Paras porilainen?

Sinapilla

Niin, saako Porista enään kunnollista peinneherkkua? Torilta olen pari kertaa ostanut mutta eipä se mikään "aito" porilainen ole.

15

4535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torirreunalt sai

Ei sitä aitoa taida enää saada kun ei enää ole Holmundin vehnälonkaakaan. Sitä vuokaanleivottua. Eikä ole myöskaään SOT:n Metsästäjänmakkaraa. Sinetti sinappia taitaa vielä jostain saada.

• ei aitoa enää ei

Aitoa mistään enää saa ei mutta geepeeltä olen pari tuplasellaista hakenut ja aivan ok. Turha se on mitään aitoa enää tässä muovimaailmassa haikailla.

• kaikil mausteil

siltapuiston grilliltä saa hyvät porilaiset, tuskin sentään ihan aitoa mut helvetin hyvää, suosittelen.

• kioskit roskiin

siltapuiston grilli :D vieläkö se yks homppeli sitä pitää? jos omistaja on vaihtunut, saatan käydäkin, jos ei, pitäkööt lettunsa.
      cottonilta pari porilaista olen ostanut ja aika mitäänsanomatonta on oli sämpylällä tai paahtoleivällä.välissä ei ole juuri kuin se makkarankäikäle ja jotain sinappia pikku ruuttaus.

parempi kun tekee kotona omat ostaa kaupasta jotain sipuliteemakkaraa pötkön ja paahtoleipää.saa just sellaset täytteet kun tahtoo.vittuun kioskit ja ylihinta.

• tarpeeksi hyvä?

Otsikossa kysyttiin parasta porilaist joten mistä nyt sitten saa parhaan aidon vastineen tällä hetkellä?

• Hyi olkoon

Ei porilainen voi koskaan olla parasta, kun porilainen ei ole edes hyvää, saati sitten edes keskinkertaista tai välttävää. Ja se johtuu siitä, että porilainen on aina porilainen, vaikka nahkiaisen syöttinä.

• viiskytlululainen

Lähinnä parhaan saa ostaa Kaivolan Pekan kioskivaunusta silloin kun se on esim torilla. JA sipuliteemakkara ei kuulu lähellekkään oikeaa porilaista. Lähinnä on jahtimakkara mutta sekin vain vain I-luokan makkarana eikä minään poutun tarjousjännepötkyinä.

• porilaisen

Parhaan Porilaisen olen syönyt Pori Jazz juhlilla.

• Ja paskat!

Parhaat porilaiset tehtiin Grilli-Hesessä torilla.

• hä hese muka

HÄH. Myykö Hese muka Porilaista.
      En oo kuullu.

• Viiskytlukulainen

Jotain krilliheseä ei ole edes ollut silloin kun torin SOT:nkipsalta sai brattanoita ja porilaisia. Grillihesen ja Mäkkärien mössöt ovat kaikki samanlaista moskaa jotka peitetään kiinankaalilla ja ällöttävillä majoneeseilla. Nuo majoneesit ovat nyt näkyvillä niiden mustiin pukeutuneiden ja sätkää käryttävien mimmien pelastusrenkaissa.

• yks porilainen vaa

ennen hesburgeria torilla ollut grilli oli nimeltään hese-grilli. ja siel oli kyl porin parhaat porilaiset sihen aikaan =)

• Pori.fani

Mistäs nykyään saa parhaan porilaisen? Käytiin Cottonilla pettymässä. Onko missään enää?

• VaikkaJunallaMaistamaan

Jaskan Grilliltä Helsingistä, juusto ja valkosipulimajoneesi avaa uusia ulottuvuuksia.

• Osakuntaryyppö

Töölöntorin snagarilta saa hyvät porilaiset. Ja jos ottaa tuplana on tuplasti parempaa. Sinappi on vissiin kotitekoista. Se oli hyvää. Ja leivät oli kunnon vuokaleivästä leikattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5594
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4164
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2880
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      302
      1419
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      399
      1148
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe