Floor Jansen laulaa...

Nightwish for ever

Tuorre hollantilainen haastattelu, jossa Ms Jansen lurauttaa hieman Puccinia.
http://www.youtube.com/watch?v=Od_qcbw3f5Q

13

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Floor forever

Mahtava mimmi ! Tekee hienoa Nightwish promootiota olematta edes varsinainen bändin jäsen !

Tuomas, nyt ne sopparipaperit mimmin nenän alle nopeesti ja nimi paperiin, kele !

• hollannista lönytyy
    • Floor riittää

Niin paljon kuin rakastankin ajatusta Floorista seuraavana Nightwishin laulajana,
      on ollut jotenkin surkuhupaisaa seurata näitä näytteitä laulutaidoista.
      Annetaan kerankin todellisen mestarin laulaa...Montserrat Caballe
      http://www.youtube.com/watch?v=PomIF3s2-OY
      tähän ei pysty Floor, ei Tarja, eikä varmasti Anette, mutta käsi sydämmellä, FLOOR!

• Nightwish for ever
    • Jo nyt on kumma

kun pitää jo ammattimaisia oopperalaulajia rahdata tänne Nightwishin foorumille vertailukohdiksi! Palatkaapas maan pinnalle, kiitos! Jos joku tykkää vähän kehua Floorin osaamista, niin hetikö pitää lytätä lekalla päähän ja pyyhkiä vielä lattiaa poloisella? Ei kai kukaan ole väittänyt Flooria miksikään maailman huippusopraanoksi? Onpahan vaan sellainen "tavallisen hyvä" siinä lajissa, mutta hevibändin solistiksi upea ja monipuolinen.

• Nightwish forever

Lady Jansen ja pojat in ihan nyvässä vedossa, Floor näyttää vielä kaikenlisäksi entistä upeammalta. Troy on laihtunut tai mies vähemmän turvoksissa mitä Etelä Amerikan turneella...hyvin menee mutta menköön....
      Live at Brisbane,The Arena in Fortitude Valley January 4th 2013
      Nightwish - Over The Hills And Far Away
      http://www.youtube.com/watch?v=9D4kwU6LbV4

PS. ei herneitä nessuun nuo "oikeat" klassisen laulannan tähdet olivat enempi tsoukki...

• Näin Sitä Pitää
    • bla bla bla bla

Savvooolaiset kehuu heikkoäänistä Flooria.

• Flooooooorrrrrr

Sinustako muka Floorilla HEIKKO ääni?! Ja en oo Savosta kotoisin enkä asukkaan siellä ja silti kehun Floorin ääntä mahtavakasi! Itselläsi on sellanen helv**in ärsyttävä heikko ääni.

• Hyi heleve.ti

No voi mikä falski! Bändi takoo vain rahaa! Vaik on rahanahne, perheet jne.,jne., jne., mutta silti miten pystyy vetää tälläistä pask.aa ja heiluttaa vielä tyytyväisenä tukkaa ... naurettavaa ... .jopa maalikot nyt ymmärttää että tämä bändi on jo "kuollut" kauan sitten..... ei mitään musiikon ylpeyttä! HALVEKSIN!

• Vedä kersa etukäteen

Sinua tässä nyt halveksitaan ja naurettavana pidetään helvetin keskenkasvuinen räkänokka kun et vajakilla aivokapasiteetillas vielä muuhun pysty kun tuollaisen paskan suoltamiseen! Mene nyt lökäpöksyhoppari kuuntelemaan sitä paskaräppiäs peräkammariis ja vaikka puristelemaan finnejäs pelin eteen! HÄPEÄ!

• ldfuye

Hyi heleve.ti10.1.2013 03:01
      Vittu mikä denso jauhaa pelkkää paskaa..!

• Anonyymi

Floor Jansen on tylsä ja ärsyttävä. Ei uppoo yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe