Nintendogs + cats kysymyksiä ja keskustelua

Ninten00

Mulla on tää peli (ranskisversio) ja konsoli, sain jouluna, ja täytyy kyllä sanoa että mahtava! Mulla on vasta kolme koiraa ja kissa. olisi muutama kysymys:

1. Paras rotu, paras kissarotu (tai muutama)
2. Inhokkirotu..
3. Mitä muuttaisit pelissä?
4. Paras kilpailu, miksi?
5. Koirasi ja kissasi (nimet, rodut, tulokset jne.)
6. Montako rotua sulla jo on ( kissat)
7. Mitkä temput koirasi jo osaavat?
8. Mitä temppuja et osaa opettaa?
9. Tiesitkö pentujenteosta n c-pelissä?
10. Paljonko sinulla on rahaa?
11. Owner pointseja?
12. Mikä peliversio sulla on?
13. Ja minkävärinen 3ds? xD

Voin itsekin vastata:)

1. Shiba, husky ja sheltti tai sakemanni, kissoissa lemppari tavis
2. ..Basset? Kaikki on aika söpöjä..
3. Koirahotelliin voisi mahtua enemmän lemmikkejä
4. Ehkä lure, se tarjoaa mukavasti haastetta. Muut käy tylsiksi kun ne on jo voitettu Nintendo cupissa. Luressa olen vasta siinä menossa.
5. Husky Kira (yllätyin, kun olin Kiran kanssa lenkillä ja vastaan tuli samanniminen pitbull!) Kiralla kaikista paitsi luresta kulta Nintendo cupissa, Sakemanni Jackson, Corgi Piggy ja standardkissa Tiger
6. taisi olla 21
7. 17 temppua: istu, vasen tassu, oikea tassu, maahan, leiki kuollutta, kieri, hyppää, aivasta, breikkaa, nouse takajaloille, beg, cheer, sit up, spin, handstand/käsiseisonta, ja say please. Tällä hetkellä opetan mm. volttia.
8. En ole varma onnistuuko vaikeemmat (voltit ja erikoiset temput mitä ei listoissa ole)
9.jjep
10. Vasta jotain 6d, olen tuhlari
11. n. 4000
12. ranskis
13. metalli musta

Täällä saa keskustella vapaasti, ja toivoisin vastauksia tuohon :)

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaa

      kuinka siinä tavataan oikeita ihmisiä? ohjeis vaa puhutaan jtn streetpassista, mull on se kyll mut silti mä en oo tavannu vielä ketään

    • :DD

      1. bullterrieri Shipa, tanskandokki ja kissoista se tavis
      2. Mäyräkoira
      3. Haluaisin hotelliin enemmän tilaa, että mahtuis enemmän eläimiä
      4. Lure
      5. Mullla on 2 peliä :D sanon osan: Diamond robotti Boris Toy , Namu Cockers , Veeti maltese , Nana Basset .. kissat: Viiru, pantteri ja Maisa ne on niitä normeja melkkein kaikki on voittanu kaikista sen parhaimman tason...
      6. Kaikki
      7. En jaksa kirjottaa :D
      8. ulvomista
      9. joop
      10. yli 20 000?
      11. en muista
      12. kultanennoutaja, villakoira ja saan kohta ranskiksen
      13. Metallin pinkki ja musta

    • Simraa

      Voisin päivittää tän itsekin, eli siis:

      1. Koirista luultavasti sheltti, saksari tai husky, kissoista muut kivoja paitsi pk
      2. Cihuilla outo pää, bassetit jotenkin teennäisiä ja labbikset oudonvärisii. Kaikki koirat on kuitenki ihan ok, kissoista pk...
      3. Kenneliin ehdottomasti enemmän tilaa.
      4. Lure on ok, muut myös, mutta jäin kaipaamaan peliin jotain esim. kehittyneempää aksaa, tai vaikkapa tokoa
      5. Mustavalkoinen husky Kira, sakemanni Jackson, valkoinen shiba Barracuda, pähkinänruskeavalkoinen sheltti Max, valkoinen sheltti Rascal, standard kissa Tiger (valko-harmaa-musta laikukas, kirkkaansiniset silmät, joita en ole nähnyt muilla)

      No tulokset sitten... Kiralla likemmäs sata voittoa Luren, Frisbeen ja Temppujen nintendogs cupista, samoin Jacksonilla, Rascal on myös kaikki voittanut Nintendogs Cupissa, Barracuda vasta masterissa/nintendogs cupissa menossa, Max on lauman uusin tulokas, se vasta Pro:ssa. Treenasin Kiraa ennen cupia pari viikkoa joka päivä 10 min ratatreenit, nyt se on ylivoimainen kisoissa, kuin myös Jackson ja Rascal. Muutkin kirii jo Nintendogs cupiin (:
      6. Kaikki
      7. Kaikki osaa kaikki mitä listassa on, ja hyvin osaakin, treenaan temppuja usein, ja hyvin sujuu. (Ulvomista en itse osannut aluksi opettaa, vihelsin ja ulvoin siihen tuntikausia, mutta sitten pyysin isobroidia viheltämään siihen, ja se vihels silleen matalalta lähtien korkealle kauan, ja heti älys
      8. Voltti?
      9. Jej
      10. 60 donaa (about 60 000€)
      11. 17 000
      12. ranskis
      13. metallimusta

      Ja vielä se, että mitä kaikkia herkkuja teillä on koirille ja kissoille? Meinaan kun mä olen saanut tosi paljon nameja askelmittarista, nameja joita ei saa kaupastakaan, kuten kissoille kalanmuotoisia keksejä, kissanruohoa, koirille puruluita, lihatikkuja, koiranmuotoisia keksejä, purkissa olevia keksinpaloja ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe