Jokerit haisee

Tapparan mies

Narripelle jokerihomot saa tänään kunnolla turpiinsa Tapparalta.

18

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdcfneovk

      Ei kyl ottanut...

    • Tapparan mies

      No ens kerralla sitten.

    • 3-2 VL

      Noi homo jutut on niiiin väsynyttä !!!!

      Ilmeisesti hämäläiset, vähän hitaina niitä vielä käyttää......

    • Tapparan mies

      Jokerifanithan sen homottelun on aloittaneet niin että sitä saa mitä tilaa. Ens kerralla saatte turpaanne.

      • stbbe

        Eihän noita homoherjoja kukaan ole heittänyt enään vuosiin !!

        Paitsi jotkut turvenuijat kun luulee että Kekkonen on vielä pressana.


    • Tapparan mies

      Laittakaa Stadilaiset vaan hamekangasta päälle ja nostakaa pikkurilli pystyyn.

    • variantti1

      Kannattaisi hieman opetella suomenkieltä, stadilaiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Toisekseen Jokerit (erisnimi huom.) ei ole stadilainen joukkue, vaan helsinkiläinen, vaikka kannustushuudoissa ja jopa mainoksissa stadilaisuuteen viitataankin. Tapparan miehen kannattaisi hieman kelata oman jenginsä historiaa ennen, kuin alkaa tilittämään muille yhtään mitään vai sanooko peelolle TBK, mitään? Tammerfors Bollklub, joka oli Tampereen ruotsalaisen yhteiskoulun urheiluseura.
      Jokereiden historia on taasen puhtaasti sinivalkoinen.
      Minusta Tappara ja Ilves ovat todella hienoja, pitkän historian omaavia jääkiekkojoukkueita, joista varsinkin Tappara esittää hyvinkin viihdyttävää hyökkäysvoittoista ja fyysistä kiekkoa, mutta valitettavasti kyseisen joukkueen sähköisessä mediassa esiintyvistä fanesita ei välttämättä voi samaa sanoa, vaan kovin moni on todella matalamielistä porukkaa. Kunkin arvioitavaksi jää ketä tässä tarkoitetaan.

      • ..on vain yksi...

        Jokerit on Stadista ja Stadi kirjoitetaan AINA isolla kirjaimella.


      • ..on vain yksi...
        ..on vain yksi... kirjoitti:

        Jokerit on Stadista ja Stadi kirjoitetaan AINA isolla kirjaimella.

        Tuli pieni typo, siis Tsadi,


    • Tapparan mies

      Mikäs kielipoliisi sä luulet olevas ja jos kerran jokerit ei ole stadilainen vaan hesalainen joukkue niin silloin se tarkoittaa sitä että myöskin jokerit on junttijoukkue. Jokerifaneissa niitä matalamielisiä vasta riittääkin vaikka kai siellä joku fiksukin voi joukossa olla.

    • hifk fani

      Hifki on aina stadin ykkönen, on aina ollut ja aina tulee olemaankin!!!!!!!
      Minä arvostan vanhoja suomalaisia joukkueita näissä ovat myös: Ilves, Tappara ja TPS. Ja olisi suuri harmi jos esim. Ilves (joka pitää perää) putoaisi mestikseen.

    • lanttu ja nauris

      jokerit Helsingin maalaiskunnasta, siis böndeltä.
      narrifanit ovat maaltamuuttaneiden jälkikasvua, jotka sikiävät itäisessä Helsingissä.
      Tutkittu juttu.

      • kulta ja kunnia

        Jokerit on Töölöstä urpo!


      • Töölöläinen

        http://www.hs.fi/urheilu/Asuvatko HIFKn kannattajat lännessä ja Jokerien idässä/a1361514231256

        Tämän tutkimuksen mukaan puolet itä-helsinkiläisistä olisi hifk-faneja.
        Eniten tuossa ihmetyttää se, että Espoossa asuu noin paljon hifk:n kannattajia.
        Eikö Espoolla ole omakin joukkue?
        Toisaalta Espoon alueella asuu paljon suomenruotsalaisia porvareita, jotka ovat tunnetusti yleensä Idrottsföreningen Kamraterna Helsingforsin kannattajia.


      • ...vainen
        Töölöläinen kirjoitti:

        http://www.hs.fi/urheilu/Asuvatko HIFKn kannattajat lännessä ja Jokerien idässä/a1361514231256

        Tämän tutkimuksen mukaan puolet itä-helsinkiläisistä olisi hifk-faneja.
        Eniten tuossa ihmetyttää se, että Espoossa asuu noin paljon hifk:n kannattajia.
        Eikö Espoolla ole omakin joukkue?
        Toisaalta Espoon alueella asuu paljon suomenruotsalaisia porvareita, jotka ovat tunnetusti yleensä Idrottsföreningen Kamraterna Helsingforsin kannattajia.

        Espoon "Kultahammas Rannikolle" on muuttanut paljon helsinkiläisiä, niitä ruotsia äidinkielenään puhuvia. Niillähän se raha on, ei sinne duunarit muuta;)


    • Rakennusmestari Mäki

      Töölön Vesa oli Tölikästä, Rakennusmestari vei narrit Itä-Helsinkiin. Untamo!

      • fiher

        Jep, Aimo Mäkinen junaili Helsinkiin, muuallekkin kuin itään, junnujen Canada sarjan. Siellä aloitti uransa mm. Jari Kurri.

        P.S. Vesa on Tölikasta.


    • Anonyymi

      Töölöstä toi on alkujaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe