hicap vai midcap

arska223

Kumpi on parempi midcap va hicaplipas????

15

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonne445

      No tie tyst midcap

    • jomppa1234321

      Hi-cap -lipas helisee ja on epäaito, mutta menee enemmän kuulia.

      Ja Mid-cap -lipas ei helise ja on aidompi, mutta ei mene yhtä paljon kuulia, kun hi-cap -lippaisiin, mutta yleensä menee ihan riittävästi.

      Itse suosin mid-cappeja. Pelaaminen on paljon hauskempaa, kun saa sen lippaan vaihtaa välillä.

      • arsks223

        Ok kiitti jomppa lisääki vois tulla kommii


    • Marked One

      Hi-capit ovat hyviä niille, joilla ei ole varaa mideihin. Muutoin midit ovat parempia, sillä ne eivät rahise, ja niissä on vähemmän hajoavia osia. Midcapeissa voi kuitenkin olla pitkän jousen takia joskus syöttöongelmia, joten silikoonaus säännöllisesti on suositeltava.

      Ja kuten mainittu, pelaaminen ON hauskempaa lippaita vaihtelemalla.

    • Hi Cap: menee n.300-600 kuulaa jos ei ole LMG lipas johon menee 600-3000.

      Mid Cap: menee n.70-150 kuulaan

      Low Cap: 30-80 kuulaan

      Real Cap: 30 kuulaa

    • segdfh

      Paitsi, että realcappiin menee se määrä, mikä oikeaan aseeseen menee, joka ei aina ole 30.

      • its mähkikan

        Paitsi että Real cap lippaita ei oo kauheesti muihinkuin M4/m16 ja joihinki snipuihin jossa on 5-10 kuulaan....


      • fdsfserf
        its mähkikan kirjoitti:

        Paitsi että Real cap lippaita ei oo kauheesti muihinkuin M4/m16 ja joihinki snipuihin jossa on 5-10 kuulaan....

        Ei se silti tarkota, että menis aina 30.


    • kyse1

      Mitä lataus eroa on mid-cap ja hi-cap lippaalla

      • Hicappiin kaadetaan kuulia ja rullataan, midcappeihin laitetaan lippaanlataajalla.


    • lulz

      Hicappi on hyvä jos haluu olla mahdollisimman naski.

      • Totuus.

        Oleppa realisti, tavallisessa viikonloppupelissä hikut on ehdottomasti kätevämpiä mutta jos kyseessä on vaikka skenaariopeli, jossa haetaan takaa REALISMIA niin Mid-cap on siistimpi PISTE.


      • 17+15=31
        Totuus. kirjoitti:

        Oleppa realisti, tavallisessa viikonloppupelissä hikut on ehdottomasti kätevämpiä mutta jos kyseessä on vaikka skenaariopeli, jossa haetaan takaa REALISMIA niin Mid-cap on siistimpi PISTE.

        Higut kätevämpiä? unohtuu windata, ja ampuu niin maan saakutisti tyhjää, ja vaikka rullaisikin niin ei pysy roffimonsterin perässä, vaan migut on aika pakollisia. Tosin riippuu higusta.


    • KYSE1

      OK, KIITTI KU KERROIT .FINSOFT.

    • Edelleen, totuus.

      Riippuu millaiseen peliin. Ne ei siinämielessä ole verrattavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe