Fistaus!

Namskista

Olen fistauksesta pitävä nainen. En vain pidä siitä, vaan rakastan sitä. Harvemmin vain löytyy miehiä, jotka myös pitävät siitä.

Olen toki muutaman tavannut, mutta myös muutama sellainen tullut vastaan, että kun olen maininnut pitääni fistauksesta, niin ovat olleet melkein kauhusta kankeana.

Mikään ei ole niin ihanaa, kuin orgasmi, jonka fistauksesta saa. Samalla kun mies fistaa ja nuolee klittaa, se on jotain aivan taivaallista.

Kirjoitukseni tarkoituksena ei ole hakea seuraa! Kunhan vain halusin kirjoittaa omia ajatuksia.

92

16947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Namskista

      Onhan meitä fistauksesta pitäviä naisia. Yhtälailla on miehiä, jotka tykkäävät fistata. Sellainen henkilön löytyminen voi vaan toisaalta olla vaikeata, välillä.

      Naiset harvemmin kuitenkaan puhuvat yleisesti pitävänsä koko asiasta. Silloin kannattaakin hienovaraisesti tiedustella asiasta, kuten minä miehiltä.

      Toisinaan tulee juurikin niitä vastaan, jotka eivät asiasta innostu. Mutta myös heitä, jotka tykkäävät. Eihän kaikki voi kaikesta pitää, eikä tarvitsekaan :)

      Mutta ajatuksia en sen enempää lähde vaihtamaan sähköpostilla, kuin milläkään muulla tavoin. Halusin vain kirjoittaa tänne omia ajatuksiani asiasta.

      • Voi kun löytyisi nainen vaikka kumppaniksi joka tykkää fistauksesta..
        Saapi ilmoittautua;)


      • Anonyymi

        naisen pitää huomata että myös mies voi tykätä jos häntä fistataan


    • kinkygames

      Musta on ainakin ihanaa venytellä ja fistata naista, edestä ja takaa. Sekä itekin olla fistattavana..

      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • kaljumies68

      Olipas sattuma :)
      Olen kiinnostunut fistauksesta ja haluasin kyllä kokeilla sitä joskus, siis antavana osapuolena :)

      • 48.v f.f

        Mä ettiny miespuolista fistaajaa mut en etsiskelystä huolimatta oo löytäny fistaajaa olen muutenkin alistuva tosin olen hoikka,ja itsekin mies..! Ikää 48,v ja asun keski-suomessa


      • 20vv
        48.v f.f kirjoitti:

        Mä ettiny miespuolista fistaajaa mut en etsiskelystä huolimatta oo löytäny fistaajaa olen muutenkin alistuva tosin olen hoikka,ja itsekin mies..! Ikää 48,v ja asun keski-suomessa

        täällä olisi yksi nuorehko mies kiinnostunut kokeilemaan ja itsekkin olen keski-suomesta, vastaa jos kiinnostaa :)


      • F.f man
        20vv kirjoitti:

        täällä olisi yksi nuorehko mies kiinnostunut kokeilemaan ja itsekkin olen keski-suomesta, vastaa jos kiinnostaa :)

        Moi nuorehko mies keski-suomesta jos? Sä fistauksesta pidät ja tarkoitit mua olen kans keski-suomesta sinkku olen ja paikka Äänekoski t.48,v mies täs pripeid numpa 0465503619 päivisin vastailen txttein öisin känny kiinni häiriköinnin takia


    • beauty.of.pain

      Kyllähän meitä siitä pitäviä naisia löytyy, vaikka suurin osa onkin asiasta vaan hiljaa... ;)

      • 👍 Mis oot?


    • Haluu_koittaa

      Kertokaa nyt miten se fistaus oikein tapahtuu? Tekisi mieli kovasti kokeilla (olen nainen), mutta mikä on helpoin tapa??? Ollaan mieheni kanssa netistäkin tiirailtu videopätkiä, mutta ei vaan onnistu meiltä! Pitääkö liukkaria olla tosi paljon? Entä naisen asento, onko näin aloittelijoille helpompaa, että yritettäisiin takakautta? Ja kuinka kova kipu on alkuun? Tykkään kyllä olla hieman "altavastaaja", mutta meneekö liiallisuuksiin?

      • Fistaus ei onnistu jokaisella alapäällä. Vagina voi olla liian pieni, lantioluut vaikuttaa jne.
        Tärkeää on että fistaajs osaa hommansa eikä yritä väkisin vaan ujuttamalla. Samoin tärkeää on että fistattava osaa olla rentona.


    • hienoasia

      Kyllähän se fistaus on hienoa. Fistannut vaimoa jo vuosia. Menee ns. aivan sekaisin kun antaa kunnolla auttavaa kättä. Jos se suurimmalla osalla miehistä tulee alemmuuden tunne, kun se käsi nyt sattuu olemaan pikkasen isompi kuin se oma pikkuveli. Mutta omalta kohdalta voi todeta että kyllä se edelleen on mukava perinteiseen tyyliinkiin tehdä, eikä ainakaan vaimon "tavara" ole pilalle menny

      • Niin, on tosiasia, että mitä suurempi pillu on sitä parempi... Vaikka käsi mahtuukin pilluun, niin sehän on vain hienoa, valitettavasti minun vaimoni pilluun ei mahdu, haluaisin kyllä kokeilla, mutta hän ei suostu. Kahta kullia kokeilemme aina silloin tällöin, mutta sekin on vähän kivuliasta, joskin minusta varsin kiihottavaa. Olisikin kiva tutusuta pariskuntaam jossa nainen tykkäisi fistauksesta-


    • suuliasyksyyn

      "Ja kuinka kova kipu on alkuun?"
      No ei mulla ainakaan ole ollut mitään kipua missään vaiheessa. Ja jos olisi ollut, olisin kyllä lopettanut siihen! Avainsana on olla niin rento, ja niin kiihottunut, että pimpsa ikään kuin imee itse sitä kättä sisäänsä ;) Liukuvoide on myös ihan ehdotonta siinä hommassa.

    • mies 30

      Hei, olen fistannut erästä eronnutta rouvaa, käsivoidetta käytettiin liukasteena. Naisen pimppi ei ollut mistään kireimmästä päästä :) sen huomasi jo naidessa. Rauhallisesti pitää kokeilla ja todellakin pimppi "imi" kättä sisään, ei sitä oikein voi kuvailla. Ei kuulemma ollut ensimmäistä kertaa käsi pimpissä, mutta kovasti nautti ja onhan se hieman hämmentävää ekalla kerralla. Jos täältä löytyy kiva nainen kuka siitä tykkää, niin voisi kokeilla vielä : )

    • MInäkin nautin fistauksesta. Olen tavannut ihanan miehen, enkä tiedä uskallanko kertoa hänelle pitäväni fistauksesta. Kaipaisin vaan sitä niin kovasti....

    • valistaja117

      lopettaa tämä kerettiläinen harrastus. yksi fistauskerta vastaa n. yhtä lapsen synnytystä. kiihkofistattujen muijien pimperon sanotaankin roikkuvan kuin buddhan korva.

      • torvelino

        Los torvelo paikalla?


    • joma66

      Minäkin pidän fistauksesta ja isoista leluista. Olen alueelta Häme ja PKS... ;-)

      • Ihmettelymies

        Musta tuntuu että on auttanu vähän pääsemään fiilikseen kun olen itellenikin sovittanut vähän isompaa hanuriin joskus. Tajuaa vähän että miltä se tuntuu siltä ottavasta osapuolesta kun tulee vähän isompaa, vaikka kyllä sen ihan omaksi iloksikin tein. Tuo neiti tuntui tykkäävän ja hyvää tavaraa oli heti jälkeenpäin lykkiä kanssa, ihmeellistä. Se yhteys tosiaan auttoi varmasti..


    • Aplodit

      Fistasin omaa vaimoani eka kerran vajaa kuukausi sitten. Homma tapahtui vähän vahingossa, en yleensä laita sormia sisään kun annan suuseksiä. No 20 vuoden jälkeen sitä haluaa ilmeisesti vähän uutta ja aloin laittaa sormi kerrallaan sisään, sittenkun peukalo enää puuttui oli hän niin kiimainen että laitoin vielä senkin sisään. Vaimo sai sellaiset orkut että en ole vastaavaa nähnyt. Kiima oli niin kova että vaati vielä agressiivisen suuhun nainnin ja sai toisen orkun perään. Tilanteen jälkeen olimme molemmat vähän hämillään, mutta kun kehuin häntä ja kerroin että olin huomannut hänen orgasminsa olevan tavallista parempi, todettiin että voidaan ottaa joskus uusiksi....

    • hghjtrtererrtrete

      Sitä on parin vuoden jälkeen turha uittaa kullia pillussa, kun sama kuin saaviin upottaisi.

    • stella46

      Kertokaa mitä se fidyaus on .....kyselee nainen 46 v....

    • Nakunyrkki

      Koko käsi sisään. Ei veny, ollaan tehty tätä jo kohta 20v ja tiukka on. Paljon, paljon liukkaria ja siitä tulee mahtava orgasmi.

      Aloittaja oli selvästi trollaaja.

      • Voiteita

        Juu eise mihkään veny.
        Olen fistannu avovaimooni useasti ja saa aina mahtavan/mahtavat orgasmit. Kookosöljy on todella hyvää liukkaria,sitä kun käyttää niin on mukava nuolla samalla.


    • milkman

      Onnistuu se niinkin päin, että nainen fistaa ja mies on fistattavana. Siinä on vaan maltettava ja edettävä rauhallisesti, että paikat mukautuvat. Mahtava tunne, kun eturauhasta hierotaan oikein käden kanssa

    • Tku-tekismieli

      Turku on kyllä varmaan sellainen paikka missä vois olla monta tällaista naista jotka tykkää. Kyllä kelpais auttaa heitä tuon ongelman kanssa jos se heille suureksi iloksi olisi, eipähän tiiä koskaan ketä nainen tuota haluaa ilman että ettii jatkuvasti sellaista.

    • keski-suomifistaa

      olis aivan mahtavaa päästä kokeilemaan fistausta joskus. useemman vuoden ollut haaveena mutta ei oo tullut tilaisuutta. oma naikkonen ei sellaisesta pidä ollenkaan. tilaisuutta odotellessa ikään ja kokoon katsomatta m 34v keupa

    • supiturkki

      Hei joo jos Savonlinnasta löytyisi nainen joka pitää fistauksesta otappa yhteyttä

    • Anonyymi

      Täällä olisi fistauksesta pitävä mies

    • Anonyymi

      Et nyt sitten löytänyt kuin vain kahdeksan vuotta vanhan ketjun.

      Kaikenlaisia!

      • Anonyymi

        Osoitus siitä, kuinka yksinäistä joillain on.


    • Anonyymi

      Lahdessa ois mies joka fistaa kyllä...T: O

    • Anonyymi

      Tämä on jo vanha juttu mutta vieläkään ei ole vastaan tullut naista joka haluaa käteni pilluunsa tai peppuunsa .

    • Anonyymi

      Minun kohdalleen ei koskaan ole osunut naista jota voisin fistata, ei siis pienintäkään mahdollisuuden siementäkään ole ollut ilmoilla. Lieneekö fistattavia naisia edes olemassa oikeesti.

    • Anonyymi

      Fistaus on kiihottavaa, tunne, kun nainen vavahtelee orgasmin voimasta käteni sisällä. Olisiko keskisuomessa kokeilunhaluisia neitoja / Rouvia?
      - luottamuksella, kokenut fistaajam 48v.

    • Anonyymi

      Elämäni parhaat orgasmit olen saanut, kun miehen käsi on ollut sisälläni. Aaaahh, ihanan täysi tunne 🤗

      • Anonyymi

        Hei.olen ihan uusi tällä alueella.mutta olisi tosi hienoa oppia.erittäin kiihottava ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.olen ihan uusi tällä alueella.mutta olisi tosi hienoa oppia.erittäin kiihottava ajatus.

        Moi, täällä olisi kokenut fistaajamies keskisuomesta. Voidaan alotella fistausta hitaasti, opetellen, vähitellen totuttaen paikkojasi vastaanottamaan koko käteni ;)


    • Anonyymi

      Keskisuomen kokeilunhaluaisia neitoja / Rouvia?

      • Anonyymi

        Onhan meitä täällä, kun vain uskaltautuisi antautumaan vieteille 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meitä täällä, kun vain uskaltautuisi antautumaan vieteille 🤗

        Samaa minäkin olen miettinyt että kun uskaltaisi. Löytyisi sellainen joka osaa ottaa naisen pienen jännityksen huomioon, antaisi aikaa ei kiirehtisi fistaan. Edes kerran kun saisi tietää miltä se tuntuu, jos hyvältä niin uskaltaisi antautua toistekin fistattavaksi 😊


      • Anonyymi

        Aivan ihanalta kuulostaa. Alkoi kokeilunhalu ja mielenkiinto heräilemään. Sinun käsissäsi voisin ehkä unohtaa jännityksen ja nauttiakin. Kuumottaa ajatuskin että työnnät käden sisääni. Jään nyt pohtimaan tätä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanalta kuulostaa. Alkoi kokeilunhalu ja mielenkiinto heräilemään. Sinun käsissäsi voisin ehkä unohtaa jännityksen ja nauttiakin. Kuumottaa ajatuskin että työnnät käden sisääni. Jään nyt pohtimaan tätä 😊

        Kiva kuulla, pohdi rauhassa, odottelen vastaustasi/päätöstäni.. [email protected]
        😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meitä täällä, kun vain uskaltautuisi antautumaan vieteille 🤗

        Vieläkö ajatus olisi mielessäsi? 😉
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, pohdi rauhassa, odottelen vastaustasi/päätöstäni.. [email protected]
        😘

        Vieläkin vailla fistattavaa neitoa/ Rouvaa 😘
        Keskisuomesta.
        -Salaisesti


    • Anonyymi

      Olisi taas ihanaa löytää nainen, joka haluaa tätä kokeilla...

      • Anonyymi

        Niinpä 😋


    • Anonyymi

      Fistausta puolin ja toisin mmmmm!

    • Anonyymi

      Minä hirmuisen kiinnostunut auttamaan fistattavia naisia kerokaapa mihin päin ja kuinka kauas pitää lähteä Salosta että tiemme kohtaisi.

    • Anonyymi

      Hhmm, utelias kieli ja sormet vailla "pelikenttä" 😋

      • Anonyymi

        Itse jätän kyllä pepun rauhaan 😉
        -fistaajam jkl


    • Ois ihana löytää nainen jota sais fistata... Hellästi ja ajan kanssa... 😘

    • Anonyymi

      Huomaatte jokaisessa "Ketjusta on poistettu monia sääntöjenvastaista viestiä." eivät tarkoita sitä että joku keskustelija olisi kommentoinut tähän ketjuun niin monta kertaa ja sen olisi sitten joku toinen keskustelija ilmoittanut poistettavaksi, ja viestit olisivat poistuneet.

      Ei. Homma ei toimi noin yksinkertaisesti!

      Nuo poistetut viestit ovat bottien lähettämää mainosroskaa. Kun botti lähettää mainosviestin, palstaa valvova algoritmi, joka on myös botti eli ohjelmanpätkä, huomaa että mainosroskaa on tullut ja se poistaa sen kyseisen viestin silmänräpäyksessä!

      Käytännössä kyseinen viesti ei ehdi edes näkymään tällä palstalla, kun se on jo poistunut. Mutta, vaikka se ei näy palstalla, se kuitenkin lisää aina yhden luvun tuohon ketjusta poistettujen viestien lukumäärään.

      Nyt sinä tietysti terävänä henkilönä ihmettelet että miksi täällä kuitenkin on tuota mainosroskaa? Siksi että palstaa valvovat botti ei ole ihminen ja se ei pysty tunnistamaan kaikkea roskaa. Roska pystytään tunnistamaan sekä lähetyskohteesta, eli osoitteesta, tietyistä avainsanoista ja muusta vastaavasta selkeästi tunnistettavasta ominaisuudesta. Jos noita avainkohtia ei ole botin "tietoihin" lisätty, niin silloin ne pääsevät palstalle.

      Eli lyhyesti sanottuna, sinun avauksesi, jotka eivät ole novelleja, eivät ole herättäneet intohimoa puoleen eikä toiseen. Sen sijaan ainoa mitä noille sinun avauksille on nyt tehty, on se että ne on ilmoitettu poistettavaksi, koska sinä et A) Kirjoita novelleja ja B) Et keskustele.

      Sinun pitäisi xx- vuotiaana omata jo sen verran järkeä että ymmärrät tämän! Koska jos et sitä suostu ymmärtämään, se tulee tarkoittamaan sitä että toistuvien sääntörikkomusten vuoksi sinut tullaan bannaamaan tältä sivustolta lopullisesti ja kirjoittelusi loppuu tällä sivustolla siihen!"

      (Tällaisia viestejä "anonyymi" suomi24 sivujen "imagosta" huolissaan oleva botti-ukko/ trolli tai muu onneton...lähettelee eri sivuille kirjoittaneille!
      Nyt ennakoiden tulevaa saatte sen tässä myös! Siis ei liian asiallisia avauksia *A ja *B vaan toimintaa räiskettä ja rivoutta ja rikollista niitä säännöt sallii nyttemmin!)

      • Anonyymi

        Olen ihan tavallinen, normaali jokamies, joka kirjoittelee kaikenlaisia juttuja sinne ja tänne. MINULLE on tullut USEIN ilmoitus, että "vaikutat botilta" "käytätkö vpn:ää?" Ja kirjoitus on mennyt roskiin samalla.


      • Ei ole kaikki bottiroskaa näyttää myös poistaneen myös aivan tavallisia vastauksia/kommentteja.
        Mm. Minun toteamus,että olisin halukas tapaamaan fistauksesta nauttivaa naista.


    • Kyllä fistaus kiihottaa

    • Anonyymi

      Lahdesta kyllä löytyy fistaajamies ..t: ..O

    • Anonyymi

      Olisi kunnia tavata tällainen nainen.
      Ihana😉

      • Anonyymi

        Löytyisikö keskisuomesta kokeilunhaluisia neitoa/Rouvaa?
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisikö keskisuomesta kokeilunhaluisia neitoa/Rouvaa?
        -salaisesti

        Ei löytyisi. Eikä löydy.


    • Anonyymi

      Mä olen haaveillut fistauksesta jo vuosia. Mutta enpä ole koskaan kättä pilluuni saanut. Ite en taivu. Kun venyttää oikein välilihaan päin, tunne on taivaallinen, orgastinen. Toivottavasti jonain päivänä saisin kokea taitavan fistaajan. Pepun venytyskin kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Moi,
        Mistäpäin sä? Olen päässyt fistaamaan muutamaa Rouvaa useamman vuoden aiemmin. Oli erittäin kiihottavaa saada pillu venymään hitaasti, kunnes koko käsi liukuu tiukkaan pillun syleileyyn samalla naisen voihkiessa kiiman vallassa. Olisitko halukas kokeilemaan fistauta kanssani?
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Mistäpäin sä? Olen päässyt fistaamaan muutamaa Rouvaa useamman vuoden aiemmin. Oli erittäin kiihottavaa saada pillu venymään hitaasti, kunnes koko käsi liukuu tiukkaan pillun syleileyyn samalla naisen voihkiessa kiiman vallassa. Olisitko halukas kokeilemaan fistauta kanssani?
        -salaisesti

        Olen P-Suomesta. Salajutut on ahdistaa, musta ei oo kaksoiselämään. :(


      • Anonyymi

        Vau oletpas kiihottava nainen 😍

        Löytyisipä Tampereelta tai lähistöltä vastaava ihanuus.


    • Anonyymi

      Molemminpuolinen fistaus on aivan parhautta. Vierekkäin selällään, päät eri suuntiin ja kummallakin käsi sisällä. Todellakin tietää saaneensa!

    • Anonyymi

      Mieheni fistaa ja yhdynnässä pilkkaa väljäksi.

    • Anonyymi

      pidän myös fistauksesta hyviä fistiorkkuja t:heikki Kuopiosta

    • Anonyymi

      Hankala tällaiseen on seuraa löytää. Täytyy ensin tutustua pitkät tovit ennen, kuin alkaa tällaisesta jutella. Jos miehenä erehdyt laittamaan jotain tällaista treffi-ilmoon, niin pääset hylkyy. Välittömästi, vaikka olisit kuinka komea ja sporttinen mies.

      Samanlaista on etsiä vaikkapa peppuseksistä oikeasti nauttivaa naista. Puhumattakaan, että nainen tykkäisi molemmista jutuista.

      Varsinkin Pirkanmaalla tuntuu olevan kovin valinjaisia naisia :/

      -Wol4nd

    • Anonyymi

      pidän myös nuolemista kovasti ja paljon ja haluan myös saada toisen osapuolen tuntemaan samoin

    • Anonyymi

      Täällä myös fistauksesta pitävä nainen. En sitä monesti ole tehnyt, nyt uusin tuttavuus on tykännyt. Hänestä kuulemma kivaa kun olen niin tiukka. Ei se käsi sinne noin vain mene, hitaasti kyllä saanut. Vielä en ole orgasmia pystynyt fistauksesta saamaan, jotenkin liian intensiivistä ettei se vielä ole onnistunut mutta ehkä sen oppii harjoittelemalla myös.
      Paikat ei siitä ole väljäksi jääneet, ihan yhtä hyvältä tuntuu seksi sen jälkeen.

    • Anonyymi

      kiva kun on semmoisia tyttöjä jotka haluaa

      • Anonyymi

        Sormetin taas pitkästä aikaa persereikääni samalla kun runkkasin ja tuli aivan mieletön orgasmi. Teki niin hyvää että melkein taju lähti ja kroppa tärisi kuin horkassa olis ollut ja mälli lensi kaaressa. Ainut miinus tuossa että tuli hiukan perse kipeäksi ja paskahätä.

        Kunpa joskus löytäisin naisen jonka haluaisi tehdä tuota mulle samalla kun runkkaa mun kalua ja ottaa suihin. Mieluiten jonku pervon vanhemman naisen sanotaan ikäväliltä 50-70-vuotta ja Tampereelta tai ainakin lähistöltä ettei ole liikaa välimatkaa. Vasta viime syksystä asti olen ottanut silloin tällöin tavakseni sormettaa persettä samalla kun runkkaan ja se on kyllä tuonut kivasti lisäboostia itsetyydytykseen ja orgasmeihin. Onkohan kovin vaikeaa löytää nainen joka haluaisi pervoilla kunnolla ja harrastaa tällaisia leikkejä vaikka molemmin puolin?

        T: Mies 35 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormetin taas pitkästä aikaa persereikääni samalla kun runkkasin ja tuli aivan mieletön orgasmi. Teki niin hyvää että melkein taju lähti ja kroppa tärisi kuin horkassa olis ollut ja mälli lensi kaaressa. Ainut miinus tuossa että tuli hiukan perse kipeäksi ja paskahätä.

        Kunpa joskus löytäisin naisen jonka haluaisi tehdä tuota mulle samalla kun runkkaa mun kalua ja ottaa suihin. Mieluiten jonku pervon vanhemman naisen sanotaan ikäväliltä 50-70-vuotta ja Tampereelta tai ainakin lähistöltä ettei ole liikaa välimatkaa. Vasta viime syksystä asti olen ottanut silloin tällöin tavakseni sormettaa persettä samalla kun runkkaan ja se on kyllä tuonut kivasti lisäboostia itsetyydytykseen ja orgasmeihin. Onkohan kovin vaikeaa löytää nainen joka haluaisi pervoilla kunnolla ja harrastaa tällaisia leikkejä vaikka molemmin puolin?

        T: Mies 35 vuotta

        Taisin puhua sittenkin peggingistä enkä fistauksesta mutta ei sen niin väliä. Perseen kautta kun hieroo eturauhasta niin siinä saa aivan mielettömät orkut. Jotkut tosin pitää tätä homojen touhuna mutta eikai sen niin väliä. Haluaisin kuitenkin vain naiselta sormia perseeseeni kun homo en ole.

        T: Mies35 vuotta


    • Anonyymi

      Keskisuomesta kokeilunhaluista neitoja / rouvia?
      -fistmam 51

    • Anonyymi

      Olen Keski-Suomesta ja pidän paljon seksistä. Myös fistauksesta. Iän myötä vain muuttunut ronkelimmaksi ja kaipaan myös henkistä yhteyttä sen fyysisen lisäksi. Irtopanot tai salasutinat ei kiinnosta, parasta olisi, kun löytäisi luotettavan vakikaverin, jonka kanssa nautiskella ja herkutella seksin parissa. Moni mies säikähtää halukasta naista ja oman epävarmuutensa noustessa pintaan, osa alkaa valitettavasti mököttömään tai arvostelemaan mua asian puheeksi ottamisen sijaan. Itse kannatan avointa keskustelua ja kumppanin kunnioittamista, ilman noita elementtejä ei synny sellaista luottamusta, että pääsisi värähtelemään yhdessä nautinnon taajuksilla.

      Sinkku46

      • Anonyymi

        Harmi kun olet niin kaukana sinkku46. Olisi ihana nsutiskella kanssasi


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa tutustua suhun lähemmin Sinkku46. 😘
        -M JKL


    • Anonyymi

      En asiasta tiedä mitään mutta anaalifistaavat lesbot näytöllä on erityisen kiihottavaa runkkumateriaalia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä vaimo ei edes tiennyt pitävänsä fistauksesta. Vähitellen vain lisäsin klitorista nuollessani sormia pilluun. Aina kun huomasin hänen rentoutuvan, niin lisäsin varovaisesti paksuutta. Ensimmäisen kerran kun pillu imaisi koko käden sisälleen, sai hän samontein orgasmin.

      Senkään jälkeen hän ei kehdannut pyytää fistausta, mutta ajan kanssa on rohkaistunut ja nykyään uskaltaa pyytää nyrkkiä sisäänsä kun vain haluaa.

      Rohkeasti vaan hivuttamaan tyttöystäviinne ja vaimoihinne koko ajan paksumpaa tarjottavaa!

      Kotona kun on harjoiteltu fistaamista, niin nykyään molemmille mieleinen paikka on elokuvateatteri. Valitettavasti ei enää tavallinen petting ja sormettelu tunnu elokuvissa niin mielekkäältä, vaikka niitä olisikin paljon helpompi toteuttaa huomaamatta.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­ts­­um­me sinu­t käym­­ään u­­­ude­ss­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/G5t9L9

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että kevät saa kaikenlaisia ajatuksia ja mielitekoja heräilemään... En silti viitsi kaulaani ripustaa kaupungilla kylttiä: Tule ja ota! vaikka mieli tekisikin ;)
      N46

      • Kyllä vain, vakkari fistattava olisi miellyttävä juttu. Kaikenlainen muukin pervoilu jatkuvasti mielessä


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/Z0o6W1

    • Anonyymi

      onnistuu kyllä mutta myös itse haluan tulla fistatuksi samalla suihin otto voi nautintoa molemmille

    • Anonyymi

      Ihan mieletön kokemus, kun pillu on täynnä ja voimakkaat orgasmit lisäävät kiimaa. Parasta, jos samaan aikaan naidaan perseeseen.

      • Anonyymi

        Hankala asento itse panna anaaliin ja samalla fistata pilluun, mutta sitäkin palkitsevampi


    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe