miten määritellään vakava bulimia?

pau123

niin siis taustaa , oon kohta 10 v sairastanut mutta nyt se on pahempi ku koskaan. saatana oksentaa 3 krt päivässä niinku eilen esim. yleensä kerran vain mutta kuitenkin. tuntuu etten saa tätä hallintaan eikä kukaan ota tosissaan. osastoa suosittellee mutta ei kiitos. siis mielenterveys, ei bulimikko-osastoa. vittu en tiiä mitä tekis tän paskan kanssa. pelottaa vaan et kuolen. eikä sekään saa mua lopettaa.

3

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituumitää

Joop, sama tilanne..... 10 vuotta syömishäiriöitä, siitä 7 vuotta bulimiaa...... Voi vittu, mitä elämää, sanon vaan. Hoitoa takana 4 vuotta ja oon ihan samassa lähtötilanteessa kuin aloittaessani, great. Päivästä riippuen 1-6 kertaa pöntön kumartamista. JUMALAUTA, nyt hävettää itseänikin niin paljon, etten enää kehtaa myöntää kavereille, perheelle ja poikaystävelle, etten olekaan ok........................ Äiti ja isä on maksanut mun hoitoja tuhansia ja tuhansia euroja ja tässä tulos

• toivoton

joo mä oon päätyny uskomaa, ettei bulimiaan vaan saa mitään apua -.- Pitää itse rämpiä siitä eroon. Oksennan päivittäin kans joku 1-6 kertaa, jos vaan kerran, niin se on voitto. Sairastan bulimareksiaa, jos sille nyt mitään virallista nimeä edes on, en ole hoidossa, hakenut olen kyllä apua mutta joutunut pettymään, en kehtaa kertoa perheelle. Odottelen, kauan kroppa vielä kestää. Toivottavasti antaa kohta lopputilin, koska eihän tätä prkl jaksa..

• aikuinenhukassa

sama homma. jalat turvoksissa, käsiä pakottaa, tuhlannut 100000e 3ssa vuodessabulimiaan, koulu kesken. Äiti maksanut terapia, sairaus kiristää otetta mitä enemmän ajattelen paranemista. Ahdistaa olla oksentamatta, jalkoihin pakkaantuu enemmän nestettä, paino nousee, olen aliravittu, yksin, pakko-ajatuksieni kanssa. Ikää 26v. Kukaan ei ota tosissaan vaikka polilla ollut ja osastolla. Olenko kronikko jo? en varmaan saa tätä elektrolyytti-tasapainoa ikinä kuntoon.. ajattelen vaan saflaa ja ahmimista . Olen 163/54kg. Olisin kevyempi jos ei nää nesteet olisi tuhonnu mun jalat.. hampaatkin ihan mennyttä oksennan joka päivä. Paraneminen tyssösi painonnousuun jokaoi raju lääkärinkin mielest, vaikka vsnoi ettei liikkuvalla ihmisellä nouse 2400 kcal:lla-- en luota mihinkään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      217
      4068
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2573
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      893
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      846
    Aihe