YLIVOIMAISESTI Suomen parhaita ! :p
Vastaukset 5
- von Lagerbom
Missä mahtaa olla ugin paras karaoke, minä päivinä ja mihin aikaan alkaa?
- Ilmainen mainos
Raumlainee taitaa olla itse munkiyrittäjä. Ei tarvitse mainostaa rahalla.
Karaokessa Lagerbomin kannattaa käydä Laitilassa tai Raumalla. Ilmainen mainos kirjoitti:
Raumlainee taitaa olla itse munkiyrittäjä. Ei tarvitse mainostaa rahalla.
Karaokessa Lagerbomin kannattaa käydä Laitilassa tai Raumalla.lännenties on hyvä. muist en juur tiedä
- munkkimussuttaja
Olis ihan hieno että tässä maan kuulussa turistirysässä jotenkin huomioitaisiin myös ne, jotka ei ole maitopoikia. Niinkun nykyisin on tapana lähes missä tahansa kuppilassa muualla päin mailmaa. On mistä valita vaikka olis mikä allergia.
- Surman suu
Kannattaa hakea Lidlistä paketillinen niitä pyöreitä, rapeita riisikakkuja. Hinta on 79 senttiä ja yhdellä paketillisella kahvittelee koko kesän. Ja nuukalla riittää syksyksi ja alkutalveksikin.
Munkit lyhentää ihmisen elämää ja aiheuttaa vielä siinä sivussa kaariesta, eli reikiä hampaisiin.
Riisikakuille ei kukaan ole allerginen ja ne käyvät keliaakikoillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410