Kävin kakkosvaiheen muutama viikko sitten. Nyt pitäisi hakea uusi kortti pollariasemalta MUTTA vanhan kortin hukkasin jokunen päivä sitten. Sitä ei löydy mistään. Olen koko kämpän vierittänyt ylösalaisin mutta ei. Mitä tapahtuu jos en vie vanhaa korttia vaihdossa uuteen niinkuin pitäisi? Joudunko maksamaan vai miten?
Ajokortti kadonnut, KÄÄK!
6
808
Vastaukset
- 8+11
Maksusta en tiedä, mutta laittavat sinut varmaan täyttämään ilmoituksen kadonneesta ajokortista. Tuskin sen ihmeemmin vaikuttaa tuon uuden kortin saantiin. Tärkeintä on, että pollareilla on tieto siitä, että toinen ajokortti on kadonnut, jos joku sitä koittaa väärinkäyttää jossain vaiheessa. Jos löydät sen myöhemmin, voit aina käydä kiikuttamassa sen poliisiasemalle.
- Ei ongelmaa
Ei mitään ongelmaa, itse olen kadottanut neljä edellistä ajokorttiani, aina hieman ennen kuin olen saanut seuraavan kortin (pirun huonoa tuuria)
Ja jos et vie vanhaa, sitten täytetään katoamisilmoitus, et joudu maksamaan extraa, eikä korttiin tule merkintää.
Eli ei ongelmaa, uskoisin että melko moni "kadottaa" ajokortin aina hieman ennen seuraavan hakemista, pirun huono säkä kaikilla- 9+5
Ei kai niistä mutsisi tekemistä leikkikorteista kukaan ole kiinnostunutkaan?
- 030v1811
9+5 kirjoitti:
Ei kai niistä mutsisi tekemistä leikkikorteista kukaan ole kiinnostunutkaan?
Kyllä niistä mutsini TPLs:ssä tekemistä ajokorteista, kuljettajakorteista, virkamerkeistä, henkilökorteista, passeista yms on yllättävän moni kiinnostunut, mutta en minä maksettuja kortteja pois, ne on hauskaja muistoja, sit esittää lapsenlapsille (ja vitut :D) et tämmösillä pappa (hinttI) ajeli joskus
- 9+5
030v1811 kirjoitti:
Kyllä niistä mutsini TPLs:ssä tekemistä ajokorteista, kuljettajakorteista, virkamerkeistä, henkilökorteista, passeista yms on yllättävän moni kiinnostunut, mutta en minä maksettuja kortteja pois, ne on hauskaja muistoja, sit esittää lapsenlapsille (ja vitut :D) et tämmösillä pappa (hinttI) ajeli joskus
Tarkoitin kuitenkin mutsisi himassaan tekemiä leikkikortteja, kaljatuopin alusistahan se niitä vääntää, sellainenhan sinullakin on, ethän ikäsi puolesta vielä muuta saa.
- ei kannata
Ei kannata ainakaan hävittää korttia joka voimassa tuon vanhan lain mukaan 2033 saakka sillä aina kun uusii tai hakee uuden hävinneen tilalle astuu voimaan heti uudet voimassaoloajat.Eli 5 vuotta C ja 15 vuotta B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733