Jasmin Mäntylä on jättänyt Tuomo Kivisen!!!!
Jasmin jätti Tuomon
12
3836
Vastaukset
- eläin
sillä on ?
- Järkevä
Tänä aikana kun sinä luit tämän viestin, tuhlasit aikaasi. Tää palstahan on täydellistä ajantuhlausta. Hävetkää hölmöt.
- tiedät
Eli mistä oot kuullut?
- Justus
Tiedän sen että sinä olet utelias.
Älä viitti tuhlata aikaas täällä. Pätee teihin KAIKKIIN, sammuttakaa tietokone. - OIKEA Justus
Justus kirjoitti:
Tiedän sen että sinä olet utelias.
Älä viitti tuhlata aikaas täällä. Pätee teihin KAIKKIIN, sammuttakaa tietokone.Kuulin kaverilta joka oli kuullu ku Jasmin jutteli kaverinsa kanssa
- teki
Ei se Jasmiiiiini niin tyhmä sitten olekkaa mitä väitetään.
- mä vaan täältä
onneksi jasmin älysi jättää sen Tuomon kun näyyti olevan täysi hullu kun ei olis jasminin mennä edes töitä tekemään ilman että tuomo olis halunnut änkeä itsensä joka asiaan.jasminilla ei olis saannut olla eds ystäviä.menihän se tuomo jopa aidasta lävitse ja istuskeli jopa terassilla jossa talossa jasmin oli ollut,ja ajellut autollaaan talon ohitse vähän väliä.LUKEKAA LISÄÄ SEISKASTA!
- Urpot
mä vaan täältä kirjoitti:
onneksi jasmin älysi jättää sen Tuomon kun näyyti olevan täysi hullu kun ei olis jasminin mennä edes töitä tekemään ilman että tuomo olis halunnut änkeä itsensä joka asiaan.jasminilla ei olis saannut olla eds ystäviä.menihän se tuomo jopa aidasta lävitse ja istuskeli jopa terassilla jossa talossa jasmin oli ollut,ja ajellut autollaaan talon ohitse vähän väliä.LUKEKAA LISÄÄ SEISKASTA!
Joo, kaikki mitä siellä seiskapäiväälehdessä on kerrottu kannattaa uskoa! Lehti on tehty kaikille tämän valtakunnan ääliöille, jotka ostaa sen ja sit uskoo kaiken sen paskan millä sen sivut on täytetty.
- mä vaan täältä
Urpot kirjoitti:
Joo, kaikki mitä siellä seiskapäiväälehdessä on kerrottu kannattaa uskoa! Lehti on tehty kaikille tämän valtakunnan ääliöille, jotka ostaa sen ja sit uskoo kaiken sen paskan millä sen sivut on täytetty.
mä sitä vaan sanon että en todellakaan usko kaikkea mitä siinä lehdessä sanotaa. sitähän vois sanoa että en usko iltasanomia ja iltalehteä.
- aivot
mä vaan täältä kirjoitti:
mä sitä vaan sanon että en todellakaan usko kaikkea mitä siinä lehdessä sanotaa. sitähän vois sanoa että en usko iltasanomia ja iltalehteä.
kukaan järkevä ihminen ei lue seiskaa, ei lue katsoa, ei lue ohoa.
eikä lue myöskään iltasaomia eikä lue iltalehteä.
sillä nuo lehdet ovat täyttä kuraa joka ikinen. mä en kehtaisi myöntää että oon ostanut iltalehden. hyi s**tana.
- ,.,.,
kuin mitä luulin (Jasmin). No saihan wanhus mukavia muistaja varmaan.
- TÄMÄ
VOI RISTUS, ETTÄ IHIMISELLÄ EI OLE MUITA MIELENKIINNON AIHEITA KU TOISTEN ASIAT, VAIKKA OMISAKI OLIS IHAN VARMASTI HUOLEHTIMISTA!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964