Minkähän lainen arina kannattaisi laittaa? Vaihto ehtoja kun on solu ja aalto arinoita alkuperäisen lisäksi. Onko kokemuksia tai ehdotuksia.
Arina arimaxin 240 kattilaan
6
3591
Vastaukset
- Arimaxi 240
Jos saat alkuperäisen niin se on paras,jos taas haluat toiseksi parhaan ota aalto.Minulla on tuo solu ja siitäkin on jo toinen menossa. Alkuperäinen kesti 6vuotta ensimmäinen solu kesti vähän yli 2vuotta, soitin tehtaalle ja sain kyllä tehtaalta lähes puoleenhintaan uuden ja paksummasta raudasta tehdyn.
- Far Side Farmer
Kyllä minulla on soluarina pelannut hyvin sekä alapalo-arimaxissa että yläpalo-Jämässä. Kestot tuollaista 5-6 vuotta.
Arina kuin arina kestää kun sen pitää puhtaana ja tyhjentää tuhkat pois ennenkuin kerrostuu kiinni arinaan. - ......
Kyllä minulla ainakin on yläpalokattilan kanssa soluarinasta hyvät kokemukset. Kuumuudessa se menee jonkin verran "luokalle", mutta kun kääntää välillä, niin eipä sekään ongelma.
- puuta pesään
Miten onnistuu arinan puhtaana pito noissa solu ja aalto arinoissa? Tavallisen puhdistus kyllä helppo, mutta pitää tehdä joka päivä kun kertyy niin paljon tuhkaa (2-3 pesällistä).
- Jukkajuu
Kävin ostamassa romuttamolta katukaivon kannen ja leikkasin yhdet pienat pois javot.... Eioo taipuillu)
- Anonyymi
Reklamaatio arimax
Kun vain Suomi miehelle parempaa tekee käräjäoikeus voittoja ei tarvitse kattila tehtaan reklamaatio on vastata.
Miehet tekee nd hulluus puhelu syyttelyt ja puhumisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192