Hei! Löytyykö ketään, keltä vois saada tietoo tai neuvoo. Ikää 55, nyt alkanut uudelleen oireet. Lääkkeitä lisätty ja olis jo vaihdettukin varmaan pariin kertaan, mut oon vähän jarruttanut. Nyt tuntuu , että taas on väärä lääkitys, kun oireet alkaa. Kesä meni hyvin, jossain vaiheessa iltaan lisättiin 1 Rivatril lisää, muuten 1 kpl päivisin 4 tunnin välein. Aamulla Iso satsi: Tegretol, Levetirasetam, ja toi rivatril, noita on yhteensä 5 kpl Toi Levet... on uudempi versio Keprasta. Illalla samat , mut määrä 6,5 tablettia! Joku täs ei toimi! Syön lisäksi suolatabletin päivässä ja e-epan, juon vishyä jonkun verran. Natriumit oli nens alhaalla, nyt , viimeksi hyvät, mutta nyt en taas tiedä. Maanantaina kokeisiin. Lääkäriin ei saa millään aikaa, kauhea pula, siksipä toivon jotain "toivoa" muilta, joilla myös tässä iässä asiat sekasin. Kohtu poistettu, lisäksi hormonikorvauslaastari 2xvko. Odotan mielelläni neuvoja, joista ehkä muillekin apua! Tää on tosi hirveetä, kun koskaan ei tiedä, koska se omituinen olo tulee, saattaa mennä pari tuntia tai vaikka viikko, yöt nukun hyvin, tää vaivaa eniten iltapäivästä iltaan. Kun vielä olen yksin viikot, ajatus pyörii vaan tässä asiassa. Miesystävä tulee viikonlopuiksi, sillon helpottaa, kun muutakin seuraa ja ajatuksia.
keski-ikäinen
sairasvääns
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778