Mikä ratkaisee otetaanko tiivistymästä koepala ohutneula/paksuneulalla vai bronkoskopialla? Itseäni hirvittää nielun puuduttaminen ja jonkun letkun työntäminen keuhkoihin:(
Tiivistymän tutkiminen keuhkoista
yökköperhonen
1
317
Vastaukset
- putkiaivo vaan
Se miten koepala otetaan on ainan keuhkolääkärin päätettävä.Varmasti tiivystymän paikka koko ja se onko mahdollista saada neulalla näyte.Samalla kun keuhkot tähystetään niin nähdään yleistila keuhkoista ja saadaan näytteet paikan päältä.Nielun puuduttaminen ei ole hankalaan koska suuhusi suihkutetaan puudutetta tai saat liuosta jota purskuttelet.Se tutkimus ei kauan vie ja pärjäät varmasti ja kysy esilääkitystä jos kovin jännität.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566