Luominen:
http://www.google.fi/imgres?q=god&um=1&hl=fi&tbo=d&biw=1067&bih=522&tbm=isch&tbnid=0v2-wOdnmNESiM:&imgrefurl=http://www.dumb.com/god/index.php&docid=L3ncmKZWperxXM&imgurl=http://www.dumb.com/god/images/god.jpg&w=400&h=330&ei=LxfnUND9O4en4gSyyYFw&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=157&dur=403&hovh=204&hovw=247&tx=83&ty=100&sig=116433991779730538850&page=1&tbnh=142&tbnw=172&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:0,s:0,i:110
Pyhä Kolminaisuus:
http://www.google.fi/imgres?q=holy trinity&um=1&hl=fi&tbo=d&biw=1067&bih=522&tbm=isch&tbnid=0rSFqUjkl6KJWM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hendrick_van_balen_Holy_trinity.jpg&docid=NNKrkqM107zuyM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/Hendrick_van_balen_Holy_trinity.jpg&w=808&h=1191&ei=XhfnUNzpJ6KI4gSWkIDQAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=90&dur=1587&hovh=273&hovw=185&tx=133&ty=103&sig=116433991779730538850&page=1&tbnh=148&tbnw=99&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:83
Kristinuskon Jumala
11
137
Vastaukset
- lklklklklklkl
kolme jumalaa ja kuitenkin muka yksijumalainen uskonto.
- ei sen niin ....
Jumala on yksi, mutta Hän ilmaisee itsensä rajallliseksi luomallleen ihmiselle kolmessa persoonassa Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää.
- opetat harhaoppia
ei sen niin .... kirjoitti:
Jumala on yksi, mutta Hän ilmaisee itsensä rajallliseksi luomallleen ihmiselle kolmessa persoonassa Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää.
kun väität että isä, poika ja pyhä henki ovat vain jumalan erilaisia ilmenemismuotoja ihmiselle. kristinuskon mukaan aikojen alusta on ollut aina olemassa isä, poika ja pyhä henki, ja isä loi maailman pojan välityksellä.
Joh.1:1-3
"Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
Hän oli alussa Jumalan tykönä.
Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on." ei sen niin .... kirjoitti:
Jumala on yksi, mutta Hän ilmaisee itsensä rajallliseksi luomallleen ihmiselle kolmessa persoonassa Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää.
Kristityt on hakanneet toisiaan hengiltä tuon kolminaisuusopin hämäryyden takia.
Onkohan se sitten kovin terveellinen oppi.- O'ou
ei sen niin .... kirjoitti:
Jumala on yksi, mutta Hän ilmaisee itsensä rajallliseksi luomallleen ihmiselle kolmessa persoonassa Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää.
"Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää."
Taidanpa sitten työntää sukkapuikon tai rautanaulan sinne, niin ehkä sitten käsitän.
:-)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suko - No stamina left
O'ou kirjoitti:
"Kun ihminen tulee sukoon niin hän kokee Sanan toimivan ja tämän kolminaisuuden käsittää."
Taidanpa sitten työntää sukkapuikon tai rautanaulan sinne, niin ehkä sitten käsitän.
:-)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suko''Taidanpa sitten työntää sukkapuikon tai rautanaulan sinne, niin ehkä sitten käsitän.''
Et sinä sukkapuikolla tai rautanaulalla sitä valaistumista saavuta, sinun pitää nimenomaan tulla siihen. - KEKEKEKEK
kekek-kekek kirjoitti:
Kristityt on hakanneet toisiaan hengiltä tuon kolminaisuusopin hämäryyden takia.
Onkohan se sitten kovin terveellinen oppi.kOITA JO PÄÄSTÄ KEKEKEKEKE IRTI LAPSELLISESTA NAPA NUORASTASI !"
SAKSET ON JO KEKSITTY, MUTTA OSAATKO VIELÄKÄÄ NIITÄ KÄYTTÄÄ ?
MUTTA OO TARKKANA, MINKÄ LETKUN KATKAISET, SILLÄ JÄRKESI HUOMIOON OTTAEN SAATAT KATKAISTA JUST SEN, MITÄ SINUN EI OLISI PITÄNY KOSKAAN KATKAISTA ! KEKEKEKEK kirjoitti:
kOITA JO PÄÄSTÄ KEKEKEKEKE IRTI LAPSELLISESTA NAPA NUORASTASI !"
SAKSET ON JO KEKSITTY, MUTTA OSAATKO VIELÄKÄÄ NIITÄ KÄYTTÄÄ ?
MUTTA OO TARKKANA, MINKÄ LETKUN KATKAISET, SILLÄ JÄRKESI HUOMIOON OTTAEN SAATAT KATKAISTA JUST SEN, MITÄ SINUN EI OLISI PITÄNY KOSKAAN KATKAISTA !Tämä edellinen kirjoittaja voisi käyttää niitä saksiaan
esimerkiksi oman kaulavaltimonsa etsimiseen.
Vähintään siemenjohtimiensa katkaisuun.
Kristinuskon jumala on syntynyt väärinkäsityksenä syyn ja seurauksen lain toiminnasta
Kun on huomattu, että määrätyistä vaikuttamisista syntyy vastavaikutus, niin on pidetty sitä jonkun ulkopuolisen voiman aikaansaanoksena, ja alettu sitä pitää jumalana, vaikka kysymys on maailmankaikkeudellisen lain toiminnasta.
Syyn ja seurauksen laki on ajaton ääretön tietoisuus (ei itsetietoisuus)joka vaikuttaa aineessa jossa se vaikuttaa tapahtumien seurauksiin josta sitten muodostuu uusi syy
Joten kun vaikutetaan sille syntyy vastavaikutus, josta tulee sitten uusi syy jne.
Emme ole minkään ulkopuolisen jumalan luomia, vaan se elämä joka meissä virtaa on ollut olemassa jo ennen maailmankaikkeuden syntyä, joten olemme itse olleet synnyttämässä tätä maailmakaikkeutta, jotta syyt ja seuraukset johtaisivat sellaiseen kehitykseen jotta voisimme ilmetä fyysisessä elämässä
Eikä tuossa tapahtumassa ole ulkopuolisella jumalalla osaa, eikä arpaa, se on vain ihmisen tietättömyyttään syntynyt käsitys- ÄLÄ KEHTAA
KUKAAN MEISTÄ EI OO SYNNYTTÄNEET MITÄÄ MUUTA, KUIN HUMPUUKIA !!!"
JA VASTA SITTEN JUMALA ARMAHTAA MEITÄ, KUN SEN TUNNUSTAMME !!"!
USOTSIE ?
- 12+3
Jahve näyttää ihan joulupukilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439