitti:

        Olen myös törmännyt ongelmiin matalasti koulutettujen kanssa. Kaikkea tekemääni haukutaan jostain syystä elitismiksi. Ostan pirkka-oluen sijaan jotain parempaa = olen siis elitisti. Purjehtija = elitisti ja täysin irti arjesta.

        Muistan kun yläasteella perheeni oli ihan tuntuvasti köyhempi kuin muilla luokan lapsilla. Minua kiusattiin, kuten muitakin köyhiä koulussani. Sitten opiskelin (mihin kenellä tahansa on mahdollisuus) ja kovalla työllä rakensin urani. Nyt jos käytän itse hankkimaani rahaa, on heti joku kateellinen vinkumassa yhteiskunnan eriarvoisuudesta.

        Olen ihan samanlaisten ongelmien kanssa saanut painiskella. Olen myös köyhästä perheestä ja sain siitä kestää koulukiusaamista monta vuotta. Kouluttauduin ja on nyt ihan itse hankinut itselleni aseman ja omaisuutta sekä mahdollisuuden matkustella ja tehdä, mitä haluan. Nyt saan kuulla, että ei noi loppututkinnon suorittaneet mitään osaa, ovat ylpeitä ja minulta kadehditaan ihan kaikkea. Arvostelijat ovat ns. amiksia, jotka jo 16-vuotiaana alkoivat nostaa palkkaa. Minä sen sijaan kovalla työllä ja opintolainoilla pääsin vasta 25-vuotiaana ansiotyöhön. Kaikki aika siihen asti meni opiskeluun ja kaikki loma-ajat olin työssä tienaamassa opiskelurahoja. Kateus se on suuri tässä suomenmaassa.


      • http://kolkytviis.bl

        Juuri näin! Puhut vähän mutta asiaa! :)


      • koulutuksella tasoa
        M.o.t... kirjoitti:

        Jos olisin varma, että siellä on kriteerit: tulotaso, koulutus yms niin saattaisin jopa maksaa.
        Tosiasia on, että menestyvää, näyttävää naisjuristia pelkäävät ns tavikset.
        Ja valitettavasti keskustelu on hyytynyt ja flirtti sen kautta kun taustat ovat kovin erilaiset.
        Hyviä ystäviä näistä miehistä on tullut, mutta romanssit vain enemmän omataustaisista.
        ...tiedän, että nyt joku älähtää, mutta tämä vain on totta.

        Lisäksi rahankäyttö rajoittaa mm matkasuunnitelmia: jos toiselle se elämys on Tallinna ja toiselle 5 tähden hotelli suurkaupungissa, ollaan hyvin eri lähtökohdissa...

        Kanssasi aivan samaa mieltä - sitten kun ns. "taviksen" kanssa on eka kertaa eri mieltä jostain asiasta, tämä "tavis" mies katsoo asiakseen tuoda koko kaunaisen menneisyytensä esiin haukkumalla ja osoittaa näin vain kateutensa. Suomessa on kaikilla mahdollisuus olla "eliittiä", kun vain viitsii kouluttautua. Ei se taustasta ole kiinni, mutta asenteet ovat usein taustasta ja ennenkaikkea elämänkokemuksesta riippuvaisia.


    • Hämärän rajoilta

      Jostakin syystä kaikki tällaiset kaupalliset projektit, joissa on jokin "eliitti"-, "VIP"- tai vastaava etuliite, herättävät minussa epäilyksiä, että bisnesidea on herran nimeltä Tuomas Haapman käsialaa ja täten enteilee massiivista mahalaskua. (Kyseisestä miehestä ks. Hikipedia - lienee ainoa ihminen maailmassa, jonka kohdalla Hikipedia-artikkelin sisällöksi riittävät pelkät tosiasiat.)

      • Tietämätön

        Joku on mennyt tekemään sinne profiilin minun sähköposti osoitetta käyttäen...miten saan sen pois APUA!...terv tietämätön


    • Suomi-pimpero

      Ulkomaalaispohjainen jutska,mainoksessa olevat henkilöt varmaan tekaistuja juttuja tai sitten heittää jossain..kylmä ja vetämätön mainos,esiintymistyyli teatterikoulun 1/2 luokalta.

    • kävin tekemässä ilmaisen käyttäjätunnuksen. sivulla täytyy tehdä 100 kysymyksen persoonallisuustestin, jonka jälkeen sivu ehdottaa 8 naisehdokasta päivässä. Naisista näkee etunimen. Mitään käyttäjätunnuksia ei ole. Käytännössä ilmaiseksi ei voi tehdä mitään. (ei lähettää edes viestejä). 1kk maksaisi noin 25e.. vuosi maksaisi noin 9e/kk.

      Näytti ehdottavan aika kiinnostavia naisia ainakin minulle. Jostain syystä persoonallisuustesti suosii opettajia ja sairaanhoitajia.. tai ainakin ehdottaa niitä minulle.

      • Hyvä m.o.t!

        Miten noin halvalla vai onko naisilla ja miehillä eri hinnat? Itse rekisteröidyin ja nyt mietin, maksanko jäsenyydestä jotta saan kaikki pslvelut. 40 e/kk tai 25 e/ kk jos ottaa 3 kk.


    • Kova on taso =D

      Niin siis jos ei ihminen tossa haista "viemme rahasi kusetusta",
      niin sit on aika ihme, Täällä on tuota eliittiä 8-11% koko kansasta,
      Niistä sinkkuja 2% joista netissä käy 0,3 % jotka etsivät seuraa
      0,01% siis tuossahan ei mikää maisteri riitä =D

      Näitä on ennekin yritetty mutta no niin rahat sinen menee ja sen
      jälkeen pyöittäjä on eliittiä sinä et. Jos ihmisel on edes
      keskinkertaset aivot niin ton vaisto jo kehottaa kiertämään kaukaa.

    • jopomies kato
    • valkkaaja

      Minä en ymmärrä mikseivät ne kirurgi ja hotellinjohtaja kelpaa toisillensa.

    • viro brides rulaa

      Syynä kemia vai kauluspaidan malli?

    • gjfgjfgj

      Oksettava konsepti.

    • Lady Luck

      Elittikumppani-sivuston ns. psykologinen testi antoi kyllä mielenkiintoisia tuloksia..
      Käyttöliittymä on erittäin ruma, ja sivut latautuvat hitaasti. Toisten "jäsenien" kuvia näkee vain maksamalla jäsenyydestä, joten taitaapi jäädä tekemättä.

    • pullantuoksuinen

      en ole eliittiä, vaan ihan tavis, mutta kaunis ja fiksu, silti en löydä miestä, en duunaria, en kirurgia, en yhtikäs ketään. en pyöri baareissa, niin eihän sitä suomalainen mies naista missään ruokakaupassa tai kadulla lähesty. vapaat, fiksut, luotettavat ja kivan näköiset about kolmikymppiset miehet on tältä planeetalta karussa...

      eliittikumppani jakaa ihmisiä kurjasti ja minun tulee väkisinkin olo, että olenko jotenkin huonompi kun en ammattikoulupohjallani olisi sille palstalle tervetullut. tai eikö minulla olisi oikeutta tavata vaikkapa menestyvää miestä? muuttuuko kaikki hyvätuloiset pinnallisiksi k...päiksi jotka kelpuuttavat seuraansa vain toisen pinnallisen k...pään?

      ärsytti myös tämän "menestyvän, näyttävän naisjuristin" kirjoitus. jos et saa elämyksiä kuin kalliista matkasta olet henkisesti todella köyhä ja mielikuvitukseton. parhaat elämykset tulee todennäköisesti jostain muusta kuin maksetuista asioista. ihme hienohelma-akka. ei tule sitten sulle mieleen että jos kumppani on vähän tiukemmalla kuin sinä niin antasit sille omistasi niin pääsisitte sinne hienoon hotelliin? luulenpa, että kaikki eliitti on myös helkutin saitaa väkeä.

      • Iso A iso B iso C

        Ehkäpä älytön pissiskirjoitustyylisi karkottaa kosijat. Onko käynyt mielessä?


      • mies32

        Jännää, kun tällä palstalla sitten taas jotkut naiset väittävät, että on ihan tavallista, että miehet lähestyvät kaupassa tms. ympäristöissä..

        Eliittikumppaniin varmaan menevät ne pinnalliset kuspäät. Ei sinun tarvitse siitä ottaa stressiä, varmastikaan suurin osa hyvätuloisista / akateemisista ei ole pinnallisia kusipäitä sen enempää kuin sinunkaan taustasi omaavista. Eli sinulla on mahdollisuudet ja oikeudet tavata ihan ketä vaan, mutta jossain muualla.

        Sinun luulosi "eliitistä" on juuri sitä samaa kuin eliitin ajatus sinun tyhmyydestäsi taustasi vuoksi. Eli olet ihan samaa ennakkoluuloista, viholliskuvia luovaa, ihmisiä luokittelevaa porukkaa. Tuossa muuten on yksi hyvä syy, miksi akateemiset eivät amiksia etsi kumppaneikseen: amikset ovat koko ikänsä oppineet vihaamaan ensin nörttejä, jotka lukevat kokeisiin ja sitten menestyjiä, jotka asuvat maksamissaan omakotitaloissa. Miten tuollaisen vihaajan kanssa voisi suhteessa olla?


      • hahah1

        Ei sinne pakko ole liittyä. Mitä sinä niitä menestyviä miehiä kuolaisit, kun et niistä mitään hyvää osaa sanoa?


    • Janetti1

      Huvikseni laitoin sinne profiilin. Ja maksutta ehdottivat minulle viittä minulle erityisesti soveltuvaa kumppania. No, olin alkoholinkäyttöä kartoittavaan kysymykseen vastannut, että käytän alkoholia muutaman kerran vuodessa ja toivon kumppaniltani suht samaa asennetta alkoholia kohtaan ja tämä on minulle tärkeä asia (tärkeyttäkin kysyttiin). Ja kas, yhden minun ns. ihannekumppaneistani lempiharrastus on juopottelu ja mökkeily. Näillä sanoilla hän ilmaisi asian :) Eli tässä tehtiin kaikenmaailman psykologiset testit ja tulos oli tämä. Ei motivoi rahojaan tuonne pistää....

    • äärimmäisin totuus

      eipä se kusireikä ole silmäätekevällä sen kummempi. Sehän se totuuden nimissä aina kuitenkin näitten deittailujen päämäärä on. vaikka sitä miten yritettäisiin peitellä niin näin se on.

    • SolitaryMan1977

      Kyllä se on vaan niin, että miehen ei kannata kirjautua MILLEKÄÄN deittisivustoille koskaan. On se jo todettu satoja kertoja, että mies EI KOSKAAN SAA yhteydenottoja naisilta. Joten nämä deittisivustot ovat YHTÄ TYHJÄN kanssa. TÄYSIN TURHAA. Jokainen mies kun tajuaisi tämän, niin ehkä naisetkin alkaisivat tekemään enemmän aloitteita tosielämässä. Jos kerran halutaan olla NIIN tasa-arvoisia, niin naisetkin tekemään aloitteita sitten heti!

      Ei mulla muuta.

      • en liity enää jäsene

        Tässä juuri odottelen ko. firmalta vastausta kolmeen lähettämääni yhteydenottopyyntöön.
        Erehdyin kokeilemaan jotain Premium-jäsenyyttää (muuten et näe edes viestejä), jota mainostettiin 12 e ja risat/kk. Kun olin antanut veloitustiedot, kortiltani lähti samantien 178 euroa. Palvelulla on 14 vrk:n peruutusoikeus ja juridisesti firman pitää palauttaa rahani ja poistaa maksullinen jäsenyyteni.

        Mielenkiintoista katsoa, vastaavatko he lainkaan. Jos eivät, teen normaalit tässä tapauksessa vaadittavat toimenpiteet, eli rikosilmoitus korttireklamaatiota varten, sen jälkeen korttiveloituksen peruminen ja yhteys kuluttaja-asiamieheen. Onneksi olen itse perillä lakipykälistä ja toimintamalleista, enkä arkaile viedä asiaa loppuun saakka lainkaan. Ja jos firma ei vastaa, on mukavaa myös teetättää aiheesta juttu mediaan.

        On käsittämätöntä, miten näillä deittipalveluilla on aina rahastajien leima, ja maksuissa, ehdoissa ja jäsenyydessä epäselvyyksiä ja porsaanreikiä.

        No, 14 vrk on 14 vrk enkä aio käyttää maksulliseen jäsenyyteen liittyviä lisäpalveluja, vaikka jostain syystä saan ko. firmasta parinkymmenen mailin päivätahdilla spämmiä, ja juuri sellaisia tiisereitä, että ne houkuttavat kirjautumaan sisään ja käyttämään palvelun maksullista osaa.

        Varokaa.


      • Natsiajalleko "elit"

        SolitaryMan1977 on 100% oikeassa. Firma mainostaa ilmaista liittymistä - ei koskaan sitä, että mitään ei saa ilmaiseksi. Eikä sen puoleen saa vaikka maksaisi. Tuhansia voi rekisteröityä, mutta kukaan järjissä oleva ei maksa sinne sentin senttiä! Sillä totuushan on se, että firma mainostaa, että heillä on tuhansia ehdokkaita, mutta niistä vain pieni prosentti maksaa päästäkseen yrittämään kumppaniehdokasta - jota ei sitten tule.
        Tätä voitte kokeilla monella saitilla kyllä ilmaiseksi, kuten minä. Olen tehnyt ns. maksuttomia klikkauksia kiinnostaville - heistä sadoista vain yksi vastasi olevansa kiinnostunut - hän oli minua hyvin paljon vanhempi eläkkeellä oleva nainen.
        ÄLKÄÄ ANTAKO HUIPUTTAA ITSEÄNNE MAKSAMALLA - Ilmaisiakin etsintäpaikkoja on. Joka Skype mainostaa tätä ja ...mitä sitten...sitten tulee rahastus!! Mitään takeita ei ole, että saatte koskaa rahoille vastinetta...ja yksi on varma, että RAHOJA ETTE SAA TAKAISIN!
        Heillä on vielä pirullinen konsti tehdä maksuistanne pitkäkestoisia automaattiveloituksia - älkää koskaa erehtykö näihin! Minä inhoan yli kaiken kaikkea suora- ja automaativeloitusta.


      • oklkhnln
        Natsiajalleko "elit" kirjoitti:

        SolitaryMan1977 on 100% oikeassa. Firma mainostaa ilmaista liittymistä - ei koskaan sitä, että mitään ei saa ilmaiseksi. Eikä sen puoleen saa vaikka maksaisi. Tuhansia voi rekisteröityä, mutta kukaan järjissä oleva ei maksa sinne sentin senttiä! Sillä totuushan on se, että firma mainostaa, että heillä on tuhansia ehdokkaita, mutta niistä vain pieni prosentti maksaa päästäkseen yrittämään kumppaniehdokasta - jota ei sitten tule.
        Tätä voitte kokeilla monella saitilla kyllä ilmaiseksi, kuten minä. Olen tehnyt ns. maksuttomia klikkauksia kiinnostaville - heistä sadoista vain yksi vastasi olevansa kiinnostunut - hän oli minua hyvin paljon vanhempi eläkkeellä oleva nainen.
        ÄLKÄÄ ANTAKO HUIPUTTAA ITSEÄNNE MAKSAMALLA - Ilmaisiakin etsintäpaikkoja on. Joka Skype mainostaa tätä ja ...mitä sitten...sitten tulee rahastus!! Mitään takeita ei ole, että saatte koskaa rahoille vastinetta...ja yksi on varma, että RAHOJA ETTE SAA TAKAISIN!
        Heillä on vielä pirullinen konsti tehdä maksuistanne pitkäkestoisia automaattiveloituksia - älkää koskaa erehtykö näihin! Minä inhoan yli kaiken kaikkea suora- ja automaativeloitusta.

        Kyllä tuollaiset rahat saadaan takaisin. Kukaan ei esim. voi varastaa rahaa luottokortiltani ilman suostumustani, se on selvä kuin pläkki ja muussa tapauksessa teen korttipuolelle vain ilmoituksen (poliisin kautta), että luottokorttitietojani on väärinkäytetty ja minulta huijattu rahaa.

        Onneksi olen itse pankissa duunissa, niin hoitelen helposti kusetuslafkojen veloitusyritykset ja samalla ilmoitan riskienhallintaan touhusta. Loppuu yleensä aika nopeasti se rahastus :D.


      • lukutaito
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Tässä juuri odottelen ko. firmalta vastausta kolmeen lähettämääni yhteydenottopyyntöön.
        Erehdyin kokeilemaan jotain Premium-jäsenyyttää (muuten et näe edes viestejä), jota mainostettiin 12 e ja risat/kk. Kun olin antanut veloitustiedot, kortiltani lähti samantien 178 euroa. Palvelulla on 14 vrk:n peruutusoikeus ja juridisesti firman pitää palauttaa rahani ja poistaa maksullinen jäsenyyteni.

        Mielenkiintoista katsoa, vastaavatko he lainkaan. Jos eivät, teen normaalit tässä tapauksessa vaadittavat toimenpiteet, eli rikosilmoitus korttireklamaatiota varten, sen jälkeen korttiveloituksen peruminen ja yhteys kuluttaja-asiamieheen. Onneksi olen itse perillä lakipykälistä ja toimintamalleista, enkä arkaile viedä asiaa loppuun saakka lainkaan. Ja jos firma ei vastaa, on mukavaa myös teetättää aiheesta juttu mediaan.

        On käsittämätöntä, miten näillä deittipalveluilla on aina rahastajien leima, ja maksuissa, ehdoissa ja jäsenyydessä epäselvyyksiä ja porsaanreikiä.

        No, 14 vrk on 14 vrk enkä aio käyttää maksulliseen jäsenyyteen liittyviä lisäpalveluja, vaikka jostain syystä saan ko. firmasta parinkymmenen mailin päivätahdilla spämmiä, ja juuri sellaisia tiisereitä, että ne houkuttavat kirjautumaan sisään ja käyttämään palvelun maksullista osaa.

        Varokaa.

        Sivuilla kyllä ihan selvästi kerrotaan paljonko veloitetaan kortilta (mitä enemmän kuukausia otat, sen halvemmaksi yksittäinen kuukausi tulee) Kerrotaan myös maksaessa että koko summa veloitetaan yhdellä kertaa.

        Oli tai on se firma miten perseestä tahansa. Tällä kertaa virheen teit sinä, eikä eliittikumppanit.

        Viesteihin vastaavat nopeasti, 1-2 päivän viiveellä, joten toivottavasti saat rahasi nopeasti takaisin, ja eliittikumppaneiden sivuilta poistuu nopeasti kaltaisesi ääliö!!


      • just joo....
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Tässä juuri odottelen ko. firmalta vastausta kolmeen lähettämääni yhteydenottopyyntöön.
        Erehdyin kokeilemaan jotain Premium-jäsenyyttää (muuten et näe edes viestejä), jota mainostettiin 12 e ja risat/kk. Kun olin antanut veloitustiedot, kortiltani lähti samantien 178 euroa. Palvelulla on 14 vrk:n peruutusoikeus ja juridisesti firman pitää palauttaa rahani ja poistaa maksullinen jäsenyyteni.

        Mielenkiintoista katsoa, vastaavatko he lainkaan. Jos eivät, teen normaalit tässä tapauksessa vaadittavat toimenpiteet, eli rikosilmoitus korttireklamaatiota varten, sen jälkeen korttiveloituksen peruminen ja yhteys kuluttaja-asiamieheen. Onneksi olen itse perillä lakipykälistä ja toimintamalleista, enkä arkaile viedä asiaa loppuun saakka lainkaan. Ja jos firma ei vastaa, on mukavaa myös teetättää aiheesta juttu mediaan.

        On käsittämätöntä, miten näillä deittipalveluilla on aina rahastajien leima, ja maksuissa, ehdoissa ja jäsenyydessä epäselvyyksiä ja porsaanreikiä.

        No, 14 vrk on 14 vrk enkä aio käyttää maksulliseen jäsenyyteen liittyviä lisäpalveluja, vaikka jostain syystä saan ko. firmasta parinkymmenen mailin päivätahdilla spämmiä, ja juuri sellaisia tiisereitä, että ne houkuttavat kirjautumaan sisään ja käyttämään palvelun maksullista osaa.

        Varokaa.

        hei täälä kans yx hölmö höynäytetty...saitko koskaan rahoja takas jos niin miten ...että sit sapettaa ja lujaa !!!!


    • Natsien mainosko?

      Kyllä on mennyt sairaaksi mainostaminen. Mikä eliittimies ja nainen tuolla kehtaa edes näyttää naamaansa.
      Tämä on kuin natsiSaksan rodunjalostusoppia. Minä olen eliittiä, te muut roskasakkia!!
      Tässä on niin moraalitonta mainosta, että menee joka iikka meidän piirissä punaiseksi vihasta!!

    • hyvä juttu

      Mitä vikaa rodunjalostuksessa on? Jos rodunjalostuksne maine hieman kärsi natsien toiminnan seuraukse, ei se tarkoita sitä etteikö hommassa olisi paljon järkeä.

    • Lepo lepo lehmäni...

      kyllä aika sairas nimi on keksitty firmalle. Suomessa voidaan mennä vaikka kuinka pitkälle eikä kansa älähdä! Omituista!

      Käynkö minä Lannanluoja Lahdesta navetan perältä eliittikaveriksi??

    • terttu-täti

      Olen kirjautunut ja maksanut kuukaudesta 24,90. Sivusto on huuhaata. he mainostavat: Korkeatasoista kumppaninhakua.
      Ei siis korkeatasoisia kumppaneita, mutta niin sitä luetaan. siellä on kirurgia, lääkäriä, johtajaa joka lähtöön. kukaan ei vastaa mihinkään, eikä niiden profiilin perusteella voi sanoa mitään, koska sivusto antaa kaikki sanatkin suuhun.
      Minulle on tarjolla eläkeläisiä, työttömiä ja duunareita joka lähtöön kuin myös noita johtajia, lääkäreitä, toimitusjohtajia jne.
      Itse siellä ei voi hake amitään, akikki annetaan valmiina pakettina.
      reklamaatioihin vastaavat inttäen, että eipäs tää ole näin, vaikka onkin. sivusto on hidas, toimii kuin vuoden 80 commondore 64 (vaikken niistä mitään tiedäkään)

      Luulen että moni maksaa tuosta, kun kirjauttu ilmaiseksi ja saa viestin, jonka teksti on sumennettu: uteliausuus herää. sitten maksaa: viesti on diipadaapaa.
      siellä lähetellään hymyjä: harva niihin vastaa. kysymyksiä: sivuto laatii ne. harva niihinkään vastaa.
      Miehet on aurinkolasien takana piilossa ja valtaosalla on kuva josta ei saa mitään tolkkua, minkä näkönen juippi siellä on.
      naisista en tiedä kun en niitä etsi.
      kusetuksena pidän sitä. pari ihan kivaa ihmistä on sitä kautta ollut kommunikoinnissa, mutta saa ny nähä. muitakin sivuja käyttämällä olis pari löytynyt.
      en suosittele kenellekään, ellei sitten halua käyttä aikaa, kun sivusto lataa, kun on lähettänyt hymyn johon ei kukaan vastaa. sen verran elitistä on, ettei vastata. :D

      • en liity enää jäsene

        Onko sinulle jopa vastattu reklamaatioon? Minulle eivät ole vastanneet mitään, olen tosiaan jo kolmesti vaatinut rahojani takaisin. Otin yhteyttä juuri kuluttajaneuvontaan. .


      • en liity enää jäsene
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Onko sinulle jopa vastattu reklamaatioon? Minulle eivät ole vastanneet mitään, olen tosiaan jo kolmesti vaatinut rahojani takaisin. Otin yhteyttä juuri kuluttajaneuvontaan. .

        Tänään sain itse vastauksen ja maksun/jäsenyyden peruutus onnistui täysin mutkattomasti. Tässä suhteessa olen tyytyväinen, joskin jouduin aika lailla jähistelemään aspaa.


      • Sitä elliittiä;)
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Tänään sain itse vastauksen ja maksun/jäsenyyden peruutus onnistui täysin mutkattomasti. Tässä suhteessa olen tyytyväinen, joskin jouduin aika lailla jähistelemään aspaa.

        Hei,
        tein reklamaation toiminnasta kuluttajavirastoon, tutkivat nyt Eliittikumppaneiden toimintaa, hyvä !
        Eivät vastaa meileihin enkä saa itseäni irtisanotuksi, profiilini luojan kiitos sain poistettua!!!
        Miten sait rahasi takaisin? Huomasin tehneeni erehdyksen jo samanapäivänä. Ihan humpuukia koko touhu.
        Kyllä sitä "elittiiä" löytyy vaikka golfviherilöiltä tai Tahkon rinteitlä;)
        Vastaatko jos näet meilini, kiitos !


      • Ei eliittiä enää
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Onko sinulle jopa vastattu reklamaatioon? Minulle eivät ole vastanneet mitään, olen tosiaan jo kolmesti vaatinut rahojani takaisin. Otin yhteyttä juuri kuluttajaneuvontaan. .

        "ELIITTIKUMPPANIN HAUTAJAISET"

        Kyllä minullekin vastattiin reklamaatioon 1-2pvä viiveellä tosin. Yhteyttä otin yhteydenottosivun kautta, jossa valitaan reklamaation/yhteydenoton otsikko. Tällaiseen viesttiin vastattiin tosiaan nopeasti ja asiallisesti. Pelkkään sähköpostiin en koskaan saanut vastausta.

        Eilen vietin eliittikumppanin "hautajaiset"... ja jatkan elämää yhtä kokemusta rikkaampana. Ei ollut mikään huippukokemus tosiaan, mutta virheistään oppii.

        Elämänkumppania en löytänyt ja Itselle jäi käteen kahdet ihan ok treffit ja 3 uutta ystävää.

        http://kolkytviis.blogspot.fi/


      • just joo....
        en liity enää jäsene kirjoitti:

        Tänään sain itse vastauksen ja maksun/jäsenyyden peruutus onnistui täysin mutkattomasti. Tässä suhteessa olen tyytyväinen, joskin jouduin aika lailla jähistelemään aspaa.

        miten onnistuit ?? apuaaaa...ottaa niin kupoliin !!!!


    • eliitti1
    • tuire 34

      Ihan höplästä vedettäviä ovat ihmiset jotka tollaseen liittyy. Näkee jo tyhmempiki että rahat pois vaan meininki. Tuskin kukaan kirurgi tms. hakee seuraa nettipalstalla, tunkua on ihan tarpeeks muutenki. Täysin tekastu juttu, en ihmetele yhtään noita luottokortti velotuksia. Ihan samalta haiskahtaa kun aikoinaan jotkut luontaistuotteiden markkinoinnit, muka ilmainen näytepakkaus, mutta tulikin kohta hirvee lasku ja vuoden jäsenyys.

    • urftu

      Aika erikoinen sivusto tuo eliittikumppani.
      Rekisteröidyin niin vastauksia ym tuli paljon, mutta, niitä ei pysty lukemaan jos ei maksa premium jäsenyyttä!
      Edes valokuvia ei näe.
      Eli täysin turha mennä sivuille jos ei halua maksaa tyyliin 20-30e/kk..joka täysin naurettava hinta.

      • Wehrmacht.

        On viisasta olla maksamatta, sillä eivät nuo muutkaan 99% ole maksaneet. Minusta näissä on monenlaista kikkailua saada ihmiset maksamaan vaikka edes vähän, jotta saadaan suoraveloitus tilille. Sitä ei koskaan pitäisi tehdä.
        20-30 euroa kuukaudessa on sikahinta, koska se ei todella takaa, että saat rahoillesi vastinetta. Se mitä saat on menetetty raha ja hukattu aika.
        Parempi on löytää ystävä työelämästä, lähipiiristä, tutuista, ylipäänsä mistä tahansa muualta. Chat on sitä paitsi monesti ilmaista ja sieltä löysin todella mukavan ulkolaisen ystävän, joka toi elämään todella uutta eloa.


    • kkjfchif

      esim jenkeissä tuollaiset sivut toimivat jopa kohtalaisesti. Maksetaan oman tason mukaisesti. jos palvelu on sinulle hyvä, voi sieltä löytyä samalainen puoliso. yksinkertaista.

    • mies 39

      Kirjanoppineita tai ei (mitä luultavammin ei), itse kierrän tuollaiset paikat kaukaa. Kyllä se homma vain on niin, että korkeatasoisuus on suhteellinen käsite, ja mainosmielessä katteettomasti voi toki väittää kaikenlaista, kun ei ole todellista faktapohjaa johon verrata.

      Toki epävoivoisille ja seksiseuran etsijöille Eliittikumppani on varmaan uusi ja hyvä paikka, kun alkaa olemassa olevat palvelut tökkimään.

    • kolmekymppinen pimu

      Kyllähän tuo sivusto rahastukselta kuullostaa. Ikävä kuulla, ettei jengi ole saanut rahojaan takaisin. Aika suolainen hinta moisesta.

      Toisaalta ymmärrän sivuston pointin, mutta ehkäpä jo palvelun nimikin aiheuttaa jyrkkiä reaktioita ihmisissä. Enpä kyllä keksi, mikä nimi voisi olla vähemmän provosoiva. Korkeasti koulutettujen ihmisten ystävyyspiiri?

      Löytyyhän sitä niin erilaisia ihmisiä, huolimatta taustasta tai koulutuksesta, ettei sen kannata olla kriteeri numero yksi kumppanin haussa. Mutta vaikuttaahan se toki, mitä ihminen elääkseen tekee.

      Samaa mieltä olen nimimerkin "mies32" kanssa, että turha amisten on menestyviä vihata. Jos oma koulutustaso häiritsee, pitää asialle tehdä jotain. Eikä liioin "eliitti" saa yleistää amiksia tyhmiksi. Mutta erimieltä olen siitä, että suomalainen mies lähestyisi naista muualla kuin baarissa. Mutta onhan se vaikeaa, eihän sitä voi tietää onko joku vastaan tulija edes sinkku.

      Itse olen joskus tätä Suomi24:n treffipalstaa käyttänyt, mutta eipä se ole suhdetta poikinut.

    • ...

      Elättikumppani :P

      • paska kuski

        hei. Olen 32w auton kuljettaja (rekka kortti on). Ajan lokaautoa. Tienaan hyvin oma rivari on. Pitääkö eliitti kumppaniin olla visa kortti? Haluaisin syvällisen naisen.


      • nainen4

        Voiskohan joku tehdä älykumppani sivuston?


    • MUUT ROSKASAKKIA??

      Sairasta mainontaa. Minä olen eliittiä, muut ovat roskasakkia...eikö se ole vähän tätä mitä mainos haluaa sanoa.

    • Epäluuloinen eliisti

      Luulen, että vain harvat palveluun rekisteröityneet ovat oikeasti tavoitettavissa. Mainos houkuttelee rekisteröitymään ilmaiseksi.

      Miten käy, ellei maksa?
      Saako sellaiseen ihmiseen yhteyttä?

      Jos ihminen haluaa käydä vain kurkistamassa palvelua, antaako hän sinne oikeat tietonsa?

    • Oikea eliitti

      kiertää tuollaiset palvelut kaukaa. Oikea eliitti ei sitä paitsi koskaan kutsuisi itseään eliitiksi, koska se olisi moukkamaista ilmentäisi nousukasmaisuutta.

    • n.k1

      Näin mainoksen telkkarissa, mielenkiintoni heräsi, menin ja vastasin 100 kysymykseen ja profiilini tarkastettiin, todettiin luotettavaksi (en tiedä millä tavoin he sen selvittävät) ja sen jälkeen olin palstalla, mutta...

      Sain heti alkuun n. 10 kumppani ehdotusta, mutta jotta olisin nähnyt heidän kuvansa tai ottaa yhteyttä heihin, olisi pitänyt maksaa joko 1kk/ 6kk tai 1vuoden jäsenyyden.

      En ole koskaan liittynyt yhteenkään deittipalstaan eikä ne ole minua erityisemmin kiinnostaneet. Erosin pitkästä parisuhteesta, olen keski-ikäinen nainen joka ei käy kapakoissa, päätin tv-mainonnan uhrina kokeilla.

      Uteliaisuuttani ostin kuukauden jäsenyyden 25€. Kiinnosti todellakin minkälaisia samanhenkisiä ihmisiä kun itse olen, tietokone löytää ja minulle tarjoaa.

      Olin laittanut omat toiveeni; etsin miestä joka on täysin tupakoimaton (minulla astma ja tupakan haju kaikista pahin), asuu 100 km säteellä (itse asun uudellamaalla), en halua/ saa (ikäni puolesta) lapsia, ikäiseni mies tai hieman alle, itseäni pidemmät miehet (olen pitkä nainen) ja tulotasoksi laitoin että se on minulle tärkeää.
      Minulle riittävä tulotaso merkitsee sitä että voi harrastaa, matkustella, tehdä ja nauttia elämästä ilman jatkuvaa eurojen laskemista tai että olisi toisen elätettävävänä, jota joskus muinoin olen saanut kokea.
      Itse en ole akateemisesti koulutettu enkä hyvätuloinen, mutta voin elää mukavasti ja matkustellakin ilman jatkuvaa huolta rahojen riittävyydestä.

      Sain kuukauden aikana n.100 ehdokasta. Suurin osa tupakoi useamman kerran päivässä, useammat miehet olivat paljon lyhyempiä kuin itse olen, jotkut toivoivat lasta ja ikätoive ei vastannut toiveitani. Samoin etäisyys oli huomattava jopa Oulun seutu.

      Osa ehdokkaista haki salasuhdetta, muutama provo viesti tuli ja muutama kirjoitusvirheitä täynnä oleva yksityisviesti sairauseläkkeellä tai työttömältä olevalta vanhemmalta itseäni huomattavsti lyhyemmältä mieheltä.Olipa eräs ulkomaalaistaustainen mieskin joka jo ensimmäisessä yksityisviestissä vannoi rakkauttaan.

      Muutama henkilö jopa kiinnosti, heiltä ei koskaan tullut vastausta viestiini.

      Kuukauden jälkeen olin edelleen vakuuttunut siitä ettei deittipalstat ole minua varten. Huomasin eri deittipalstojen mainoskuvissa olevan tuttuja kasvoja eliittikumppani palstalta tuli olo että ihan hyvä juttu että otin vain ja ainoastaan kuukauden jäsenyyden.

      Tiedän ihmisiä jotka ovat löytäneet toisensa tällaisten palstojen kautta. Hyvä niin ja toivotan heille vilpittömästi onnea!

      • Tango & Cash

        Olet keski-ikäinen nainen. Tuossa alla selvitän seikkaperäisesti miksi sinunkaltaistesi naisten tulisi etsiä kumppania mummotunnelista eikä tällaisen palvelun kautta.

        Eliittimies ei ota vanhaa naista, koska hänen ei tarvitse niin tehdä.


    • Seluliittikumppani

      Taitaa kuitenkin olla lähempänä totuutta tälläkin foorumilla.

    • Enkö ole eliittiä
      • Milis11

        Osuva video. :)

        En suosittele Eliittikumppani-palvelua KENELLEKÄÄN. Liityin hetken mielijohteesta ja asiaa sen enempää ajattelematta jäseneksi, mutta homma rupesi epäilyttämään kun tajusin, että en saa tietojani pois sieltä. Luin myös muiden maiden ihmisten kokemuksia ko. yrityksestä (aika monessa maassa se tunnetaan nimellä eDarling), ja epäilykset vain vahvistuivat. Viikon meilipommituksen jälkeen sain vihdoin profiilini poistetuksi ja sopimuksen irtisanottua. Viikko on kertakaikkiaan törkeän pitkä aika palvelulle, johon liittyminen käy käden käänteessä ja joka ei ole halvimmasta päästä... No, pääsinpähän siitä eroon ja opinkin jotain.


    • huu11

      Samanlainen on match.com. En suostu maksamaan siitä, että löydän kumppanin.

      Koitin saada sinne email-osoitettani näkyviin, jotta minulle voisi lähettää viestejä. Ylläpito poisti sen. Jos tiedätte, niin siellähän ei voi tehdä maksutta muuta kuin katsella ja päivittää omaa profiiliansa. Kaikki muu maksaa.

      Summa summarum: kaikessa taustalla on vain ja ainoastaan jonkun toisen rikastuminen ja sinun köyhtyminen ;) Ei ole kyse varattomuudesta, mutta en vain halua itse maksaa siitä, että voin lähettää viestejä jollekulle tai tutustua ihmiseen..

    • Veksi.

      Joku uusnatsien tai KGB:n uuskerhoko tämä pitäisi olla. Sairas keksintö sitten atomipommin!

    • TUOHTUNUT ja PETTYNY

      Heissan,

      päivän testaus ja ISO MOKA!
      Täyttä soopaa, sekä tarjolla ns. peruserkkejä...ei millään pahalla. EI KANNATA MISSÄÄN TAPAUKSESSAA LIITTYÄ, jos etsii ns. fiksumpaa seuraa itselleen. Taaskin ei millään pahalla. Myöskään tallennustiedot eivät päde eikä viesteihin vastata. Päätoiminta Saksassa.
      Petyin, koska mainos lupaa ihan jotain muuta !
      Nyt otettava yhteys Kuluttajaneuvojaan vaikka hekin varmasti täynnä samankaltaisia ongelmia.
      Luotan itseni tästä lähtIen siihen perinteiseen ja luotettavampaan tapaan löytää MIES!
      Nimim.

    • surunveri

      Rekisteröidyin palveluun mutta käytännössä sitä ei voinut käyttää maksamatta jotain maksua, niin ei varsinaisesti päässyt testaamaan minkälainen se oli. Poistin tilini sittemmin. Ihan mielenkiintoisia monivalinta kysymyksiä tosin oli, mutta ne vaikuttivat englanninkielisestä vastaavasta huonosti käännetyiltä.

    • voiko eliittikumppaniin mennä ''persaukinen opiskelija etsii komeaa hyvätuloista miestä'' -asenteella?

      toisaalta mitä ny muutaman kommentin lukasin tosta palvelun alotusmaksusta niin se varmaan karsii jo osan ''heikommasta aineksesta''.. -ainakin minut.

      toisaalta emmää kyllä muutenkaan tajua nettideittailua.

      • ikhik

        Jos on opiskelija hyvällä alalla, ja hakee puolisoa pitkällä tähtäimellä, niin saattaa hyvätuloisesta löytyä hyvin tasa-arvoinen kumppani. Vertauksesi siksi ontui. Mutta jos amk-parturi linjan joskus käynyt pitkäaikaistyötön hakee varakasta ja edustavaa miestä, niin voidaan miettiä että miksi...;)


    • dfbfgnfmg

      Mainoksessa ei varmastikaan ollut tyypit oikealla nimellään ja ammatillaan, joten kuvannee palvelua melko hyvin... Kulisseissa pyöriviä valehtelijoita. "Jo vain, minähän olen miljoonan vuodessa tienaava neurospesialisti" ja todellisuudessa siellä naputtelee joku työtön Reino verkkopaidassa, joka hassaa työttömyysrahansa tähän eliittipalveluun.

    • Shark Mac

      Hehheh! Naisten kommenteista päätellen eliittikumppani-sivusto tekee juuri sen mitä pitääkin. Eli karsii persaukiset nipottajanaiset pois.

    • paskamaailma1

      Tällaista se on nykySuomessa. Rahalla saa ja autolla pääsee. Millään ei oo mitään väliä ja hällä väliä. Rahat pois tyhmiltä. Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!

      Ja todellakin on kokoomuslaista oikeisto ajattelua, tällaset eliittikumppanit. On sitä rodunjalostamista harjoitettu Suomessa, jo ennen sotia.

    • Eipä ole kummoinen..

      Uteliaana sinkkuna ajattelin kokeilla tuota sivustoa, lähinnä kiinnosti tuo persoonallisuuskysely, joka olisi kaiken pohjana. Nyt olen pari kuukautta kokeillut, enkä maksa enää tällaisesta. Mielestäni sivusto sopii erinomaisesti sellaisille naisille/miehille, jotka hakevat jonkinlaista "edustuskumppania". Miehet, joita sivusto on arponut itselleni tarjolle ovat kyllä olleet ilmeisen koulutettuja, mikä olisi monelta osin ihan plussaa, mutta porukka on ollut lähinnä pelkkiä johtajia ja päällikköjä kaupan ja tekniikan alalta.

      Vaikuttaa (ja nyt aivan tarkoituksella kärjistän!) siltä, että kaikki harrastavat lähinnä "golfia, tennistä, purjehdusta ja laskettelua, sekä käyvät kuntosalilla" ja kaikille tärkeätä on oma työ, urheilu ja menestyminen. Tämän lisäksi valtaosa on ilmeisen superaktiivisia ja supersosiaalisia jatkuvasti erilaisissa tapahtumissa viihtyviä, kodin siisteydestä ja edustuskelpoisuudesta tarkkoja ja muutenkin suunnitelmallisia superihmisiä.

      Itse olen (korkeasti koulutettu kylläkin!) tavallinen ja rauhallinen, optimistinen ja lapsenmielinen, kotona ja luonnossa viihtyvä kolmen lapsen yksinhuoltaja, joka ei lainkaan välitä shoppailusta enkä muutenkaan siitä miltä asiat ulospäin näyttävät. En ole itseäni tälläävä, en meikkaa tai seuraa muotia. Asun vuokrakerrostalossa, materia ei ole minulle tärkeätä, ei myöskään tulotaso, kun vain peruselämiseen riittää. Harrastukseni ovat ns. ilmaisia, luonnossa liikkumista, telkkarin katselua, lukemista yms. Olen ehkä hieman boheemikin humanisti, monessa suhteen luomuihminen (vaikka omistankin kymmenen vuotta vanhan auton) ja esim matkoilla pidän historiaan ja kulttuuriin tutustumisesta. Pidän yksinkertaisesta arjesta, en ole työssäni kunnianhimoinen, en ole varakas tai hyvätuloinen, kotini ei ole erityisen siisti ja järjestyksessä, nautin aamunukkumisesta ja laiskottelusta, ja minulla on vain muutama oikein läheinen ystävä. Lapsilleni, ystävilleni ja läheisilleni olen takuulla luotettava ja heistä välittävä ihminen, koska ihmissuhteet ovat arvomaailmassani ykkössijalla.

      Itseni kaltaisia miehiä tai itseni kaltaisista "arkisen vaatimattomista" naisista kiinnostuvia EI TUOLTA SIVUSTOLTA löydä, sen olen nopeasti hahmottanut. Suosittelisin sivustoa lähinnä "ruotsin miljonääriäidit" -tyylisestä elämästä haaveileville naisille. Ilmeisen rahakkaan ja "edustavan" miehen sieltä voisi löytää, mutta arvomaailmani hänen kanssaan tuskin kohtaisi. Poikkeus voisi vahvistaa säännön tässäkin, mutta vielä ei sellaista poikkeusta sivustolla ole näkynyt. Ei sivusto silti mielestäni ole täysin huuhaata, se varmasti toimii joidenkin osalta mainiosti. Toivottavasti tästä on jotain apua niille naisille, jotka miettivät sivuston sopivuutta itselleen...

      • Arkisempi mies

        Itsestä taas tuntuu, että siellä seuraa hakevat vain yläluokkaiset naiset. Muutama "jalat maassa"-tyyppi on tullut vastaan ja on vaihdettu viestejä ja parin kanssa on tavattukin, mutta se on vain murto-osa ehdotuksista. Pitäisi juurikin harrastaa golfia tms., olen kyllä kokeillut mutta ei ollut mun juttu. Koulutustaustaa löytyy kyllä minultakin, mutta "suihkuseurapiireihin" mua ei saa lähtemään. Pitäisiköhän perustaa jokin "ei-niin-eliitti-kumppani"-sivusto ei-niin-eliitille-väelle, jos vaikka seuraa löytyisi helpommin meille tavallisille...


      • mukana ollut

        Olen itsekin ollut tällä palstalla nyt 3 kk ja se loppui tähän. Olen aktiivi urheiluja, 2 lapsen äiti ja kokemusta nähnyt nainen. Olen 48 -vuotias ja erittäin nuorekas ja etsinkin itselleni kumppania sieltä jonka kanssa olisin voinut viettää laatuaikaa. Lähes kaikki miehet jotka siellä kirjoittelee on ensimmäinen sana "urheilullinen", no kun kuva tulee on valokuva ihmisestä kaikkea muuta kuin urheilullinen. En ymmärrä miksi ihminen viitsii kirjoittaa sellaista mitä ei itse asiassa ole. Olen myös tavannut sellaisia,joiden kohdalla ei ole mitään totta mitä he kirjoittavat. Itse harrastan urheilua 5 pv. viikossa ja toivoin löytäväni kumppanin, joka olisi myös harrastanut jotain samaa mitä itse.
        Lisäksi ne kumppanit jotka kone lähettää kuvan kera ovat olleet ikäisiä 47-62 v!!!!!!! Olen yrittänyt tästä kirjoittaa toimitukseen kolme kertaa, että korjaisivat tämän mutta mihen kirjoitat kun ei ole mitään paikkaa mihen voit laittaa reklamaation. Eli asialle ei ole tehty mitään. En todellakaan ole etsinyt itselleni mitään eläkeläistä tai vastaavaa vaan vain tavallista urheilusta pitävää suomalasta miestä, mitä en sitten koskaan löytänyt. Mitä tulee johtajiin jne... niin tavallisia tallaajia sieltä löytyy myös. Vain sivuston ja tv mainoksien vuoksi on nämä niin sanottuna "johtajat" yksityis yrittäjät juuri hakeutunut sinne. Ja kuten sanoit se toimii varmasti joidenkin osalta mutta valitettavasti minä en ainakaan löytänyt sitä sielujen kumppania.


    • kus kus

      Näyttää ainakin jostain mainosrahoja pumpatun tolloilta, että tv tulvii näitä ns. eliittikumppanimainoksia - ei siis huolita mitään pas..asakkia meidän kumppanihakuun!!! SAIRASTA JOS MIKÄ! Ja kaheleita riittää rahoittamaan näitä kusettajia!!

    • amanda fin

      Spotifissa tän mainoksen ikkunassa kun ruksaa punaista sulje ikkuna ... niin yllätys yllätys ohjaakin ko. deittipalvelun sivulle. Inhoan tällaista valehtelumentaliteettiin pohjautuvaa markkinointia ... ja kierrän kaukaa.

    • Tango & Cash

      Tällaisen palvelun ongelma on lähtökohtaisesti se, että naisille eliittimies tarkoittaa menestynyttä miestä, jolla on varallisuutta ja statusta. Miehelle vastaavasti eliittinainen on kaunis, seksikäs ja naisellinen ja nuori. Ei mies anna mitään arvoa millekään kurttuiselle hotellin johtajalle, naiset taas puolestaan kyllä arvostavat kirurgia.

      Miehet eivät siis löydä palvelusta sitä mitä haluavat.

    • Pate8

      Aivan samanlaista sontaa kun kuin kaikki muutkin deittipalstat. Epätoivosia eronneita ja karanneita täys. Kuin eräs mainitsi et deittipalstat ovat säälittäviä elämäänkyllästyneitä varten. Kyl tuol eläväs elämäs vaan näkee sen henkilön siinä ja heti. Noihin palstoihin mahtuu jos jonkinnäköistä huijaria. Pelkkää rahastusta koko pullshit.

    • elistinen

      No mitä muitten palstojen kautta olen treffaillut, niin jossain vaiheessa saa pyydellä anteeksi omaa ammattiaan. Tuolla sen voi sanoa rehellisesti profiilissaan.

      Eikä ole haitaksi, jos Siwan kassat, pakkaamon työntekijät tai kaikenlaiset elämäntapaintiaanit eivät vaivaudu tuolle palstalle, koska sellaisen kanssa mulla ei synkkaisi missään tapauksessa.

      Sitäpaitsi tämä formaatti jotenkin pakottaa myös naisten olemaan aktiivisia.

      Treffaillut olen ja treffit ovat onnistuneet paremmin kuin muitten palstojen kautta.

      Tavallisten näköisten, rumien tai lihavien ilmoituksiin vastaillaan harvakseltaan joka palstalla, mitä tuota ruikuttamaan, vaan senkun katsoa peiliin vaan.

    • Ikusinkku

      Kirjauduin itsekin sisään. Taustatietojen selvittäminen oli epäilyttävää ja jopa naurettavaa. Kaikenlaisia hölmöjä kysymyksiä, joiden avulla ei kyllä pysty antamaan itsestään minkäänlaista realistista kuvaa. Mainostetaan ilmaiseksi, mutta käyttämään sitä pääsee vain maksamalla. Olen kokeillut monet treffipalstat...Enkä usko niiden toimivan, liian paljon vaivaa hyötyyn nähden. Taaplaan sitten itsekseni, vaikka sittarin sinkkukori kädessäni :-)

    • Hah, mitä paskaa

      Ymmärsin kyllä rekisteröityessä ettei ilmaisella perusjäsenyydellä voi esim. nähdä muiden kuvia, mutta ettei voi edes lukea itselle lähetettyjä viestejä eikä nähdä kommentoijien profiileja, kamoon!! Parin viikon kokemuksen perusteella sanoisin, että tämä on selkeästi tarkoitettu jotenkin vajaille ihmisille. Siellä siis valitaan valmiista listasta jollekin henkilölle lähetettävät 5 kysymystä, joihin on annettu valmiit rasti ruutuun -vaihtoehdot, ja sit ootellaan että voi miten jännää, mitähän se vastaa, tää varmaan kertoo tosi paljon tosta ihmisestä. Eikä tosiaan voi perusjäsenenä nähdä että mitä muut vastaa niihin kysymyksiin joita ite laittaa.

      Eli ehkä lähinnä autistit on tässä kohderyhmänä? Itselle hiukka sopimaton palvelu, enkä aio ottaa enempi selvää maksamalla tuota törkyhintaista jäsenyyttä. Ja sekin vtuttaa kun joka jeesuksen kerta sisään kirjautuessaan pitää erikseen vahvistaa, että ei kiitos, en tänäänkään halua maksaa paskasta palvelustanne.

      Kiitokset niille muutamalle jotka ovat osoittaneet kiinnostusta yritämällä lähettää viestejä, mutta nyt riitti, meikätytön profiili lähtee. Jos tulee ikävä, niin ettikää samoilla spekseillä suomi24:stä :).

      • Ilmeisesti vajaa?

        Testaan juuri kuukauden ajan ja ihan ok palvelulta tuntuu. Toki joukossa on omasta mielestään "eliittiin" kuuluvia naisia isolla E:llä nenä pystyssä, mutta onneksi palvelussa on myös kätevä ja toimiva Poista-nappi näitä varten. Joukosta löytyy myös jalat maassa -naisia, pari olen tavannutkin. Ainoa miinus on, että eri tutustumisvaiheessa saattaa jäädä "oma kysymysvuoro" huomaamatta, kannattaa katsoa että kumman vuoro on kysymyksiä heittää toiselle. Nämäkin pari tapaamaani ei sitä ollut huomannut (eivätkä vaikuttaneet autistisilta, ainakaan vielä), mutta asia selvisi, kun laittelin viestiä muutaman päivän päästä. Monikohan orastava tuttavuus jää sen takia siihen...


    • liisaminnaleenu

      kukahan niihin miljoonaan kysymykseen oikeesti viitsii edes vastata? ilmainen rekisteröinnin ja profiilinluonnin ajan, mutta osa toiminnoista maksaa. testasin, aivan kauhea palvelu. tuo taitaa myös olettaa kaikki heteroiksi?

      • Eero-Pekka-Jalmari

        Ilmeisesti monet jaksavat. Ja hyvähän se vaan on, että jo alkuun karsiutuu pois kaikkein malttamattomimmat ja viitsimättömimmät. Kertoo kuitenkin jo jotain ihmisestä, viitsiikö/jaksaako/tms. täytellä kaikkia kysymyksiä. Ne jotka viitsii, on ainakin aidosti liikkeellä. Taitaa olla tosiaan vaan heteroille.


    • sinkkuudestanauttiva

      Kyl se vaan niin on. Rumimmat eivät edes kehtaa kuvaansa näyttää. Työn kohdalla tyhjää eli työtön. Samaa skeidaa kuin kaikki muutkin deittisivustot. pelkkää rahastusta. Tämmösii hakeutyuu kaikki epätoivosimmat tapaukset. yhtään hyvännäköstä naista ei löydy. jos löytyy niin kyseessä on huijausyritys.

    • eliitti pelle

      Jep. Täyttä paskaa.

    • Aivot on vai aivoton

      Vielä tämä näyttää hengittävän, on vielä nuijia, jotka rahansa tänne kantavat...sääli. Luulisi, että Suomessa on fiksuja kaikki, mutta ei ole näköjään. Eikä puhe auta jos ei ole aivoja...näin olemme sen ymmärtäneet.

    • Oikeasti..

      Uskomatonta, että täällä kirjoitetaan, että duunarit ovat vain kateellisia koulutetuille jne.. Olen kouluttamaton, 16 vuotiaasta asti töitä tehnyt ja todella suurissa rahoissa nyt 28 vuotiaana, kiitos yritykseni ja muut viisaat sijoitukset. Sen lisäksi olen kuulemma todellinen kaunotar. Ja se on totta :) Kun on oma yritys ja en ole kouluttautunut (eli en istu tuolilla toimistossa kaikki päivät) pysyn myös hyvässä kunnossa, kun itse joutuu/saa kirjaimellisesti juosta paikasta toiseen hoitamassa asioita :) Kuulostaa kamalalta kun kuuntelen toisia, jotka jakavat ihmisiä koulutuksen mukaan. Ystävistäni on suurin osa koulutettuja ja osa opiskelijoita, osa juuri valmistuneita.. Lue: aina rahattomia, lainaamassa ja asuvat opiskelija asunnoissa. En todellakaan ole kateellinen. Aiempi seurustelu suhteeni oli nimenomaan hotellinjohtajan kanssa, hän meidän yhdessä ollessamme sai kyseisen pestin. Syy eroon ei ollut se, ettei olisi ollut mitään yhteistä, vaan rakastuin vain toiseen. Ymmärtäisin jos eliittikumppaneissa jaetaan rahan perusteella ihmiset, kertoisi vain siitä, että toiset eivät halua elää kenenkään siivellä tai siitä että toiset eivät ole valmiita jakamaan omaisuuttaan. Koulutuksen perusteella jako tuntuu kylmältä, varsinkin, kun nykyisellä miehelläni on koulutus ja minulla ei. Olen kerran kuullut koulutetun ihmisen sanovan kouluttamattomalle; miltä tuntuu olla pelkkä duunari? Ja nauroi päälle.. Laittaa todella miettimään kumpi olikaan se viisaampi? Valitettavasti koulutus ei tuo kaikille käytöstä.

      • I see now

        Mitäs tuossa mainoksessa on puhuttu mitään koulutuksesta? Oli muutenkin aika harhainen kirjoitus "nimenomaan hotellinjohtajan kanssa seurustelusta" :)

        Itse vastustat ihmisten lokerointia vielä samassa jutussa ja samalla hengevedolla lokeroita liki kaikki muut.

        Huoh... Tämän kommentin pohjalta ehkä alankin etsiä niitä koulutettuja.


    • m72-65kperv

      Olen tavannut vaimoni nettidetissä joskus vuonna 2001, että kyllä sielläkin tärppää. Ei pidä luvata liikoja, edustava voi olla lupailemattakin.

      En usko että Eliittikumppaniin viitsii fiksut ihmiset hakeutua koska sinne kirjautumalla luokittelee itsensä ja sitä eivät fiksut ihmiset halua tehdä. En minä ainakaan jaksaisi katsoa sellaista joka kuvittelee olevansa eliittiä. Puistattaa koko ajatus. Luulen että pohjimmiltaan on kyse pätemisen tarpeesta ja kuvitellusta mahdollisuudesta nousta pari sosioekonomista luokkaa ylöspäin. Mitä muita syitä juuri tämän treffipalvelun käytölle olisi?

      Voi olla että olen vähän vanhanaikainen, mutta näen asian näin.

    • Hei,

      käykääs kokeilemassa edate.fi -sivustoa, sieltä löytyy ihmisiä joka lähtöön. Palvelumme on uusi ja annamme sinne kuukauden ilmaisjäsenyyden rekisteröitymisen yhteydessä. Teemme näin, jotta voimme kehittää palvelua. Kaikesta voi antaa palautetta suoraan palvelun kautta tai sähköpostiin [email protected]. Risut ja ruusut ovat tervetulleita!

      Profiilin voi poistaa milloin tahansa, eikä rekisteröityminen sido mihinkään. Meillä ei ole ns. toistuvia maksuja, vaan hinnat on selkeästi kerrottu palvelun hinnastossa. Kuukauden ilmaisjäsenyyden jälkeen palvelun voi siis halutessaan lopettaa.

      Palvelumme on täysin suomalainen. Huomatkaa, että useat Suomessa toimivat deittipalvelut ovat ulkomaisia yrityksiä.

      Kevätterveisin
      edate.fi -tiimi

      • m72-65kperv

        Miksi maksaa nettideitistä jos saa ilmaiseksikin, siis kilpailevia verkkopalveluita?


    • Täyttä sontaa, olin jäsenenä muutaman kuukauden. Samat naamat pyörii tuollakin..

    • headacke

      Jep..no eihän se varmaan sivustonpitäjän vika oo, jos samat naamat pyörii joka paikassa. Ja jos ei haluu maksaa, niin mitäs sitä suotta. Tietty seuran laatu voi olla hieman eri tollasissa paikoissa, missä jengi ei maksa. Vähän niinkus kaupungin vuokrakerrostalot vs. osakekerrostalot ;) Mut ei kaikki haluu metromatkastakaan maksaa eli fillaroivat ennemmin ;)

      • headacke

        Onks muuten totta, että e-kontaktissa on 255 000 profiilia, kuten alla olevassa mainoksessa näkyy? En ikipäivänä usko!


    • Lucky L

      Kun päätin, että otan eron entisestä vaimosta ja etsin uuden, niin menin ja kurkkasin Suomi 24:ään.
      Kaksi viestiä puolin ja toisin ja vaihdettin ja sitten mailiosoitteet. Tässä ollaan jo 3 kuukautta seurusteltu ja tapailtu. En voisi olla onnellisempi.
      Minua säälittää porukat, jotka nysvää maksullisissa palveluissa ja asettelee profiileitaan houkutteleviksi ties millä esanssilla.
      Olkaa itsenne ja avautukaa yksinkertaisissakin tilanteissa, naiset haluavat kuunnella ja kun sopiva on kohdalla niin kyllä se siitä lähtee. Baarit ovat kaikkein huonoin ja epätoivoisin paikka laatutietoiselle.

    • vekel1

      Vanhoja miehiä siellä oli enemmän ja nuorempia naisia vähäsen. Saldo oli sen mukainen. "Hei, olen nuorekas 56 vuotias..." Just joo. Vähän sama kuin itse kolmekymppisenä alkaisin etsiä kahdeksantoistavuotiaita, yäk.

      • Jakki26

        Tuo on selvästi ainakin keski-ikäisen tai vanhan naisen valitus. Kyllä noi vanhat naiset 40 ja yli hakevat kyllä parikymppisestä ylöspäin olevia poikia, mutta eihän se onnistu.


    • kysy, niin kerron :)

      Eiköhän perusteta oma "sivu" tänne? ;) Eli mun määritelmä eliittikumppanista on tavallinen, komeahko, näppärä käsistään, kovapäinenkin, mutta ei niin kova kun mulla, pitkä, mielellään alle 10v lapsi, toimiva yhteishuoltajuus, ammatilla ei väliä, kunhan pärjää ja varsinkin nauttii työstään, ikä saisi olla 30-36 välillä ja Länsi-Suomesta ;)

      • Valittajakansa

        Heh, onpa junttikansa taas ottanut nokkiinsa, kun kokee olevansa luokiteltu ulos jostakin :) Hauska lukea katkeraa tilitystä.


      • eliittiä ollaan
        Valittajakansa kirjoitti:

        Heh, onpa junttikansa taas ottanut nokkiinsa, kun kokee olevansa luokiteltu ulos jostakin :) Hauska lukea katkeraa tilitystä.

        Junteilla on Suomessa jo ihan oma puolueensakin, hyvä että meillä sivistyneilläkin on jotain omaa, vain meille tarkoitettua toimintaa.


    • liinatukka

      Ainakin itse sain runsaasti vastauksia ihanilta miehiltä, joilla on samanlaiset elämänarvot kuin minulla. He ovat hyvin koulutettuja ja monipuolisesti asioista kiinnostuneita. Odotan jatkoa innolla.....

      • kuis olis panot?

        Tota noin... antasikko pilllua? S'oon mulla ISO kyrrpä. Ei muuten mut kun on pitkä ja paksu.
        Ja sit kun pannaan perrsereikääsee nii lupaan rasvata sun peräreijjän talousmarkariinila. Sit liukus hyvin sisää sun passkarööriisee.


      • Noniiin

        Pitää olla hyvin koulutettu, että on ylipäätään kelpo ehdokas rakastetuksi? Eikö tuollainen periaate ole vähintäänkin pinnallista?

        Ketään ei varmaankaan häiritse, jos perustetaan toinen eliittideittisivusto, missä eliittiyden ehtona on vaalea ihon väri.

        Tai eliittinaisia.com, missä kuppikoko ja muut strategiset mitat määrittävät naisen eliittiyden.

        :)


    • Todellisuus

      Asuin toisessa maassa, jossa vuosia sitten liityin vastaavanlaiseen VIP deittauspalveluun. Suuri ero oli se, että naiset liittyivät ilmaiseksi, jos tulotaso akateeminen status olivat kohdallaan. Muissa maissa kun tilanne on se, että vielä on olemassa miehiä, jotka todella ovat vakavalla mielellä etsimässä kumppania ja ovat siitä valmiita maksamaan (ko. maksu oli miehille 3000€ luokkaa) ja ovat "varakkaita". Ja Suomihan tulee olemaan tulevaisuudessa eliittinaisia täynnä, koska miehet tyhmistyy/laiskistuu vuosi vuodelta ja jäävät toiseksi haussa. Mm. valmistuvat lääkärithän ovat 70-80% naisia jo..

      • fgsfgsfggl

        Miehet tyhmistyvät ja laiskistuvat vuosi vuodelta? Sanoppa sama naisista, niin johan nousee haloo...

        Ja jos valmistuvista lääkäreistä huomattava osa olisi miehiä, niin sehän se vasta ison haloon paikka olisikin... "Naisia syrjitään, naisia syrjitään!"

        Että se tasa-arvosta.


    • Eliittirotu

      Eliittikumppani. Tasokas ihminen.

      Kirurgi on parempilaatuinen ihminen kuin bussikuski. Hotellinjohtaja on parempilaatuinen ihminen kuin tarjoilija.

      Ja sitten nämä eliittiolennot nokka pystyssä sylkevät mm. persujen päälle, syyttäen heitä rasismista.

      Heh heh.

      • Lentoemoko+

        Kukahan hölmö on mennyt rahasta todella noihin mainoksiin, hävettää noitten puolesta.


    • feikkitittelit

      hotellinjohtaja on oikeesti finskin lentoemo, että ei ihan elitistienen, ei ainakaan hyvätuloinen, lentoemoilla ei liksat päätä huomaa

    • Tavismulkku

      Hahaa, eliittiakka on todellakin oikeasti lentoemäntä finnairilla, naimisissa ja ainakin yhden ipanan äiti. Eikä ole järin ihastuttava persoonakaan...

    • asiaa5

      KKirjoittaa nainen :
      IItse olen ollut n. 1kk eliittikumppanien jäsen. Minusta ihan OK sivusto. Ei tarvitse olla porho tai muuten rahaeliittiä, kunhan maksaa esim. määräaikaisen jäsenmaksun.
      Se varmaankin karsii pois kännikäis- ja pelkät seksi-halu viestit.
      Lisäksi alussa vastaamaan joutuu pitkään kysymyslistaan, jonka perusteella luovat psykologisen profiilin ja etsivät siihen mahdollisesti sopivia kumppaniehdokkaita toisillee.


      Kokemukseni mukaan on sivusto, jossa ihmiset oikeasti etsivät itselleen sopivaa seuraa. Minulle ei ole tullut yhtään porno/pano ehdotusta, vaan aivan ns. asiallisia viestejä.

    • Ilman rahaa ei ole..

      Tämä mainostaminen ilmaiseksi on tuomittavaa. Kaikkia porsaanreikiä laissa yritetään kiertää, kun pilkun tarkkoja sääntöjä ei ole, niitä kierretään. Kyllä eliitin täytyy olla sairasta jos menee tähän lankaan. Minusta eliittiä ovat ne, jotka huomaavat, että heitä kusetetaan tai yritetään ainakin. Viisas ei mene vipuun. Tässä on raha takana ei rakkaus. Onhan Pulmuset sarjassa pojalla viisas teksti: "ilman rahaa ei ole rakkautta".

    • Rehellisyys kunniaan

      Eikös tuo ole laitonta siinä missä rotusortokin. Minä luonnehtisin tämän kaltaisen kehityksen eri tasolla erottelevien ihmismyyntien lukeutuvan samaan kategoriaan kuin rasismi ja natsismi...ei niitäkään sallita. Mehän elämme kuitenkin lepsussa Suomen maassa missä kaikkia konsteja saa käyttää rahan hankkimiseen, kunhan ei löydy selvää kieltävää lakipykälää. Kyllä tarvittaisiin kunnon johtajia, kuten 30-40 luvulla. Ei ainakaan ihmisiä tässä suhteessa käytettäisi hyväksi. Kyllähän Suomessa saa nykyään harrastaa koronkiskontaakin, monessa maassa menisi henki, mutta ei täällä saa prostituutiota harrastaa, joka on sallittu monessa maassa...täällä käyvät vanhat kuivettuneet tantat kuumina tässä asiassa. Ei ihme siis, että itsemurhat ovat huippuluokkaa Suomessa.

      • bafgag

        Ihanko tosissasi sinä luokittelet rasismiksi, sorroksi ja natsismiksi sen, että ihmiset etsivät seuraa kaltaisistaan?


    • Juhasis

      Kuka määrittelee eliitin!?

      En jaksa uskoa, että tuosta jengistä löytyisi helmi minun makuuni!

    • double

      Voisin liittyä eliittirunkkareihin, jos en osaisi mitään ja olisin vain omasta mielestäni komea.

    • uno=1

      Tein Uuno Turhapurosta profiilin sinne. Tuli ilmoitus s-postiin etten ole sopiva käyttäjä :(

    • asds34

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • hohhoijaa

      miten te ihmiset monet jaksattekin niin takertua mainoksen mielikuvaan ja itse sanaan "eliitti"? Voi herrajumala minä sanon. Yhdyn kyllä edellisiin mielipiteisiin kateudesta Suomessa, sitä täällä piisaa! Ei se kuitenkaan tarkoita että kaikki matalemmin koulutetut olisi kateellisia/vähemmän tienaavat. Itselle elämässä meinaavat ihan muut asiat kuin raha, niin kauan kun pöytään tulevaa leipää ei tarvitse miettä vaan sen voi ostaa kaupasta.

    • Mies 50 v

      Kyllä se Eliittikumppanisivusto on ihan vakavasti otettava vaihtoehto. Maksoin kk-maksun (n. 50 e/kk), olin rekisteröityneenä 2 kk ja sain n. 200 naisen profiilit. Vain muutama niistä oli selvästi omituinen. Kirjoittelin n. 30 naisen kanssa ja tapasin heistä 6. Oikein mukavia ihmisiä, ja kuudennen kanssa "kolahti". Olemme seurustelleet nyt puoli vuotta.
      terv. mies 50 v

    • kokemukseni.com
    • ddgfgh

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • mai1

      USKOMATONTA HUIJAUSTA ELIITTIKUMPPANIN JÄSENYYDELLÄ. KLIKKASIN 1 KK TARJOUSTA N 22 E MUTTA TILILTÄ LÄHTIKIN YLI 44 E JA TULI 3 KK JÄSENYYS.
      ONKO MUILLA VASTAAVAA??? VALITIN ASIASTA JA EN TIEDÄ SAANKO RAHOJA ENÄÄ TAKAISIN! ÄLKÄÄ MENKÖ SAMAAN HUIJAUKSEEN.

      • pinkkihelmii

        Kannattaa käyttää sellaisia palveluita jotka veloittaa vain käytöstä, esim. http://www.euroaffairs.net niin ei tule tuollaisia hassuja yllätyksiä liiallisten veloitusten suhteen :)


    • Elite 1500 S

      Ei kannata. Sieltä tulee viestiä joka on luokitelvissa spämmiksi. Nimet sen verran heterogeenisia, ettei kaiken takana ole ketään oikeata henkilöä. Mitän kriteerejä liittymiselle ei ollut, joten ei tarvitse kuulua mihinkään eliittiin.

    • Helppoarahaa
    • Lasken 17+11=25?

      Itse n. 10 akateemista tutkintoa omaavana LääkäriKauppatieteidenProfessoriOraakkeliProfeettana voin sanoa,
      että aivan MAFTAVA paikka!

      Sain seuraa hyvin koulutetusta afkaani vinttikoirasta.
      pelaamme shakkia yhdessä...

    • nynnykala

      Kirjauduin palveluun ihan huvikseni ns. stalkkausmielessä.

      Ensinnäkin aluksi piti täyttää persoonallisuustesti, joka lähinnä muistutti jotain tilastokeskuksen lähettämää taloustutkimusta.

      Kävin savotan silti läpi vain havaitakseni että jotta ihmisten valokuvia olisi päässyt kyyläämään, olisi pitänyt maksaa...mikä pettymys!

      Huvitti lähinnä kun piti täyttää omia tietojaan ja valikosta piti valita vuositulot, joissa oli mm. vaihtoehtona "alle 10 000 e"... Eliittikumppani, sure!

    • kokeneempi

      Käyn näillä sivuilla harvoin , mutta täällä täytyy olla, joku määrätty asioista mitään tietämätön , asennevammainen kakaramainen porukka, joka vinkuu joka asiasta mistä sivulla haluttaisiin synnyttää asiallista keskustelua.
      Menisitte töihin,kouluun jne...ettei tarvitse kuluttaa aikaansa työtä tekevien, koulutettujenkin, yritteliäiden, elämää kokeneiden porukan haukkumiseen.
      Kaikilta deitti-sivuilta löytyy joka lähtöön, se on selvä ja kun sen tietää-niin mitä siitä.Jokaisella on valinnanvapaus. Mitä Eliittikumppaneihin tulee, niin 3kk:n kokemuksellaihan tavallista asiallista jengiä, mitä tapaa joka puolella--mutta jos on asennevamma, pärstä ongelmia tai jos toisen koulutus on ongelma, niin kannattaa pikaisesti varata psykiatrilta aika /elämäsi on tosi vaikeaa ja joka pvä.vaikeammaksi takuulla muuttuu, !!!! Lycka till !!

    • Ykskumppani

      Kallis paikka, ja siksi suurin osa jäsenistä pitää vaan ilmaisprofiilia, eivätkä pysty vastaamaan edes viesteihin. Myös hyvin rajattu palvelu, jossa oma toimiminen on rajattu minimiin. Profilointikuvaus voi mennä metsään, jonka perusteella ainakin jotkut voivat tehdä valintoja. Profiloinnin perusteella myös lähetellään kumppaniehdotuksia, itse ei voi katsella tai haeskella ketään...

    • safg6789

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • eiikinäsinne

      Eliittikumppaneissa on miehiä arvioilta 20 %, naisia 80 %, eli naisena ei kannata mennä, jos ei ole poikkeuksellisen kaunis. Olen kuullut siellä olevalta, suorastaan vaatimattoman näköiseltä mieheltä, että naisia tunkee ovista ja ikkunoista. Osa miehistä on varmaan fiksuja ja tasapainoisia, mutta korkeahko koulutustausta ei sitä takaa. Naista kohdellaan kun esinettä, yksikin virhelausahdus, niin katalogin selaus jatkuu...

    • poppi9987

      Kaikki maksulliset deitti-palvelut on kusetusta.
      Kaikissa saiteissa on ongelmana naisten vähyys, ei saada miehiä rahastettua jos ei ole naisia. Miehiä näissä jutuissa on aina minimissään 90%.
      Tässä naisia houkutellaan tuolla "Tasokkuudella" joka mainoksissakin nousee esille, ja tuntuu menevän naisiin täysillä läpi. Huolellisesti mietitty naisten tunteisiin vetoava strategia "olet jotain aivan erityistä, ansaitsen tasokkaan miehen". Kuka nainen voisi tuollaisesta kieltäytyä?

      Lehdissä olen seurannut yhden maksullisen deitti ilmoittajan ilmoittelua, selvästi huomaa että siinä naisten ilmoitukset on tehnyt yksi ja sama henkilö, mies. Koska deitti-sivuille naisen ja miesten ilmoitukset normaalisti eroaa kuin yö ja päivä toisistaan. Tuossa naisten ilmoitukset on selkeitä miehisiä, "ei haihattelevia" haaveilevia", vaatimuslistoja, niin kuin naisten oikeat ilmoitukset aina on.
      Yleensä naisten ilmoituksia on vain murto-osa miesten ilmoitusten määrästä, tuossa lehdessä on naisten ilmoituksia aina hiukan enemmän kuin miesten, ja aina ilmoitusten suhde pysyy vakiona eri lehdissä. Toki naisten ilmoituksia täytyy laittaa enemmän, koska miehet noihin niiden maksullisiin numeroihin lähes pelkästään soittelee ja jättää yhteydenottonsa.
      Lisäksi normaaleilla maksuttomilla deittisivulla korostuu tietyn ikäiset naiset, nuoret ja yli 40vuotiaat, 30 /- ikäisiä naisia ei juuri ole kun saavat miehen milloin tahansa muutoinkin. Tuossa lehden sivulla on noita 30-kymppisiä /-naisten ilmoituksia enemmistö naisten ilmoituksista. Siinä myös naisten ilmoitukset ei aseta tiukkoja vaatimuksia miehelle, jotta mahdollisimman moni vastaisi, oikeissa ilmoituksissa naisen vaatimukset on aina erittäin kovat.
      Lehdessä on naisia hakemassa jokaisen ikä- ja tulotason miehiä tasaisesti, jotta saadaan mahdollisimman moni mies vastaamaan ja maksamaan, täytyy tarjota jokaiselle jotakin jotta kauppa käy potentiaalisimmassa asiakaskunnassa. =epätoivoiset miehet.

      Huolellisesti maksimoitu business rahastus yksinäisten ja toista ihmistä rinnalleen kaipaavien tunteilla.

      • Ykä Yksinäinen

        Ne 80% Elite-kumppanien naisista tuntuvat olevan kaikesta päätellen aivan sattumalta verkkosivuston ylläpitäjän palkkalistoilla.


    • Horohoro

      Eliittikumppani = Eliittihoro ;)

      • Anasaqd

        Ihan ite keksit tuon?


    • HUONO ELIITTIKUMPPAN

      Eliittikumppani on tosi huono palvelu ainakin nais-näkökulmasta. Minä en saanut päivätolkulla yhtään kumppaniehdotusta! Itsehän niitä ei voi mennä vaklaamaan, vaan ne (järjestelmä?) etsii sopivat. Sitten muutin kriteereitä niin, että ihan kaikki käy, niin sitten tuli muutamia ehdotuksia reilusti vanhemmilta miehiltä ja satojen kilometrien päästä! Todella surkee homma ja TÄYTTÄ RAHASTUSTA! Sinne näyttäisi kirjautuvan enimmäkseen naisia rikkaan miehen toivossa . Mutta hei naiset, siellä on ihan tavallisia tallukoita ehdokkaana. Mainoksessa sanotaan: Sen oikean etsimisessä saa olla vaativa...tai jotain sinne päin. MUTTA ei voi olla vaativa, tai et saa yhtään ehdotusta ja rahasi ovat menneet kankkulan kaivoon

    • Diss..

      Kokeilin ja maksoin joulukuussa "tarjouksena" olleen usean kuukauden paketin. Alussa noin 2 viikkoa vastauksia tuli paljon, niistäkin aika moni vaikutti jotenkin hämärästi keksityiltä, niin olivat muovisia ja mauttomia.. sitten noin 3--4 viikon jälkeen ei yhtään mitään.. kyselin asiakaspalvelusta palautusta osalle maksusta. Ilmoittivat suht viileästi, että kun on määräaikainen palvelu, ei voi mitään...
      Kannattaa harkita maksaako tällaisesta.

    • heidi14

      miten hinnoittelu oikein mahtaa mennä. Kaverini rekisteröityi pari päivää ennen minua ja hinta oli 75euroa. minulle tarjotaan samaa palvelua 89e?

    • teff

      Näihin chattailupalstoille missä on houkuttimena löytää elämän kumppani, saa pitää varansa ei mikään saata pitää paikkaansa, puhumattakaan eliitistä. Jotkut palstat rahastaa asiakkaitaan ja ei meinaa saada palstatarjontaa poikki, vaikka kuinka yrittää kieltää, laskuja tulee. Ainakin luulen ja tiedänkin, että useat miehet herkuttelee naisilla ja pyörittävät montakin naista sormen ympärillä samaan aikaan. NAISET ON RAKKAUDEN NÄLKÄISIÄ. Ovat valmiit vaikka mihin rieputuksiin. Sitten miehet puhuu keskenään "katsopa tätä kuvaa tai näyttävät kaupungilla tuo on se jonka kanssa viimeksi olin jne." Siinä vain naiset pilaavat maineensa. Älkää hyvät ihmiset olko noin "helppoja". Juorut kiirii!

    • gkiojg

      Tuli kokeiltua. Palvelua käyttävät naiset ovat ylimielisiä kusipäitä, jotka luulevat olevansa jotain erinomaista. Kai se on sitä eliittiä.

    • henkkasinkku

      Eliittikumppaneissa parhaat "osumat" / harvakseen tulee,mutta sit kohtuu ok porukkaa. Ainakin hyviä, uusia harrastus-ystäviä kyllä löytyy. Deittisivut maksaa ja hinnat ilmoitetaan ja oltava valmis maksamaan,irtikin pääsee kaikilta sivuilta,turha ruikuttaa, ellei viikossa löydy sitä prinssiä/prinsessaa/vonkua rahoja takaisin ja kyllä suihkun jälkeen se oma peilikin kertoo jotain eli sen mukaan mennään.
      Yleensä deitti-sivuilla jokaisella liian suuret luulot itsestään. Kysymys on siitä, mitä itse pystyy antamaan. Ei oikeastaan koskaan molemmiltä lähde heti "jalat alta" , sen perässä juokseminen on ikuisuusprojekti, eikä johda mihinkään. Joka porukkaan mahtuu tietty hankalia ihmisiä, kuten näiltä kommentti sivuiltakin,niille vinkiksi, ette takuulla ikinä löydä ketään..D-sivuilla oltava aika tarkkana,erotettava jyvät akanoista!!!

    • pippeli69

      Paljon on piusaa irronnut.,

    • Mati45

      Itse löysin elämäni miehen Eliittikumppanin avulla. Olin palvelussa kaksi päivää, sitten tärppäsi. Ikuisesti kiitollinen tälle deittipalvelulle :) Yhteiseloa takana vajaa vuosi.

    • eijumalautapäivännauru

      :DDD

    • Kierräkaukaatälläiset

      Samoja 2 mielisiä pervoja sivut väärällään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe