On kyllä saanu nauraa useammanki kerran ku oon täällä palstalla nyt ari päivää pyöriny :D Jaakobin jutut ovat jo itsessään silkkaa komediaa ja on ne jotkut vastauksetkin niin parhautta että huhhu :D
Täällä on kyllä hauskaa :D
17
163
Vastaukset
- zyrt
Olisi vielä hauskempaa, jos tämä foorumi toimisi, eikä pätkisi koko ajan. Ihmettelen sitäkin miksi toislita palstoilta siirrellään mielivaltaisesti ketjuja jonnekin. Kuten tännekin on ainakin kaksi ketjua tänään siirretty.
- latedude96
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. - zyrt
latedude96 kirjoitti:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.Just näin. Ne on tuolla suoliksessa varmaan pidennetyllä joululomalla.
zyrt kirjoitti:
Just näin. Ne on tuolla suoliksessa varmaan pidennetyllä joululomalla.
Älkäähän nyt. Minä sain viimeisen aloitukseni läpi melkein puolessa tunnissa. :D
- zyrt
weccu kirjoitti:
Älkäähän nyt. Minä sain viimeisen aloitukseni läpi melkein puolessa tunnissa. :D
Eilen vitutti tosiaan, kun mikään ei auennut minuuttienkaan jälkeen. Kävin välillä katsomassa leffan ja ajattelin, että josko nyt, mutta turha toivo tai paskan marjat, tai mitä vaan. Taas se saatanan pallo pyöri siinä minuuttitolkulla, eikä mihinkään päässyt.
- ????
weccu kirjoitti:
Ihan sama mitä tuonne pulmatilanteet-palstalle laittaa. Jos siellä nyt kukaan on edes kommentteja lukemassa, niin ei ne asialle ainakaan mitään tee.
Kaikenkarvaiset uskisystävämme näyttävät pikemminkin toteuttavan itsestään toteutuvaa ennustusta. Kuin tekevän käännytystyötä.
Ensin yrittävät vakuuttaa kehä väärillä dilemmoilla, kaltevan pinnan arkumenteilla, olkiukoilla ja kehäpäätelmillä ja Raamatun jakeilla että ovat oikeassa. - Koska Raamattu sanoo niin.
Seuraavaksi kun huomaavat, ettei homma toimi ja ovat tehneet karhunpalveluksen. Eli ihmiset pikemminkin eivät pidä heistä ja typeristä väitteistään.
Niin seuraavaksi repäistään - Yllätyspyllätys mikäs muu kuin joku Raamatun ennustus
- "Että tätä Raamattu sana juuri tarkoitti sanoessaan, että ihmiset tulevat kääntymään uskovai vastaan." Ja että Raamatun viisaus on hullutus pla pla plaa.- prrrkl
Nyt näköjään pelittää, mutta porukka on nukkumassa, perkele. Pidä tässä sitten hauskaa.
Ei tule mitään hauskaa mieleen, menen nukkumaan.- latedude96
Kyllä tota Jaakoppia täällä näkyy vaikka mihin aikaan
Mun mielestä Eskon jutut on parhaita. Ihan sama mitä ollaan keskustelemassa niin Esko saa keskustelun suistumaan sivuraiteille, eli paskahuussiin. :D
- ...
Eräs joka on tykkänään hävinnyt on savonarola. Mihinkähän se tyyppi on kadonnut? Jospa päässä sanoi lopullisesti nax.
- 9+19
... kirjoitti:
Eräs joka on tykkänään hävinnyt on savonarola. Mihinkähän se tyyppi on kadonnut? Jospa päässä sanoi lopullisesti nax.
Kyllä se vielä on hengissä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11159781#comment-59174897-view - Esko o
Et ymmärrä, että se on nykyaikana kehiteltävää teknologiaa, joka on välttämätöntä.
Parempia ratkaisuja etsitään ja uskotaan löytyvänkin. Ympäristöä täytyy säästää. - ...
Esko o kirjoitti:
Et ymmärrä, että se on nykyaikana kehiteltävää teknologiaa, joka on välttämätöntä.
Parempia ratkaisuja etsitään ja uskotaan löytyvänkin. Ympäristöä täytyy säästää.Ei paska ympäristöä pilaa. Vai oletkos kehitellyt kaikille eläimille omat paskahuussit?
- AIka veitikoita ovat
"Jaakobin jutut ovat jo itsessään silkkaa komediaa ja on ne jotkut vastauksetkin niin parhautta että huhhu :D "
Hauskojahan ne on eikä kannata ottaa niin vakavasti. On ne sankarit luultavasti jonkin sortin uskoviakin mutta eihän edes uskova voi niin typerä olla että ottaisi todesta sellaisen mitä he kirjoittavat. Kyllä he tavallaan tietävät olevansa väärässä mutta kun tavallaan myös ovat uskovia niin siitä muodostuu kummallinen sekoitus uskovaa, tietoista trollia ja tiedostamatonta trollia.- sellasia veijareita
On ne aika epeleitä kyllä. Jos jossain väittelyssä häviävät eivätkä näkemyksiään enää millään pysty perustelemaan, siirtyvät seuraavaan keskusteluun suoltamaan samaa skeidaa.
- :))
"On ne sankarit luultavasti jonkin sortin uskoviakin mutta eihän edes uskova voi niin typerä olla että ottaisi todesta sellaisen mitä he kirjoittavat."
Et tunne minun sukuaisiani:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247