Olen etsiskellyt isoja naisten PVC- tai latex-vaatteita. Jotain PVC:tä löytyy http://www.sexshop.fi/. Mutta latex...
Kotimaisia tai ulkomaisia linkkejä ja ostokokemuksia, kiitos.
latex- ja pvc-asut 5XL-
14
1592
Vastaukset
- plagum
Mites tämmöinen
https://ssl.kundenserver.de/funplastic.de/funhaupt.htm
"Mode für mollige" pvc-asuja isoille(kin) tytöille- Mode?
Muotoilu suoraan säkkitehtaalta?
- pLAGUM
Mode? kirjoitti:
Muotoilu suoraan säkkitehtaalta?
ÄLÄ KUULE TEE PILKKAA 5XL-KOKOISISTA TYTÖISTÄ
- dsdsfsdafdsfdsfsdsds
http://www.ihmeellinenhuone.fi/pvc-latex-vinyyli-nahka-c-1_35.html
- Hyi mitä spämmiä
Hei herra dsdsfsdafdsfdsfsdsds. Oliko linkissäsi YHTÄÄN isokokoisille naisille sopivia asusteita? No miksi pöhkö sitten laitoit spämmiä tänne?
- Hyi mitä kitinää
Hyi mitä spämmiä kirjoitti:
Hei herra dsdsfsdafdsfdsfsdsds. Oliko linkissäsi YHTÄÄN isokokoisille naisille sopivia asusteita? No miksi pöhkö sitten laitoit spämmiä tänne?
Niin, mikä sitten on isokokoinen mielestäsi?
Tuolla on XXL kokoja ja ne kyllä ovat aika monien mielestä isokokoisille naisille sopivia asusteita.
Mutta miten vaan kunhan sinä saat kitistä. - SPÄMMIÄ SPÄMMIÄ
Hyi mitä kitinää kirjoitti:
Niin, mikä sitten on isokokoinen mielestäsi?
Tuolla on XXL kokoja ja ne kyllä ovat aika monien mielestä isokokoisille naisille sopivia asusteita.
Mutta miten vaan kunhan sinä saat kitistä.ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA KYSYI 5XL-KOKOISIA.
ETTÄ SILLEEN.
MISSÄ LUKUTAITO? - ÄLÄ HUUDA
SPÄMMIÄ SPÄMMIÄ kirjoitti:
ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA KYSYI 5XL-KOKOISIA.
ETTÄ SILLEEN.
MISSÄ LUKUTAITO?Aloittaja tai sinä nyt ette ole mitään maailman valtiaita ja päätä jokaisen keskustelun tarkkaa suuntaa.
Oletko huomannut että sulla on Caps lokit päällä?
Missä kirjoitustaito?
Ja jos oikein pilkkua viilataan niin aloittajalla on otsikossa 5XL, mutta itse tekstissä hän kirjoittaa etsivänsä isojen naisten latex-PVC asuja... tupla XL on isoille ihmisille, eikö vain?
Rauhaa ja rakkautta! - Jo riitti viisastelu
ÄLÄ HUUDA kirjoitti:
Aloittaja tai sinä nyt ette ole mitään maailman valtiaita ja päätä jokaisen keskustelun tarkkaa suuntaa.
Oletko huomannut että sulla on Caps lokit päällä?
Missä kirjoitustaito?
Ja jos oikein pilkkua viilataan niin aloittajalla on otsikossa 5XL, mutta itse tekstissä hän kirjoittaa etsivänsä isojen naisten latex-PVC asuja... tupla XL on isoille ihmisille, eikö vain?
Rauhaa ja rakkautta!Oikein järjen jättiläinen. Ime vähemmän siideriä niin ymmärrät.
Kysyjä etsii isoja naisten asuja, totta! Ja otsikon mukaan kysyjä etsii 5XL kokoisia asuja, eikö niin? 5XL on melko iso asukoko, eikö totta? Tupla XL ei ole läheskään sama kuin 5XL, eikö niin? - Älä pomota
Jo riitti viisastelu kirjoitti:
Oikein järjen jättiläinen. Ime vähemmän siideriä niin ymmärrät.
Kysyjä etsii isoja naisten asuja, totta! Ja otsikon mukaan kysyjä etsii 5XL kokoisia asuja, eikö niin? 5XL on melko iso asukoko, eikö totta? Tupla XL ei ole läheskään sama kuin 5XL, eikö niin?Kyllä, järkeä riittää kiitos vaan. Alkoholia en käytä laisinkaan.
Jos asiaa yhä hieman tarkastelee niin huomaa että aloittaja ei kaivannut VAIN ja ainostaan 5XL tuotteita vaan isoja.
Lisäksi kysyjä ITSE oli linkittänyt kauppaan joka tarkemmin tarkasteltua näyttää myyvän aika samoja tuotteita ja niistäkään ei löydy ainoatakaan 5XL tuotetta.
Elikä aloitajalle kelpasi linkitykseen muutkin kuin 5XL tuotteet, mutta sinulle ei. Vastaus oli kirjoitettu aloittajalle eikä sinulle. Koita kestää.
Peace! - Hauskaa luettavaa
Älä pomota kirjoitti:
Kyllä, järkeä riittää kiitos vaan. Alkoholia en käytä laisinkaan.
Jos asiaa yhä hieman tarkastelee niin huomaa että aloittaja ei kaivannut VAIN ja ainostaan 5XL tuotteita vaan isoja.
Lisäksi kysyjä ITSE oli linkittänyt kauppaan joka tarkemmin tarkasteltua näyttää myyvän aika samoja tuotteita ja niistäkään ei löydy ainoatakaan 5XL tuotetta.
Elikä aloitajalle kelpasi linkitykseen muutkin kuin 5XL tuotteet, mutta sinulle ei. Vastaus oli kirjoitettu aloittajalle eikä sinulle. Koita kestää.
Peace!Oot sie aika säälittävän huvittava.
Jos kysyjän koko on 5XL, niin miksi hän kaipaisi pienempiä asuja? Miksi?
Eihän ne kuitenkaan mahdu päälle. Hahahahaha. - Hauska olenkin
Hauskaa luettavaa kirjoitti:
Oot sie aika säälittävän huvittava.
Jos kysyjän koko on 5XL, niin miksi hän kaipaisi pienempiä asuja? Miksi?
Eihän ne kuitenkaan mahdu päälle. Hahahahaha.Ei kysyjä kertonut kokonsa olevan 5XL.
Miksi hän itse linkittää kauppaan jossa EI ole 5XL asuja, jos ne eivät kerran kiinnostaneet?
Miksi?
Jos hän vaikkaa aikoo laihtua? Hahahahhaha.
Tässä sinulle: http://fantasyfeeder.com/cms/index.php
- Lovelatex
Latex on parasta!!!
Mikä sen kuumempaa kun pistää latex asuja päälle ja alkaa painiin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361