Aikanaan Lieksassa oli yhdistys Oikeutta eläkeläisille puheenjohtajana oli Sylvi M ja toimintaa oli retkiä yms joissa myös olin mukana toiminta hiipu kun pj kuoli.
Nyt on kuitenkin merkkejä, että toimintaa voisi olla ja juuri katsoin noita papereita joita on hallussani ja voisin ne antaa pois asianomistajille, joilla on lailliset oikeudet yhdistykseen. kuten tein PS kohdalla joten toimikaa MK
PS Oikeutta eläkeläisille
14
342
Vastaukset
- Sylki M+pojat
Vie ne paperit paperinkeräysastiaan ja unohda koko juttu.
- Niin tärkeetä että
Laita vaan uunin sytykkeeksi.
- Noora
Eläkeläiset on aika tyhmiä äänestäjiä. Montako eläkeläisjärjestöä on Suomessa ,niillä julkilausumat. Taitaa niillä olla keskusjärjestäkin yhteinen.Sitten ne äänestää itseään vastaan. No, pääsevät ne kyllä sitten valittamaan.
Elämän tapa se on sekin.
Tämä järjestö on sitoutumaton ks Oikeutta eläkeläisille ry
- Noora
Sitten se ei ole mitään mieltä.
Samaan kastiin kuin muutkin seurapiirit.
Höpistään ja sitten tehdään toisin.
Annetaan toisten päättää tai tuetaan bonusjohtajien markinnataloutta ja ahneutta.
Sitten valitetaan............... kun on katsottu kauniita ja rohkeita.
Pienellä eläkeellä ovat ja sitten ihastellaan,jotakin lapsivaimoa vanhan pessan vieressä. On se ihana tuo Jenni vai mikä penni se on. Ei voi vähempää kiinnostaa.
Mitä se ukko on tehnyt eläissään opikelijoiden eteen, ei mitään. Puhetta vaan nytkin on piisannu. Jumalan siunausta toivotti, kai kun rikkaat rikastuu, voi tehdä syntiä.
Kyllä kokoomukselle käy alv nosto,minkä ne ajoi väkisin hallituksessa. Pidä mielipiteesi ja mölyt mahassa Noora
- Sylki M+pojat
Mitä helevettiä sillä pankkikirjalla tekee??????????????
Nyt eletään 2000-lukua ja pankkikirjat ovat historiaa.
Et sitten mitään muuta juttua keksinyt ihmisten kiusaksi?
Joko poliisitutkinta edennyt syyte vaiheeseen vai oletko yhtä armollinen kuin Jumala - annat kaikki sdynnit anteeksi???Olen todennut asian niinkuin se on ollut ja yhdistysksellä on ollut jopa pankkikirja.
Jos tiedät niin yhdistykset ja yksityiset toimivat hieman eri tavoin jopa pankin osalta ja myöskin ne henkilöt joilla ei ole pankki tai luottokorttia joutuvat asioimaan pankissa.
Mitä tulee viitteeseen että Oikeutta eläkeläisille olisi kytköksissä jotenkin keskustapuolueeseen ei pidä paikkaansa sen voinet katsoa viitteestä
Tietämäni mukaan tuo hiljaiseloa viettänyt Lieksalainen järjestö ei ole hankkinut mitään taulua ja ovat siivonneet jälkensä myöskin kulttuurikeskuksen toiminnoista.
Itse toimin monessa muussa järjestössä rivijäsenenä ja nykyisin parissa yhdistyksen hallituksessa jotka eivät liity mitenkään politiikkaan.
- taulukauppias mauri
Kyseinen yhdistyshän on nykyään Keskustapuolueen sisarosasto. Osaston tehtävä on antaa oikeutta poispotkituille kepuleille, jotka on sen tarpeessa.
Eli käräjä-, hovi- ja korkeintaoikeutta.
Käräjäoikeutta osasto on erikoistunut tauluostoksiin, hovioikeutta osasto erikoistuu ympäristölupien ja isojen firmojen konkursseihin ja korkein vastaavasti sotkujen siivouksien saattamiseen veromaksajien kannettavaksi. Saatappa olla oikeassa siinä, että jotkut ovat siirtyneet keskustastakin muuhun puolueeseen mutta kyllä Lieksan osalta siirtymä oli Perussuomalaisiin lähinnä SDP paikkojen menetyksenä ja tuo kyseinen eläkejärjestö ei ole keskustaa lähellä oleva vaan aikanaan lähinnä smp oleva mutta tuota puoluetta ei enää ole.
Kuitenkin on mielestäni tärkeää se, että on eläkeläisillä myös toimintaa ja mielen virkeyttä ja Lieksassa on tiettävästi myös yhteistyötä noiden eri eläkeläis- järjestöjen osalta.Lieksassa on myös hyvin esimerkillisesti nyt toiminut yhteistyö sotaveteraanien yhteistoiminnan osalta veljiä ei jätetä ja esimerkikisi kuusijuhlat on yhteisiä ,joissa olen mukana ollut ohjelman suorittajana ja juontajana
Noissa järjestöissä ei siten ole esillä joka on varttuneenpaa väkeä tuo katkeruus ja kaunaisuus mitä näillä sivustoilla havaitsee olevan- toni.
markkukorpinen nyt olet oikealla asialla josta kunnioitan sinua, muuten käsityksemme voivat mennä muista asioista pahastikkin ristiin muttä tässä olet oikeassa koita saada tuo yhdistys pystyyn
- Kepulilepuli
Elä sinä lietso nyt yhtään enempää tuota. Höyryy jo muutenkin. Ei myö eläkeläiset tuon tyypin huseraamiin hommiin lähetä.
Olen juuri kirjoittanut,että luovuttaisin nuo asiapaperit toisille jotka ovat asiasta kiinnostuneet.
Minulla on aivan kuitenkin tehtävää myös eläkeläisten piirirrä joilla on toimintaa ja joita olen edustanut jopa maakunnallisesti valtakunnallisessa kisassa ja nytkin kesällä on valtakunnalliset laulujuhlat Joensuussa johon myös Lieksalaiset osallistuu jossa toimin nyt.
Jotta sillä tavalla ja ainakin vedän aika paljon porukkaa liikkeelle ja musiikki on joka yhdistää sekä myöskin toistemme kunnioitus varsinkin kun tätä ikää tulee ja viikatemies lähestyy niin elämisen arvot jos ymmärtää niin se lähentää ihmisiä.On tietysti sitten niin, että voimia on olemassa mutta ymmärrys puuttuu sekin on tuttu asia kovasti kun olen ollut elämässäni monessa mukana ja nähnyt monta lähtöä tuonpuoleiseen.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356651JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224911Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5522901Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai712524Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342126- 331984
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!481790Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321663- 411655
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351