Lumikenkäretki Nuuksiossa - takuulähdöt Helsingistä 2013
Lumikengillä koet talvisen luonnon aivan uudesta näkökulmasta. Tunne ja näe erämaisen luonnon rauha, talven värit ja luminen metsä. Retkellä on erinomainen mahdollisuus havainnoida talvisen metsän kulkijoiden jälkiä.
Feel The Nature -retket ja Natura Viva järjestävät yhteistyössä kaikille avoimen lähdön suosituista lumikenkäretkistä Nuuksion kansallispuiston erämaisissa maisemissa. Tälle reissulle voit lähteä mukaan yksin, kaksin tai porukalla. Ilmoittaudu retkelle ajoissa, sillä paikkoja on rajoitetusti.
Tiedot:
Pääopastuskielet:englanti, suomi
Ohjelman kesto:n. 4 1/2 tuntia
Ryhmäkoko:-1-8 henkilöä
Maksutapa:Verkkomaksu etukäteen
Hinta: 65 €/henk (sis alv.), johon sisältyy:
opastus ja oppaan palvelut
lumikenkien vuokra
kuljetus (meno/paluu) Helsingin keskustasta
kahvi/tee ja pulla
Lähdöt:
la 19.1.2013 10:00
la 26.1.2013 18:00 Täysikuuretki
la 2.2.2013 10:00
la 16.2.2013 10:00
Lumikenkäretki Nuuksiossa - takuulähdöt Helsingistä 2013
FeelTheNate.fi
2
96
Vastaukset
- FeelTheNature
Lisätiedot: http://feelthenature.fi/lumikenkaretki-nuuksiossa-takuulahto
- kuluttajan suoja
Kuinka pitkä takuu lähdölle on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358